Progesteron tilskudd og negativ gravtest 12 dpo.

Storken88

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Jeg har gått på Lutinus siden 1dpo pga kort lutefase på 10 dager, og MA i juni. Normalt skulle jeg hatt mens i går, men det ser ut som at Lutinus klarer å forlenge lutefasen min.:happy:
I dag, 12 dpo tok jeg graviditetstest, negativ. Tok vanlig test med 25 hcg.
Er all håp ute, eller kan det ta lengre tid å få positiv test pga lutefasen er forlenget? Vet jo ikke helt hvor lang syklusen min er denne gang, men vil tro at jeg skal få mens på onsdag.
Jeg hadde kynnere (!) på fredag, som varte en god stund. Fikk veldig opp håpet, men forstår det slik at progesteron tilskudd kan gi falske graviditetssymptomer. Noen med erfaring?

Er så sliten og lei av at det ikke går vår vei. Har så veldig lyst!!:(

Jeg tok Lutinus for første gang forrige pp. På 2IKM (15dpo) hadde jeg negativ test, fortsatt høy temp og tr hadde ikke kommet. Hvilepulsen gikk ned dagen før. Fikk da beskjed av Hausken om å kutte ut Lutinus og se om tr kom. Hun kom i løpet av første natta etter slutt. Hvis det skulle vise seg at jeg var gravid var det jo bare å begynne på Lutinus igjen:happy:
Fikk masse murringer og stikkinger av Lutinus! Kjente det spesielt godt like etter jeg tok tabletten.

Håper det er spire hos deg likevel da, og bare litt for tidlig for utslag på test:Heartpink

Kjære deg! Alt håp er ikke ute, tenker jeg. Hvis du har testet med vanlig test, kan du jo forsøke med en tidligtest?

Ellers er det jo som du sier, progesteron kan gi graviditetslignende symptomer. Jeg står på det nå, og har masse menslignende murringer og ømme pupper. Jeg er bare 5 DPO, så tenker det er for tidlig med symptomer på graviditet.

Krysser fingrene for at du får resultatet du ønsker deg ❤️

Jeg tok Lutinus for første gang forrige pp. På 2IKM (15dpo) hadde jeg negativ test, fortsatt høy temp og tr hadde ikke kommet. Hvilepulsen gikk ned dagen før. Fikk da beskjed av Hausken om å kutte ut Lutinus og se om tr kom. Hun kom i løpet av første natta etter slutt. Hvis det skulle vise seg at jeg var gravid var det jo bare å begynne på Lutinus igjen:happy:
Fikk masse murringer og stikkinger av Lutinus! Kjente det spesielt godt like etter jeg tok tabletten.

Håper det er spire hos deg likevel da, og bare litt for tidlig for utslag på test:Heartpink

Takk for svar! Så da kan Lutinus hindre mens i å komme? Jeg tenker at jeg tar ny test på onsdag, og om den er negativ så kutter jeg ut Lutinus for å se om mens kommer.
Jeg håper fremdeles litt. Men har mistet litt troen.

Kjære deg! Alt håp er ikke ute, tenker jeg. Hvis du har testet med vanlig test, kan du jo forsøke med en tidligtest?

Ellers er det jo som du sier, progesteron kan gi graviditetslignende symptomer. Jeg står på det nå, og har masse menslignende murringer og ømme pupper. Jeg er bare 5 DPO, så tenker det er for tidlig med symptomer på graviditet.

Krysser fingrene for at du får resultatet du ønsker deg ❤️

Takk for svar ❤
Jeg håper fremdeles, selv om troen er litt mindre.
Jeg tenker å ta ny test på onsdag også slutte på Lutinus hvis den er negativ.
Krysser fingrene for deg også!❤

Takk for svar! Så da kan Lutinus hindre mens i å komme? Jeg tenker at jeg tar ny test på onsdag, og om den er negativ så kutter jeg ut Lutinus for å se om mens kommer.
Jeg håper fremdeles litt. Men har mistet litt troen.

Ja, dessverre:sorry: Noen får utsatt mens og får den ikke før man slutter, noen får lengre lutealfase og får mensen til slutt, noen spotter før de slutter og noen får mensen til vanlig tid :dead:

:Heartbigred

Ja, dessverre:sorry: Noen får utsatt mens og får den ikke før man slutter, noen får lengre lutealfase og får mensen til slutt, noen spotter før de slutter og noen får mensen til vanlig tid :dead:

:Heartbigred

Såpass ja. Umulig å vite da.
Men er uansett glad for forlenget lutefase, med tanke på at min var på 10 dager. Så da gjør de det de skal for meg,.:joyful:

Såpass ja. Umulig å vite da.
Men er uansett glad for forlenget lutefase, med tanke på at min var på 10 dager. Så da gjør de det de skal for meg,.:joyful:

Ja, det er veldig fint:joyful:

Jeg bruker cyclogest, får aldri mensen så lenge jeg tar den. Pleide å teste 14 dpo hvis den var negativ så stoppet jeg å da kom mensen på dag 2. Fikk alltid mensen på dpo 11 uten cyclogest

Back
Topp