Nedtelling til TU, jordmor osv.

IVFdrømmen

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
JuniJubel2021
For å få nok innlegg til skjult gruppe lager jeg en tråd for andre nedtellinger også!
Hvor lenge er det til du skal på første kontroll? :p:Heartred
 
Forrige graviditet (er) brydde eg meg ikkje mykje om forumet, og syns de va skikkelig teit at de va så siiiinsjukt vansklig å få bli med i dei skjulte gruppene (følte alle henviste der heile veien). Men denna graviditeten e de annerledes, syns detta har vært kjekt :smiley-bounce012 skjønne jo på ein måte at det må vera litt strengt siden ein ska dela meir åpent, men eg kan ikkje klara å sjå at de e så mange feil folk inne på ei termingruppe for gravide :happy090

Eg har ein kontrolltime 19.10 på sjukehuset for UL, de blir vell min første kontroll tenke eg :cool05
 
Jeg har bestilt time til TUL i uke 13/14, 1. desember. :D

På grunn av historikken skal jeg spørre om TUL ennå tidligere også. Skal til fastlegen på tirsdag :nailbiting:
 
TUL om 31 dager, første legetime om 9 dager :happy: Gleder meg til å få helsekortet!! Som jeg trodde de hadde fått digitalisert innen nå:sour:
 
Nei, syntes 30 dager var altfor lenge til! Endret timen, så nå er det 23 dager til:happy::happy:
 
TUL om 31 dager, første legetime om 9 dager :happy: Gleder meg til å få helsekortet!! Som jeg trodde de hadde fått digitalisert innen nå:sour:
Ja de e sant, hadde vært greit å fått de først ja :D kanskje eg ska bestilla ein legetime (me har faktisk ikkje jordmor her!) før TUL som e om 3 veker :) nesten litt koselig at de ikkje e digitalisertxsmile3
 
Back
Topp