Jeg har gått på Lutinus siden 1dpo pga kort lutefase på 10 dager, og MA i juni. Normalt skulle jeg hatt mens i går, men det ser ut som at Lutinus klarer å forlenge lutefasen min.
I dag, 12 dpo tok jeg graviditetstest, negativ. Tok vanlig test med 25 hcg.
Er all håp ute, eller kan det ta lengre tid å få positiv test pga lutefasen er forlenget? Vet jo ikke helt hvor lang syklusen min er denne gang, men vil tro at jeg skal få mens på onsdag.
Jeg hadde kynnere (!) på fredag, som varte en god stund. Fikk veldig opp håpet, men forstår det slik at progesteron tilskudd kan gi falske graviditetssymptomer. Noen med erfaring?
Er så sliten og lei av at det ikke går vår vei. Har så veldig lyst!!

I dag, 12 dpo tok jeg graviditetstest, negativ. Tok vanlig test med 25 hcg.
Er all håp ute, eller kan det ta lengre tid å få positiv test pga lutefasen er forlenget? Vet jo ikke helt hvor lang syklusen min er denne gang, men vil tro at jeg skal få mens på onsdag.
Jeg hadde kynnere (!) på fredag, som varte en god stund. Fikk veldig opp håpet, men forstår det slik at progesteron tilskudd kan gi falske graviditetssymptomer. Noen med erfaring?
Er så sliten og lei av at det ikke går vår vei. Har så veldig lyst!!

Noen får utsatt mens og får den ikke før man slutter, noen får lengre lutealfase og får mensen til slutt, noen spotter før de slutter og noen får mensen til vanlig tid