~ IKM uke 40 ~

Om under en time er jeg ENDELIG i dpoland:talk017

1 dpo idag, og ryker på en test om nøyaktig én uke:smiley-bounce012:dance011herregud, som jeg gleder meg:rolleyes: testa positivt på 6 dpo, 8 dpo og 9 dpo førhen:happy119

Kan EL vere forskyvd? Hadde SA for litt over 3 veker siden. Hadde el slim i helga, men negative el tester. Og el slim igjen no når eg var på do, ganske mykje! Har ikkje fått testa idag, er på jobb no, men burde eg teste i ettermiddag? :-)

Kan EL vere forskyvd? Hadde SA for litt over 3 veker siden. Hadde el slim i helga, men negative el tester. Og el slim igjen no når eg var på do, ganske mykje! Har ikkje fått testa idag, er på jobb no, men burde eg teste i ettermiddag? :)

Jeg hadde en kjemisk den 29/8 i uke 4+4, og fikk først EL nå på CD 24. Forrige mnd da jeg ble gravid var EL på dag 15. Så EL kan forskyves en del etter en SA. Lei meg for at du mistet:Heartred

Jeg hadde en kjemisk den 29/8 i uke 4+4, og fikk først EL nå på CD 24. Forrige mnd da jeg ble gravid var EL på dag 15. Så EL kan forskyves en del etter en SA. Lei meg for at du mistet:Heartred
Takk for svar ☺️ Da er er det jo godt mulig den er forskyvd, CD 23 idag. Etter min normale syklus så skulle EL vore 16/9. Skal teste i ettermiddag å sjå om testen kan vere positiv :) Takk, min andre SA på rad, så håper virkelig det klaffer denne gangen ❤️ Trist at det ikkje gikk for deg også, håpar på positiv test for deg og at den sitter til termin ❤️

Last edited:
Takk for svar ☺️ Da er er det jo godt mulig den er forskyvd, CD 23 idag. Etter min normale syklus så skulle EL vore 16/9. Skal teste i ettermiddag å sjå om testen kan vere positiv :) Takk, min andre SA på rad, så håper virkelig det klaffer denne gangen ❤️ Trist at det ikkje gikk for deg også, håpar på positiv test for deg og at den sitter til termin ❤️

Ordentlig lei meg for at du har mista 2 ganger på rad:( Ordentlig Urettferdig er det:sad015 Var du langt på vei? Var rundt da jeg skulle hatt EL jeg også. Du får bare fortsette å teste og legge inn aksjer annenhver dag(eller oftere om dere føler for det:hilarious:), så er man sikret at det alltid er sædceller som kan befrukte egget:Heartred Takk, håper for oss alle:Heartpink

Ordentlig lei meg for at du har mista 2 ganger på rad:( Ordentlig Urettferdig er det:sad015 Var du langt på vei? Var rundt da jeg skulle hatt EL jeg også. Du får bare fortsette å teste og legge inn aksjer annenhver dag(eller oftere om dere føler for det:hilarious:), så er man sikret at det alltid er sædceller som kan befrukte egget:Heartred Takk, håper for oss alle:Heartpink
Takk, det er skikkelig trist og føles veldig urettferdig er så gledelig med disse positive testene, så er det som et slag i ansiktet når det ikkje går. Var i uke 7/8, så begynte å føle at det skulle gå bra, med den gang ei. La inn aksjer igår, i tilfelle dette skulle vere EL :-) Håpar det går for oss alle ❤️ Spennende når det nærmer seg TR, krysser alt eg har for at det går bra for alle sammen ❤️

Jeg har mange tester fra babyplan, CB+, CB digitale og Makesure. Så satser jeg på det gjør susen og får stilt testetøsa og testetrangen:hilarious: Har ikke noen erfaring med gester fra Ebay, men tenker de kan være bra de også:happy119 Vet at testene fra Normal slår ut sent hvertfall, mange som har skrevet om det innpå her.

Har du også hatt en kjemisk forrige pp? Uff, det er ordentlig leit. Gjør så vondt å miste. Man får jo så mange drømmer og forhåpninger med én gang man ser testen er positiv, også rives de rett ned:( Satser på juni er mnd for oss alle:smiley-angelic001:Heartpink

Ja, er ikke så fan av de fra Normal jeg heller.. Bestilte nye eggløsningstester fra babyplan i går. Optimisten selv liksom.. Blir nok enda en prøveperiode her :(

Nei, ikke opplevd kjemisk før. Men vet jo hvor sterkt et ønske om barn er, så kan bare forestille meg hvor trist det oppleves.
Har aldri vært gravid, så er ikke så optimistisk på at vi får det til på egenhånd. Gått uten prevansjon i 4 og et halvt år nå, men gikk først inn for aktiv prøving i mars i år. Hadde grove celleforandringer i januar så opererte da, så ting måtte komme litt i orden først.
Ut fra den erfaringa jeg har gjort så har jeg lange sykluser og litt kort lutealfase, så vet ikke om det har noe å si :) Skal på ny cellekontroll i desember, så tenkte å høre litt da om jeg ikke har blitt gravid..

