Så lenge toalettet er rent så tror jeg det går braJeg var mer redd for stygge kommentarer om hvor udelikat det er at vi ikke bruker det....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge toalettet er rent så tror jeg det går braJeg var mer redd for stygge kommentarer om hvor udelikat det er at vi ikke bruker det....
Jeg tenker det viktigste er jevnlig vask av toalettet også får man velge om man ønsker WC-blokk eller ikke. Man bør jo absolutt ikke bli hengt ut om man bruker det eller eiJeg var mer redd for stygge kommentarer om hvor udelikat det er at vi ikke bruker det....
Folk over 70.. Jeg kjenner kun "gæmliser" som bruker det. Det er sånt jeg forbinder med farmor og farfar, de er de eneste jeg kjenner som jeg har sett har brukt sånt.

Skjønner man har lite å drive med om man «henger» seg opp i dette. I-lands problem på det høyeste spør du meg. Aldri tenkt på dette som et «problem» en gang
Si meg, gjør du noe annet enn å lese forskning?At det er et «problem» støter jeg allermest på i forbindelse med at det er er miljøskadelig produkt ( kjemikalier som ammoniakk og andre tungvektere er ikke greit hverken i renseanleggene så vel som i havet ), som er miljøskadelig å produsere (de oppstår ikke av luft og kjærlighet, men på fabrikker som lagrer og håndterer farlige kjemikalier), som fordrer kjemikalietesting på dyr (lethal dose 50, hvordan det ser ut på en av europas største firmaer for testing av kjemikalier for godkjenning på europeisk marked kan man se her: https://www.dailymail.co.uk/news/ar...an-animal-test-lab-say-told-fake-results.html ) og fordi det er håpløst unødvendig da regelmessig bruk av eddik, bakepulver og dobørst gjør toalettet RENT (i stedet for at det bare «ser delikat ut»).
Det er noe med at noe så unødvendig og som har så store ringvirkninger på uskyldige individer og økosystem som gjør at man legger seg opp i det. At noen velger å late som at disse ubehagelige sannhetene ikke finnes fordi de ikke vil innrømme egne feiltritt i hverdagen (eller eventuelt synes det er viktigere med blåfarge i dassen) er det eneste i-landsproblemet jeg oppfatter i denne tråden![]()
Si meg, gjør du noe annet enn å lese forskning?
Legger merke til at du gang på gang kommer med slikt som dette.
La meg spørre deg om noe annet; hvorfor har du valgt å få barn? Det er også veldig skadelig for miljøet! Håper virkelig du bruker papirbleier
Håper også at du ikke kjører bil, men kun kollektivt.
Kun handlenett og ikke plastikk etc.
Jeg kommer ikke til å slutte å bruke wc-blockSå du får irritere deg så mye du vil!
Opplever dessverre fort at doen stinker tiss her hjemme, og har veldig god luktesans, men det er altså for det er en på 2,5 år som bruker doenså det blir kanskje litt ekstra gris/lukt når man har smågutter i hus.
Men det er bare å ta en skikkelig vask av do, og særlig den renna hvor vannet kommer ut fra, så blir det borte![]()