Terminliste og fødested

Så trist :pale
Håper spiren sitter neste gang , sender deg en god klem :Heartred
Så trist. Sender varme klemmer. :Heartred
Å nei :( :( Hva skjer ?? :( :( Mange klemmer

Tusen takk! :Heartred Begynte til min store fortvilelse å miste symptomer og få blødninger. Nå blør jeg ganske kraftig og har smerter. Ufattelig trist! Men det går nok over etter hvert. Heier på alle dere andre, måtte dere få mai-barn, alle som en! :Heartred Så håper jeg vår tur snart kommer igjen.
 
Tusen takk! :Heartred Begynte til min store fortvilelse å miste symptomer og få blødninger. Nå blør jeg ganske kraftig og har smerter. Ufattelig trist! Men det går nok over etter hvert. Heier på alle dere andre, måtte dere få mai-barn, alle som en! :Heartred Så håper jeg vår tur snart kommer igjen.
:sorry::sorry::sorry::smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:sad015:sad015:sad015:sad015:sad015 Så utrolig leit å høre :( :( Sender over en haug av klemmer og gode tanker :( :(
Også håper jeg dere raskt får en ny spire når dere er klar for å prøve igjen.
 
Å nei :( :( :( :( Det gjør vondt å lese dette, sender mange klemmer til deg :Heartred:Heartred:Heartred

Vi prøver igjen, skal til legen på mandag og har tenkt å be om progesteronstøtte for å se om det kan hjelpe. Problemet ligger tydeligvis i å klare å beholde det. Neste gang går det, og tusen takk:Heartred:Heartred:Heartred
 
Vi prøver igjen, skal til legen på mandag og har tenkt å be om progesteronstøtte for å se om det kan hjelpe. Problemet ligger tydeligvis i å klare å beholde det. Neste gang går det, og tusen takk:Heartred:Heartred:Heartred
Håper virkelig det klaffer for dere så snart som mulig :( :( Mange klemmer :)
 
Back
Topp