Tok en til test i morges (9dpo) - tror jeg ser en svak linje.
Trenger ikke analyse av den men tenker at jeg har et åpent sin og avventer til i morgen for å se om den fortsatt er noe der det da
Jeg har også er spørsmål som jeg begynte å gruble på i går kveld . Kjente livmorstappen var langt nede og åpen i går - som hadde vært naturlig for TR men hvis man er gravid - når går den opp og lukker seg? Ble sittende å søke på bilder i går
ikke mitt lureste innfall
har liksom aldri tenkt over hvor den sitter før nå egentlig på ulike tider i syklus 
Jeg har også er spørsmål som jeg begynte å gruble på i går kveld . Kjente livmorstappen var langt nede og åpen i går - som hadde vært naturlig for TR men hvis man er gravid - når går den opp og lukker seg? Ble sittende å søke på bilder i går
ikke mitt lureste innfall 
Men kjenner ikke til make sure sine tidligtester. Krysser fingrene for at det ikke bare er skygge
Venter tidligtest fra makesure 10 mlu i posten, men det går så himla treigt. Vurderer å stikke på apoteket og kjøpe tidligtest fra metode - men de er nesten 200 kr for bare to tester så håper postforsendingen kommer i dag så jeg kan teste mer enn to ganger med tidligtest. Stoler mer på makesure enn metode (har ikke brukt de før!). Ryker nok på en ny test i kveld...#testetøs
Jaja, da var jeg i gang.