Vel, min eldste ble utsatt for finsk opera-metal-rock på den alderen og det gikk bra med han, så hvorfor ikkeTror irsk punk passer seg for en på 15 mnd?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel, min eldste ble utsatt for finsk opera-metal-rock på den alderen og det gikk bra med han, så hvorfor ikkeTror irsk punk passer seg for en på 15 mnd?![]()
Bare hyggeligTusen takk![]()
Den er vel bli gal sang for alle, men poppis for barna uansettMye poppis der ja.
Baby shark er en sånn der "bli gal" sang for meg da
Minstemor her er happy med nrk super på radio. Enkel. Men hun hadde trolig likt de der ja.
Ja kanskje. Kan jo prøve. Det er sånn feel good music for meg rett og slett.. uansett hvor dårlig humør jeg er i kan det få meg til å smile og danse omtrent.Vel, min eldste ble utsatt for finsk opera-metal-rock på den alderen og det gikk bra med han, så hvorfor ikke![]()
Å julesangen til LB er så finWhy not?
Ni åringen min liker "diskomusikk" som hun kaller det. 80 og 90 talls musikk.
Og Lisa Børud da. Som hun har fått inn via koret....
Ja kanskje. Kan jo prøve. Det er sånn feel good music for meg rett og slett.. uansett hvor dårlig humør jeg er i kan det få meg til å smile og danse omtrent.Why not?
Ja. Det er ofte sånnDen er vel bli gal sang for alle, men poppis for barna uansett
Man må ikke spille barne musikk bare fordi man har barn, de kan faktisk finne på å like det vi liker å høre påJa kanskje. Kan jo prøve. Det er sånn feel good music for meg rett og slett.. uansett hvor dårlig humør jeg er i kan det få meg til å smile og danse omtrent.
JuppJa. Det er ofte sånn
Å julesangen til LB er så fin
Man må ikke spille barne musikk bare fordi man har barn, de kan faktisk finne på å like det vi liker å høre på
Jeg lærte julesangen sv venninna mi som er ansvarlig for koret i en kirke. Kan ha Spotify på nettbrett mener jegFlere fine, absolutt. Gitt at man synes sjangeren er grei.
Mi ble altså introdusert for det via koret, de har sunget et par av sangene hennes der. Koret er kirkekor. Hun har trivdes godt der, men nå ser det ut til at hun slutter, for hun går på for mye, og må prioritere.
Men den jenta er glad i musikk. Hun fikk trådløst headsett og Spotify på mobilen til bursdagen. Og jeg tror hun er den i familien som bruker Spotify mest. Eldstemann har tilbudet men gidder ikke få det installert engang. Han bryr seg virkelig ikke om musikk. I det hele tatt.
Kan man sette det opp på et nettbrett tro? Kunne laget sånn spilleliste til minstemor, men jeg orker ikke at hun skal okkupere mobilen min, så hun har en dab radio på rommet sitt innstilt på NRK super. Funker jo det det også sånnsett.
Mens jeg hadde et barn i barnehagen som ikke fikk høre på barnesanger for det likte ikke foreldrene . Ennmellomting er fint tenker jegLettere sjokkert 9 åring som hadde funnet en sang hun likte på Spotify. Og mamma kunne teksten. Vennen, besteforeldrene dine kan nok også teksten på "living next door to Alice..."
Oida.Mens jeg hadde et barn i barnehagen som ikke fikk høre på barnesanger for det likte ikke foreldrene . Ennmellomting er fint tenker jeg
Mellomting er fint ja.Mens jeg hadde et barn i barnehagen som ikke fikk høre på barnesanger for det likte ikke foreldrene . Ennmellomting er fint tenker jeg
Jeg lærte julesangen sv venninna mi som er ansvarlig for koret i en kirke. Kan ha Spotify på nettbrett mener jeg
Verd å prøve hvertfallTakk, prøvde i dusjen i går men kan prøve med kjele. Det har jo blitt verre etter jeg var hos legen, men jeg antar hun haddde oppdaget om det var noe alvorlig . Jeg har jo sluttet å hoste så mye etter jeg begynte med den hostesaften, antar set kan spille inn
4åringen min er stor fan av alan walker, storfavoritten nå er "end of time"Why not?
Det var i grunn skikkelig trist , forhun skjønte jo Ikke så mye sv hva andre sang å sånn, å når hun likte sangene fikk hun ikke høre de hjemmeOida.
Ja min hadde ønsker, de fikk han høre på , både barnemusikk og musikk voksne hører påMellomting er fint ja.
Mine får høre det de vil. Det er hennes eget valg at hun har søkt frem musikk som i stor grad er gammel. Hun liker mine spillelister.
Vi har barneplater (var ikke like utbredt med Spotify da eldste var liten) og spiller glatt nrk super, men de introduseres også for både min og mannens musikksmak. Ungene liker å danse mens faren spiller musikkvideoer på tv.