September 2020

Dockboots er vel støvler sånn sett
Ja. Nært nok i alle fall. Han elsker dem. (får nye altså. Vokser jo)

Regn og slaps og sørpe er helt vanlig så han synes det er perfekt skotøy.

Gutta Boys på farten for å se om de finner noe kurant regntøy. Og godteri.

Hvordan ordner de seg med hygiene på sånne turer? Ser ikke for meg at alle kan dusje hver morgen. Min vasker seg vanligvis med klut. Men de skal svømme i basseng 3 av dagene og regner med de dusjer der? Det er nok?

Forskjell på de ja
Helt klart.

Han trenger flere til speidertur. Er jo ute i all slags vær med speideren. Liker å ha en ulltrøye under en tynn genser eller tskjorte på seg store deler av året, eller den litt fine ullgenseren. Sover i ullundertøy i teltet når det er kaldt på natta, bruker det når vi går på ski, hvilket dog somregel bare skjer en dag i året, men i likhet med sin mor liker han ull. Trenger neppe helt så mange ull-longs som han har da, innser jeg

Hvordan ordner de seg med hygiene på sånne turer? Ser ikke for meg at alle kan dusje hver morgen. Min vasker seg vanligvis med klut. Men de skal svømme i basseng 3 av dagene og regner med de dusjer der? Det er nok?
Det bør være nok, men send med noen våtservietter som han kan vaske seg litt med ellers :)

Det bør være nok, men send med noen våtservietter som han kan vaske seg litt med ellers :)
Tenkt tanken. Eller rett og slett vaskekluter, Men enklere med våtservietter så slipper han tenke på å ta med hjem, våte så alt skittentøyet blir vått. Minner meg dog på å sende med en pose til badetøy.

Dusjet ett par ganger på kvelden, det var vel det

De fant noe vanntett fra didrikson som var passe til gutten, fint. Da tenker jeg han har alt han trenger

Gledelig kan jeg fastslå at i dag hoster jeg mye, mye mindre! Håp om å bli frisk i løpet av helga og få gå på jobb! Kanskje til og med snike meg til en tur i svømmehallen på tirsdag morgen, noe som i stor grad vil kompensere for mine lite aktive dager. Ja, ikke alene altså, men hjelpe godt til. Men jeg må opp med aktivitetsnivået på det jevne

Møkkaform, var bedre i går, tilbake til elendig form igjen i dag. Dusj nr to på 1,5t, jeg fryser!!

Gledelig kan jeg fastslå at i dag hoster jeg mye, mye mindre! Håp om å bli frisk i løpet av helga og få gå på jobb! Kanskje til og med snike meg til en tur i svømmehallen på tirsdag morgen, noe som i stor grad vil kompensere for mine lite aktive dager. Ja, ikke alene altså, men hjelpe godt til. Men jeg må opp med aktivitetsnivået på det jevne
Det er mitt håp også men vi får se

Det er mitt håp også men vi får se

Du har jo vært langt mer alvorlig syk enn meg da, jeg har jo egentlgi ikke vært veldig sjuk. Bare hoste, og trett. Men, juhu, langt bedre.

Minstemor hoster derimot mye i dag, men vært oerfladisk, altså ikke fra nedi halsen, nesten så hun bare gjør det med vilje, vet ikke.

Så lenge eldstemann holder seg frisk så vi får sendt ham avsted så skal jeg ikke bry meg så mye med oss andre.
'

Så mett at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Planen var en pepperbiff, men Neida...og mye pommes, soppstuing og bernaise. Toppa det hele med en iskaffe etterpå. Men men jeg trenger det sånnsett:p

Kan godt hoppe over resten av 2020, drittår..
Vi som malte stua i vår, nå må ene veggen tas på nytt, kun fordi jeg tente kubbelys

Back
Topp