Såå lei supernegative eggløsningstester nå. IKM blir nok i uke 41, men henger med dere videre her. Vil at det skal skje noe snart! o_Oo_O

Såå lei supernegative eggløsningstester nå. IKM blir nok i uke 41, men henger med dere videre her. Vil at det skal skje noe snart! o_Oo_O
Føler med deg :-( her gir kroppen ulike signal etter SA. Håper det skjer for deg snart ❤️ Når er ikm? Min er etter rett 1/10, men veit aldri etter ein SA.

Takk, det er skikkelig trist og føles veldig urettferdig er så gledelig med disse positive testene, så er det som et slag i ansiktet når det ikkje går. Var i uke 7/8, så begynte å føle at det skulle gå bra, med den gang ei. La inn aksjer igår, i tilfelle dette skulle vere EL :) Håpar det går for oss alle ❤️ Spennende når det nærmer seg TR, krysser alt eg har for at det går bra for alle sammen ❤️

Er så vondt å miste, føler meg aldri "trygg" før etter uke 12, selvom man egentlig aldri kan være trygg på en måte på å ikke miste. Alt kan jo dessverre skje, men er en minimal sjans for å miste etter uke 12 iallefall:happy119 Håper du blir gravid med spire som sitter helt til mål:Heartred

Er så dritt å gå å vente på EL som er forsinket, man får jo ikke gjort hverken fra eller til:shifty: Koselig du henger med oss videre:Heartred Hadde EL igår, så hører egl til i uke 41 jeg også, men startet i uke 39, så nå gidder jeg ikke bytte igjen:hilarious: Masse lykke til og håper EL er rett rundt hjørnet:smiley-angelic001

Ja, er ikke så fan av de fra Normal jeg heller.. Bestilte nye eggløsningstester fra babyplan i går. Optimisten selv liksom.. Blir nok enda en prøveperiode her :(

Nei, ikke opplevd kjemisk før. Men vet jo hvor sterkt et ønske om barn er, så kan bare forestille meg hvor trist det oppleves.
Har aldri vært gravid, så er ikke så optimistisk på at vi får det til på egenhånd. Gått uten prevansjon i 4 og et halvt år nå, men gikk først inn for aktiv prøving i mars i år. Hadde grove celleforandringer i januar så opererte da, så ting måtte komme litt i orden først.
Ut fra den erfaringa jeg har gjort så har jeg lange sykluser og litt kort lutealfase, så vet ikke om det har noe å si :) Skal på ny cellekontroll i desember, så tenkte å høre litt da om jeg ikke har blitt gravid..

Er selv konisert. Ble det i juni 2017. Fikk en sønn i nov'18. Hva Lutealfasen din på? Om det er under 10 dager, så tror man kan få hjelp av progesteron?! Ønsker deg masse lykke til, og håper du blir gravid denne pp:Heartred

Er så vondt å miste, føler meg aldri "trygg" før etter uke 12, selvom man egentlig aldri kan være trygg på en måte på å ikke miste. Alt kan jo dessverre skje, men er en minimal sjans for å miste etter uke 12 iallefall:happy119 Håper du blir gravid med spire som sitter helt til mål:Heartred
Ja, blir gående å vere konstant bekymra :-( Takk, det samme ❤️ Det må klaffe for oss en gang ❤️ Usikker på om EL har vært eller om den kommer snart. Negativ test idag og, må kjøpe mye i morgen. Men hatt slim og stikkinger på høgre side i nedre del av magen ikveld.

Ja, blir gående å vere konstant bekymra :-( Takk, det samme ❤️ Det må klaffe for oss en gang ❤️ Usikker på om EL har vært eller om den kommer snart. Negativ test idag og, må kjøpe mye i morgen. Men hatt slim og stikkinger på høgre side i nedre del av magen ikveld.

Jeg hadde EL-slim en uke før EL denne gangen:oops: Håper du snart får positiv test, jeg synes de fra babyplan er helt klart best. Både på g-tester og EL-tester:) Ja, fader. Er så bekymret selv. Får risikosvangerskap denne gangen, så kommer til p sitte på pinner, er jeg stygt redd for:nailbiting: Håper for oss begge:Heartred

Back
Topp