IKM uke 39

Tok en til test i morges (9dpo) - tror jeg ser en svak linje. :rolleyes: Trenger ikke analyse av den men tenker at jeg har et åpent sin og avventer til i morgen for å se om den fortsatt er noe der det da :happy:

Jeg har også er spørsmål som jeg begynte å gruble på i går kveld . Kjente livmorstappen var langt nede og åpen i går - som hadde vært naturlig for TR men hvis man er gravid - når går den opp og lukker seg? Ble sittende å søke på bilder i går :hilarious: ikke mitt lureste innfall :p har liksom aldri tenkt over hvor den sitter før nå egentlig på ulike tider i syklus :wacky:
Sniker fra terminforum. Min tapp var veldig lav nesten ut 1. trimester, så tror ikke den kan brukes som en god indikator på om det er noe eller ikke.

Sniker fra terminforum. Min tapp var veldig lav nesten ut 1. trimester, så tror ikke den kan brukes som en god indikator på om det er noe eller ikke.

Takk for svar. Var det jeg lurte på :D falt inn i et Google hull og fant så mye rar info fra engelske sider. Måtte spørre for å ikke gruble lenger :rolleyes:

Jeg røyk på en gtest i dag for å ha en «nulltest» å sammenligne med i morgen og søndag. Var en meget tynn bitteliten strek, men jeg er bare dpo7 og testen var 25 mlu. Så nærmest garantert skyggestrek. Var godt å teste litt likevel!
YAY❤️❤️

5dpo og FF bekrefter at EL var på søndag. Glad vi la inn aksjer lørdag.. Men ingen på fredag eller søndag så litt bekymret :-(

Klør etter å teste pga alle dere andres tester og streker !! Kan vi håpe at EL var tidligere og jeg får utslag på test?:angelic::angelic: Klarer virkelig ikke vente til ut i neste uke:arghh::arghh:

Vedlegg

• CC712117-219C-474B-88D9-DC6CF1C191E3.jpeg
    CC712117-219C-474B-88D9-DC6CF1C191E3.jpeg
    33,7 KB · Visninger: 155
Inspirert av testingen her inne holdt jeg på å ta den ene tidlig testen jeg har, tenkte det at jeg har drukket lite og nesten ikke vært på do så vil være konsentrert urin så da «må» det jo slå ut. Googlet kjapt om positive tester 5dpo og ble raskt overbevist om at det er totalt unødvendig.. Måtte jeg klare å vente noen dager til:angelic::angelic:

Inspirert av testingen her inne holdt jeg på å ta den ene tidlig testen jeg har, tenkte det at jeg har drukket lite og nesten ikke vært på do så vil være konsentrert urin så da «må» det jo slå ut. Googlet kjapt om positive tester 5dpo og ble raskt overbevist om at det er totalt unødvendig.. Måtte jeg klare å vente noen dager til:angelic::angelic:

Huff, det skal ikke være lett! Krysser fingrene for at du klarer å vente litt til. Du har allerede klart fem dager!

Må innrømme at jeg røk til på en tidligtest i går, 5 dpo, den var blenda :hilarious: Var mest for å dobbeltsjekke at jeg ikke muligens var lenger på vei, for har hatt noe blodtilblandet cm, så hadde håp om at det kunne være festeblødning. Fortsatt litt friskt blod i dag, så vet ikke om det er rester fra BO eller om det kan være veldig tidlig implantasjon? :smiley-angelic001 Er vel lov å håpe :rolleyes:
Skal prøve å la vær å teste igjen før 10 dpo, men vi får se... :woot:

Takk for svar. Var det jeg lurte på :D falt inn i et Google hull og fant så mye rar info fra engelske sider. Måtte spørre for å ikke gruble lenger :rolleyes:
Ja, det er jo så greit å spørre :happy: Jeg hadde også lest mye om tappen og ble dermed bekymret når den var sååå lav så lenge. Men nå er jeg 14 uker på vei og like gravid selv om tappen var lav lenge :angelic::hilarious:

