Hvor tidlig har dere sett kjønn på UL?

Bkno6437862

Andre møte med forumet
Hei damer.
Venter vårt 3 barn og har 2 gutter fra før. På UL med førstemann fikk jeg vite kjønn i uke 19 , med nr 2 kunne vi tydelig se en liten penis på UL i uke 11+5 og jordmor bekreftet at hun var enig.
Da jeg var på UL nå tidlig september var jeg 10+3 og syntes jeg ganske tydelig jeg så en liten penis til.... Er dette mulig eller går det ikke ann å se kjønn så tidlig? syntes det ligner mistenkelig mye på det jeg så på UL med nr 2..
 
Hei damer.
Venter vårt 3 barn og har 2 gutter fra før. På UL med førstemann fikk jeg vite kjønn i uke 19 , med nr 2 kunne vi tydelig se en liten penis på UL i uke 11+5 og jordmor bekreftet at hun var enig.
Da jeg var på UL nå tidlig september var jeg 10+3 og syntes jeg ganske tydelig jeg så en liten penis til.... Er dette mulig eller går det ikke ann å se kjønn så tidlig? syntes det ligner mistenkelig mye på det jeg så på UL med nr 2..
Har du lest om nub theory? Er muligens litt tidlig men alle babyer har en "dert" der så tidlig, men det er vinkelen på den som tilsier om det er gutt eller jente :)
 
Ja jeg har lest om den,men fordi ryggen liksom er så krum enda så er det vanskelig å bedømme vinkelen... men på bilde så ser det bare mer ut som en liten penis.. men det kan jo være jeg ser syner :)
 
Hei damer.
Venter vårt 3 barn og har 2 gutter fra før. På UL med førstemann fikk jeg vite kjønn i uke 19 , med nr 2 kunne vi tydelig se en liten penis på UL i uke 11+5 og jordmor bekreftet at hun var enig.
Da jeg var på UL nå tidlig september var jeg 10+3 og syntes jeg ganske tydelig jeg så en liten penis til.... Er dette mulig eller går det ikke ann å se kjønn så tidlig? syntes det ligner mistenkelig mye på det jeg så på UL med nr 2..
Teoretisk skal det ikke være mulig å se kjønn i uke 11, men det er jo ikke alltid teori og praksis sammenfaller :)
 
Jeg var 10+4, og sett godt på bildene. Synes nå det ser ut som en hvit strek som peker nedover.
Kan det være kjønnet?
F99F8909-C51D-43C0-AD42-3CB337F00660.jpeg
 
Hovne kjønnslepper og pung +penis kan se helt likt ut likt ut til og med i uke 15 sa hun jeg var på ultralyd hos sist.. Men som oftest ser de tydelig forskjell fra uke 14.
 
Eg ska på ultralyd når eg e 13+6 neste gong og håpe å få vite kjønn. Fekk vite 12+6 med lillesøster
 
jeg var på ny UL igår og var da i 12+6. Overlegen ville ikke si noe om kjønn .. så da får jeg bare vente da :)
 
Jeg fikk beskjed av klinikk på Jessheim
Hvor han Martin lundring holder til at de kan se på meg nå som er i uke 12.
jeg skal dit på mandag for organrettet ultralyd! da skulle de se kjønn også sa de! Gleder meg :joyful:
Skal være 13+0 da!
 
Jeg fikk beskjed av klinikk på Jessheim
Hvor han Martin lundring holder til at de kan se på meg nå som er i uke 12.
jeg skal dit på mandag for organrettet ultralyd! da skulle de se kjønn også sa de! Gleder meg :joyful:
Skal være 13+0 da!

Har hørt om tre forskjellige som har vært på kvinneklinikken på Jessheim rundt uke 12/13, fått vite kjønn og det har stemt. Så er dullt mulig, men tror man må ha god erfaring!
 
Jeg lurer på om det finnes regler som sier at man ikke kn uttale seg om kjønn før 12+0.
Vil ikke si meg skråsikker dog :)
 
Ja jeg var på tidlig 7+2 og da stemte det med mens termin så har gått ut ifra den.
Ja lurt. Men trur fortsatt det er litt tidlig i uke 11 å se kjønn, for dei ser vell ganske så likt ut. Men kan jo "gjette" kjønn gjennom sånn nub theory da. Eg ska på ul når eg e 13+6 å håpe dei ser kjønn då liksom
 
Back
Topp