IKM uke 39

Hvitt i dag også. Fikk testene fra Makesure tidlig, så måtte teste med en gang:smiley-bounce012 Prøver igjen i morgen tidlig:dance008

Vedlegg

• 1BB42397-8AC3-46E7-9B06-BC7C129AC286.jpeg
    1BB42397-8AC3-46E7-9B06-BC7C129AC286.jpeg
    94,8 KB · Visninger: 101
Ler av meg selv :hilarious: Måtte ta en ny i ettermiddag. 6 dpo. Noen som har erfaring med skyggestreker? Dette er Clearblue early. Ser en strek, men har blitt lurt før av CB+ :hungover:
Jeg eier ikke streksyn så kan desverre ikke uttale meg. Har heller ingen erfaring med disse skyggestrekene, hva er det egentlig? (Kan Google det selv :-)) Trodde strek var strek:joyful: Men krysser fingrene for deg og en sterkere strek i morgen! Jeg er 6dpo i morgen og får veeeldig lyst å teste med min tidlig cb test... men da vet jeg jo at jeg må vente mange dager før neste test igjen pga de andre er vanlige... mm jeg handler inn tidligtester i morgen da:shy:

Tror min make sure var skygge, den ikveld var det ingen strek på. Men bare 7 dpo, så fortsatt tidlig :)

Tror min make sure var skygge, den ikveld var det ingen strek på. Men bare 7 dpo, så fortsatt tidlig :)
Fortsatt tidlig ja :-) Tester du igjen i morgen eller venter du et par dager? Kanskje vanskelig med sistnevnte når man først har kommet i gang..

Endelig helg og deilig er det. Det som vanligvis er det verste med helgen er nå kjærkomment: at den alltid går altfor fort:joyful:

Noen som har noen gøye planer? Her blir det kun trening, avslapping, god mat og TV. Nyte livet som barnløs enn så lenge:shy:

Ja endelig er helgen her!! Har IKM på tirsdag, men planen var å teste på søndag 12 dpo!! Har aldri gleda meg så mye til en helg før!! forstår ikke hvordan jeg har klart å venta :-)

men dette er første gang jeg håper lørdagen fyker av gårde! Trening, vasking av hus, tur og selskap. Tror det blir en veldig fin helg uansett resultat :-)

god helg! :_rr

Ja endelig er helgen her!! Har IKM på tirsdag, men planen var å teste på søndag 12 dpo!! Har aldri gleda meg så mye til en helg før!! forstår ikke hvordan jeg har klart å venta :)

men dette er første gang jeg håper lørdagen fyker av gårde! Trening, vasking av hus, tur og selskap. Tror det blir en veldig fin helg uansett resultat :)

god helg! :_rr
Så fin innstilling! Du får ha lykke til og holde oss oppdatert med testingen❤️God helg!

Okei... Har klart å holdt meg unna forumet i noen dager, å oppdaget plutselig nå at jeg er 7 dpo - en dag lengre enn forventet. Skal på posten nå å hente 65 makesure tidligtester, så dette kan jo bli travle dager.. :rolleyes: Å det er faktisk 8 timer siden jeg fikk hentemelding, så jeg må si jeg er imponert!! :laughing002 Men lengre enn det rekker ikke selvkontrollen med så mange tester i hus..

Vi får vente sammen❤️

Jeg hadde MA og medisinsk abort i august og syns det var mye blod både til første «mens» og var hele tiden noe på papiret. Mye rester liksom. Men nå er det mange dager (uker?) siden jeg har hatt noe på papiret og det er kommer mye el slim etc, uten spor av blod.. så jeg tenker alt er borte.. har du hatt jevnt med noe eller kom det plutselig nå? Kan jo hende det er den berømte festebløsningen!!
Hadde også medisinsk abort i slutten av august:Heartred Blødde i litt over en uke, så ga det seg. Blødde så plutselig litt igjen etter en uke, men ikke nok til å fylle et lite bind. Har så ikke blødd noe frem til etter el, men fikk beskjed fra gyn. avd. at det var helt vanlig at det kom blod fra aborten i opptil 4 uker etterpå. Er på CD 29, så er bare såvidt forbi det punktet nå, så vil troooo det er fra aborten egentlig. Hadde festeblødning da jeg ble gravid med det så viste seg å være BO og det ligner ikke. Det er liksom på helt feil tidspunkt, sist kom det på 9 DPO og blodsammensetningen er annerledes (typ på farge og konsistens)

Haha, hvem prøver jeg å lure....
Graviditetstestene ligger så lettvint til a gitt, fort gjort å dyppe en slik test:hilarious:

Prøvde å si til meg selv å vente til 8 dpo, men her sitter jeg på 5dpo, med første test:smiley-ashamed005 Jaja, da var jeg i gang.

