2021. Eller 2022. Ser jeg frem til.Takk. Skulderen er pyton, nakke og rygg suger. Vil bare legge meg og våkne i 2021
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2021. Eller 2022. Ser jeg frem til.Takk. Skulderen er pyton, nakke og rygg suger. Vil bare legge meg og våkne i 2021
Jupp...2021. Eller 2022. Ser jeg frem til.
2021 ser jeg fram til2021. Eller 2022. Ser jeg frem til.
Jeg tenker egentlig ikke på det når det kommer til eldsten på 13 jeg heller, men deter noe med det når man hører om gutter på hans aldre er med på ting hvor noen drikker alkohol. Vet ikke om de yngste av de som var der drakk.Min er 12, og føles milevis fra å teste alkohol. Men hva vet jeg.
Jeg hadde et meget lykkelig mamma-hjerte-varmende tilfelle av at guttungen skulle på pokemon-raid sammen med en i klassen. Det har bokstavelig talt aldri skjedd før. Han er på raid sammen med fetteren og fetterens venner evt (men fetteren er på campingtur med vogn, min bror og ungene og mine foreldre)
Han har tidligere blitt mobbet på skolen for å spille pokemon. Så at han har avtalt det med en i klassen! Overlykkelig.
Så festing, alkohol og denslags er.... Ikke det første jeg tenker på
Prøver å legge planer for sommeren 2022 vi2021. Eller 2022. Ser jeg frem til.
Sommeren 2021 skal vi vel som sommeren 2020, til svigers, og på camping med telt. Ja, kanskje litt lenger camping.Prøver å legge planer for sommeren 2022 vi
For neste år tør vi ikke
. At han i det hele tatt, på eget initiativ, er sammen med noen fra klassen etter skoletid, som ikke er organisert aktivitet... Er jeg fakrisk usikker på om har skjedd før.Jeg tenker egentlig ikke på det når det kommer til eldsten på 13 jeg heller, men deter noe med det når man hører om gutter på hans aldre er med på ting hvor noen drikker alkohol. Vet ikke om de yngste av de som var der drakk.
Koselig å spille sammen med en fra klassen da![]()
Eneste planen for neste år er å få finansieringsbevis og finne leilighet nærmere mamma og pappa.Prøver å legge planer for sommeren 2022 vi
For neste år tør vi ikke
Så koselig da.Eneste planen for neste år er å få finansieringsbevis og finne leilighet nærmere mamma og pappa.
Vi får se. Mye avhenger av hva som skjer fremover, men regnet ut at vi kan få ca 2 mill i lån. Det har vi i det minste egenkapital til. Så tar utgangspunkt i det til vi vet noe annet.Så koselig da.
Våre er så store at vi må finne på ett eller annet også i 2021, men kommer nok til å måtte holde oss hjemme da også regner jeg med. Sommeren 2022 dersom det er mulig har vi tenkt å finne på noe stort, vet bare ikke helt hva enda. Da er barna 7, 10 og 15.
Syns dette er vanskelig, barna er så store at de liksom forventer noe fint i ferien.
Denne ferien gikk i koronaens navn, forrige gikk i min ødelagte rygg sitt navn (riktignok falt jeg først etter vi hadde vært en uke i Danmark, men resten av ferien forsvant), tror neste også blir "viet" korona, så ønsker vi å gjøre noe stort
Du er ikke slem nei. Hadde hatt problemer med å holde maska selv.Hva skal man kalle det, en skjarade, et skuespill, en tragikomisk slutt?
Så hva har skjedd.
Jeg hadde vært ute og gått en liten tur og kommer hjem.
Ser to naboer står og prater smier og har godt humør.
Kjatter litt med dem og så får jeg med meg at den ene av dem skal flytte, og den andre syns det er såååå synd...
Foruten at jeg vet at hun som syns det er sååå synd irriterer seg fnatt av at de som flytter sitter på verandaen og røyker siden verandaen en 2 m fra vinduene til soverommene til barna deres som er veldig allergisk mot røyk. Kan ikke flytte på dem heller siden alle soverommene vender ut på den siden.
Måtte gå inn siden jeg hadde problemer med å holde masken
Uff, føler meg slem nå![]()
Usj fortsatt god bedringGod dag
Mannen vasker ned badet, kengubarnet prater som vanlig i telefon Og jeg liggger i senga. Ble fryktelig dårlig i gåt kveld , skjønner ikke helt hva som plutselig skjedde men antar det må være de tablettene jeg fikk av legen.
Blir med andre ord en rolig dag i dag for min del, mannen har visst mye planet og kengubarnet vet jeg ikke , men han skal vel møte noen venner antar jeh.
Men det blir også spennende.Du er ikke slem nei. Hadde hatt problemer med å holde maska selv.
Ja det blir nok det. Gleder meg til vi kan se etter nytt sted å bo!Men det blir også spennende.
De har helt likt rekkehus som oss så jeg er veldig spent på verdivurderingen de får, og hva den blir solgt for![]()
Kanskje dere kan bli naboen vårJa det blir nok det. Gleder meg til vi kan se etter nytt sted å bo!
Vel tror prisklassen der kanskje er litt for høy for oss, men gjerneKanskje dere kan bli naboen vår![]()
TakkUsj fortsatt god bedring