Har ekstremt mye gul/hvit utflod idag, typ kjennes ut som om det renner hele tiden. Veldig press ut til begge lysker, hodepine og generelt litt uvel, blir uvel om jeg sitter på huk og nedre mage kommer i klem. Håper så sinnsykt at dette er reelle symptomer:smiley-angelic001

Må innrømme at jeg røk til på en tidligtest i går, 5 dpo, den var blenda :hilarious: Var mest for å dobbeltsjekke at jeg ikke muligens var lenger på vei, for har hatt noe blodtilblandet cm, så hadde håp om at det kunne være festeblødning. Fortsatt litt friskt blod i dag, så vet ikke om det er rester fra BO eller om det kan være veldig tidlig implantasjon? :smiley-angelic001 Er vel lov å håpe :rolleyes:
Skal prøve å la vær å teste igjen før 10 dpo, men vi får se... :woot:
Vi får vente sammen❤️

Jeg hadde MA og medisinsk abort i august og syns det var mye blod både til første «mens» og var hele tiden noe på papiret. Mye rester liksom. Men nå er det mange dager (uker?) siden jeg har hatt noe på papiret og det er kommer mye el slim etc, uten spor av blod.. så jeg tenker alt er borte.. har du hatt jevnt med noe eller kom det plutselig nå? Kan jo hende det er den berømte festebløsningen!!

Har ekstremt mye gul/hvit utflod idag, typ kjennes ut som om det renner hele tiden. Veldig press ut til begge lysker, hodepine og generelt litt uvel, blir uvel om jeg sitter på huk og nedre mage kommer i klem. Håper så sinnsykt at dette er reelle symptomer:smiley-angelic001
Har ikke peiling men krysser fingrene for at det er symptomer på spire❤️ Jeg har hatt mye blankt/ blir hvitt i trusen etter lengre tur og sånn. Håper også det er symptomer men er vel enda litt tidlig for min del.

Håper med deg :Heartpink
Her er jeg et par ganger i løpet av dagen blitt plutselig kvalm.. Meeen blenda test. Jeg er litt usikker på el, tror kanskje jeg er 7 dpo. Vi må vel prøøøve å smøre oss med ei litta dose tålmodighet :bounce

Endelig helg og deilig er det. Det som vanligvis er det verste med helgen er nå kjærkomment: at den alltid går altfor fort:joyful:

Noen som har noen gøye planer? Her blir det kun trening, avslapping, god mat og TV. Nyte livet som barnløs enn så lenge:shy:

Her er planene å stress rydde for besøk av mamma og pappa :angelic: føler alltid de har litt lange blikk når ikke alt er helt ryddig . Men men er ikke så lett å be en 1,5 åring om å ikke grise eller slenge leker utover :joyful:
Eller kjenner jeg at litt tip på sofaen alene i kveld blir herlig :alien

Tittet på testen jeg tok idag tidlig, såklart måtte det være en tykk skyggestrek der nå:wacky:
Nå våkner jo IKKE testetøsa i meg:banghead:

Ser det sikkert ikke her pga kvalitet på bilde, men ser den godt i virkeligheten. Dette er det dumme med å ta vare på testene :wtf:

Vedlegg

• DD55EB42-9978-4F4E-85E7-BE10602D8B9D.jpeg
    DD55EB42-9978-4F4E-85E7-BE10602D8B9D.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 159
Ler av meg selv :hilarious: Måtte ta en ny i ettermiddag. 6 dpo. Noen som har erfaring med skyggestreker? Dette er Clearblue early. Ser en strek, men har blitt lurt før av CB+ :hungover:

Vedlegg

• 555D05F0-5169-475F-8B39-A46FEF0B5B88.jpeg
    555D05F0-5169-475F-8B39-A46FEF0B5B88.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 138
Back
Topp