Bruker dere wc-blokk?

Bruker wc sticks når jeg kommer på det

Ja, vi bruker en blå en som visstnok skal drepe bakterier. Har lite problem med lukt på badet. I tillegg vaskes det ofte ned med klor.

Brukte det litt før vi fikk unger. Stoppa når jeg var gravid for var kvalm og den frech duck disken vi brukte gjorde meg enda mer kveld :hilarious:
Begynte å bruke etter eldste var født men når han begynte å gå og plukka den vekk fra do stoppet vi. Prøvde igjen når gutten skulle lære å tisse på do (brukte den som blink) men så har det gått litt i glemsel å sette på ny. Og når jeg i tillegg har vært gravid 1 1/2 år av de 2 1/2 åra siden eldste slutta med bleie så har det blitt lite savnet :D
Jeg personlig foretrekker virkelig bare en ren do (hos oss lukter det ikke noe da) enn en med sånn wc-blokk/frech disk lukt hvis jeg skal spy:p

Nei det gjør vi ikke.
Tenner en fyrstikk hvis det lukter etter nummer 2, det fjerner lukten.
Og lukter det av do burde den jo egentlig vaskes og ikke kamufleres av annen lukt.
Synes også de fleste lukter for mye.

jeg syns det lykter enda verre når man tenner fyrstikk :o

Bruker wc-duck. :)

Tenkte på dette i dag.

Ca ingen her sier de bruker det.

Det er en stor reol med mye utvalg på kiwi. Noen bruker det åpenbart. For det er et bredt utvalg. Stor hylle. Hyllemeter er verdifullt.

Svovel har det ikke vært i norske fyrstikker på veldig, veldig, veldig mange år.

Men, fyrstikk på badet har jeg uansett ikke vurdert da.

Nei. Dårlig for miljøet, og nummer en årsak til at man må ha rørleggerhjelp for å løse tette toalett.

Bruker wc dusck fresh disc når jeg kommer på det. Sånne ting avgir mye dritt som også ødelegger doskåla. Så ikke en fordel hvis man kun har jif og ikke industriell kalkfjerner. Nå har vi kalkfjerner så får doen ren igjen. Mannen er renholder på institusjon og sånne lager bare trøbbel for kloakk og utseende på doene.

Tenkte på dette i dag.

Det er en stor reol med mye utvalg på kiwi. Noen bruker det åpenbart. For det er et bredt utvalg. Stor hylle. Hyllemeter er verdifullt.

Folk over 70.. Jeg kjenner kun "gæmliser" som bruker det. Det er sånt jeg forbinder med farmor og farfar, de er de eneste jeg kjenner som jeg har sett har brukt sånt.

Folk over 70.. Jeg kjenner kun "gæmliser" som bruker det. Det er sånt jeg forbinder med farmor og farfar, de er de eneste jeg kjenner som jeg har sett har brukt sånt.
Jeg bruker det og er 33 :D
Synes det er greit med blåfargen og så lukter det litt freshere på badet :)

Bruker sånn "kladd" fra WC-Duck:)

Blått vann "ser" renere ut. Har hatt lys gul /grønt badebasseng til ungene. Det neste ble blått. Fargen på innsiden altså. Det så aldri rent ut på en måte. Mentalt

Ja, vi bruker en blå en som visstnok skal drepe bakterier. Har lite problem med lukt på badet. I tillegg vaskes det ofte ned med klor.

Samme har vi. Vasker hver uke med klor i tillegg. Ser renere og freshere ut. Aldri hatt problemet med at den har falt i do. Den sitter fast i kanten på to sider.

Jeg er 30 og har brukt det siden jeg flyttet da jeg var 18. Har mange venner i 20- og 30-årene som bruker det også. Men skjønner at folk ikke gidder å innrømme det når det kommer sånne kommentarer som i innlegget ditt :rolleyes:

Last edited:
Tenkte på dette i dag.

Min erfaring er at folk ikke gidder å innrømme det i fare for å bli «hengt ut». Når flesteparten først svarer nei og i tillegg har negative kommentarer så gidder ikke alle som faktisk bruker det å innrømme det. Jeg har brukt det i mange år og ser at både unge og eldre, kvinner og menn også legger dette i sin handlekurv, så det selges godt om man vil stå for det eller ei.

Min erfaring er at folk ikke gidder å innrømme det i fare for å bli «hengt ut». Når flesteparten først svarer nei og i tillegg har negative kommentarer så gidder ikke alle som faktisk bruker det å innrømme det. Jeg har brukt det i mange år og ser at både unge og eldre, kvinner og menn også legger dette i sin handlekurv, så det selges godt om man vil stå for det eller ei.

Jeg var mer redd for stygge kommentarer om hvor udelikat det er at vi ikke bruker det....

Back
Topp