Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det gjør vi ikke.
Tenner en fyrstikk hvis det lukter etter nummer 2, det fjerner lukten.
Og lukter det av do burde den jo egentlig vaskes og ikke kamufleres av annen lukt.
Synes også de fleste lukter for mye.
jeg syns det lykter enda verre når man tenner fyrstikk![]()
Tenkte på dette i dag.
Ca ingen her sier de bruker det.
Det er en stor reol med mye utvalg på kiwi. Noen bruker det åpenbart. For det er et bredt utvalg. Stor hylle. Hyllemeter er verdifullt.
Jeg bruker det og er 33Folk over 70.. Jeg kjenner kun "gæmliser" som bruker det. Det er sånt jeg forbinder med farmor og farfar, de er de eneste jeg kjenner som jeg har sett har brukt sånt.
Hvorfor er det greit med blåfargen?Jeg bruker det og er 33
Synes det er greit med blåfargen og så lukter det litt freshere på badet![]()

Hvorfor ikke?Hvorfor er det greit med blåfargen?![]()
Ja, vi bruker en blå en som visstnok skal drepe bakterier. Har lite problem med lukt på badet. I tillegg vaskes det ofte ned med klor.
Jeg er 30 og har brukt det siden jeg flyttet da jeg var 18. Har mange venner i 20- og 30-årene som bruker det også. Men skjønner at folk ikke gidder å innrømme det når det kommer sånne kommentarer som i innlegget dittFolk over 70.. Jeg kjenner kun "gæmliser" som bruker det. Det er sånt jeg forbinder med farmor og farfar, de er de eneste jeg kjenner som jeg har sett har brukt sånt.
Min erfaring er at folk ikke gidder å innrømme det i fare for å bli «hengt ut». Når flesteparten først svarer nei og i tillegg har negative kommentarer så gidder ikke alle som faktisk bruker det å innrømme det. Jeg har brukt det i mange år og ser at både unge og eldre, kvinner og menn også legger dette i sin handlekurv, så det selges godt om man vil stå for det eller ei.Tenkte på dette i dag.
Ca ingen her sier de bruker det.
Det er en stor reol med mye utvalg på kiwi. Noen bruker det åpenbart. For det er et bredt utvalg. Stor hylle. Hyllemeter er verdifullt.
Min erfaring er at folk ikke gidder å innrømme det i fare for å bli «hengt ut». Når flesteparten først svarer nei og i tillegg har negative kommentarer så gidder ikke alle som faktisk bruker det å innrømme det. Jeg har brukt det i mange år og ser at både unge og eldre, kvinner og menn også legger dette i sin handlekurv, så det selges godt om man vil stå for det eller ei.