Hmm, sikker på at du bare er 5dpo? Er den rosa??:wideyed:

Hmm, sikker på at du bare er 5dpo? Er den rosa??:wideyed:
Ja er sikker på at jeg er 5 dpo:) Derfor tyder jeg den som skygge, og den er jo etter tidsfristen. Litt vanskelig å se om det er farge eller grå...

Edit: Det første bilde jeg la ut var innen tidsfristen, men det andre bildet jeg la ut er lang tid etterpå. Ser du noe på det første bilde? o_O

Ja er sikker på at jeg er 5 dpo:) Derfor tyder jeg den som skygge, og den er jo etter tidsfristen. Litt vanskelig å se om det er farge eller grå...

Edit: Det første bilde jeg la ut var innen tidsfristen, men det andre bildet jeg la ut er lang tid etterpå. Ser du noe på det første bilde? o_O

Ja, synes jeg ser noe på den første. Er det den «hcg»-testen fra eBay? Ligner veldig på mine nemlig. Og de er fæle på skyggestreker:wideyed: Men i dag så fikk jeg strek med farge... så det var litt nytt:hilarious: legger ved eksempel her

edit: 7dpo morgen øverst, og nedover til 10dpo morgen de to nederste i dag

Vedlegg

• 763A2430-E5B3-459F-9E2E-1186E2C9182C.jpeg
    763A2430-E5B3-459F-9E2E-1186E2C9182C.jpeg
    45,3 KB · Visninger: 116
Ja, synes jeg ser noe på den første. Er det den «hcg»-testen fra eBay? Ligner veldig på mine nemlig. Og de er fæle på skyggestreker:wideyed: Men i dag så fikk jeg strek med farge... så det var litt nytt:hilarious: legger ved eksempel her

edit: 7dpo morgen øverst, og nedover til 10dpo morgen de to nederste i dag
Måtte se på bildet mitt da den var fersk, og ja jeg ser noe der jeg også. Men jeg skal ikke teste ordentlig før 8dpo, da begynner jeg med babyplan sine.
Ja det er blå pakning på testene(hcg), så er nok de samme som deg. Brukte noen andre eBay tester sist syklus, som ga skyggestreker hele tiden, så de havna i søppelet:shifty:

Har brukt disse hcg før også, men aldri fått skygge på de før. Og jeg har brukt mange av de. Så ble litt overrasket. Men jeg tar alt med en veldig stor klype salt, og starter ikke den ordentlige testingen før 8dpo:)

Måtte se på bildet mitt da den var fersk, og ja jeg ser noe der jeg også. Men jeg skal ikke teste ordentlig før 8dpo, da begynner jeg med babyplan sine.
Ja det er blå pakning på testene(hcg), så er nok de samme som deg. Brukte noen andre eBay tester sist syklus, som ga skyggestreker hele tiden, så de havna i søppelet:shifty:

Har brukt disse hcg før også, men aldri fått skygge på de før. Og jeg har brukt mange av de. Så ble litt overrasket. Men jeg tar alt med en veldig stor klype salt, og starter ikke den ordentlige testingen før 8dpo:)

Veldig fint at du ikke har erfaring med skyggestreker på disse:D Da kaaaan det jo hende at de rosa strekene jeg fikk i dag faktisk kan være noe:bag::shy: Haha, hvis jeg hadde vært deg nå så hadde jeg testet hver dag:hilarious: Når man først er i gang, sier jeg bare:hilarious: Blir spennende å se hos deg hvordan det utvikler seg:woot:

Tittet på testen jeg tok idag tidlig, såklart måtte det være en tykk skyggestrek der nå:wacky:
Nå våkner jo IKKE testetøsa i meg:banghead:

Ser det sikkert ikke her pga kvalitet på bilde, men ser den godt i virkeligheten. Dette er det dumme med å ta vare på testene :wtf:

Oj.. dette var da litt mystisk. Og syns den ser rosa ut. Spent på neste test :happy:

Ca 12 dpo, og jeg ser streker på alle tester omtrent, men denne trenger jeg ikke lete meg frem til?! Er det virkelig noe der? :bag:

Vedlegg

• FD18D368-64D9-4340-9DBA-CF8488C22938.jpeg
    FD18D368-64D9-4340-9DBA-CF8488C22938.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 133
Så på testen jeg tok igår, og idag er den helt blå! Har ikke tatt ny idag, skal vente til i morgen. Men den blir vel ikke sånn uten at hcg spiller inn? :nailbiting: Kan hende den har vært sånn lenge, jeg la den bort før tidsfristen gikk ut igår :rolleyes:

Vedlegg

• D95198E3-13F1-46EF-9DB5-49EFA9B21A0A.jpeg
    D95198E3-13F1-46EF-9DB5-49EFA9B21A0A.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 117
Back
Topp