Jeg har sovet mye, på feil tid av døgnet, og hostet hele september mer eller mindre.September suger. Knapt sovet. Alt er bare kjipt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sovet mye, på feil tid av døgnet, og hostet hele september mer eller mindre.September suger. Knapt sovet. Alt er bare kjipt.
Det blir annerledes ja, min bruker det myeMin bruker det jo kun på hytta så da trenger vi ikke så mye
Ja. Nært nok i alle fall. Han elsker dem. (får nye altså. Vokser jo)Dockboots er vel støvler sånn sett
Forskjell på de jaDet blir annerledes ja, min bruker det mye
He he godt han får nyeJa. Nært nok i alle fall. Han elsker dem. (får nye altså. Vokser jo)
Regn og slaps og sørpe er helt vanlig så han synes det er perfekt skotøy.
Helt klart.Forskjell på de ja
Det bør være nok, men send med noen våtservietter som han kan vaske seg litt med ellersGutta Boys på farten for å se om de finner noe kurant regntøy. Og godteri.
Hvordan ordner de seg med hygiene på sånne turer? Ser ikke for meg at alle kan dusje hver morgen. Min vasker seg vanligvis med klut. Men de skal svømme i basseng 3 av dagene og regner med de dusjer der? Det er nok?
Tenkt tanken. Eller rett og slett vaskekluter, Men enklere med våtservietter så slipper han tenke på å ta med hjem, våte så alt skittentøyet blir vått. Minner meg dog på å sende med en pose til badetøy.Det bør være nok, men send med noen våtservietter som han kan vaske seg litt med ellers![]()
Dusjet ett par ganger på kvelden, det var vel detGutta Boys på farten for å se om de finner noe kurant regntøy. Og godteri.
Hvordan ordner de seg med hygiene på sånne turer? Ser ikke for meg at alle kan dusje hver morgen. Min vasker seg vanligvis med klut. Men de skal svømme i basseng 3 av dagene og regner med de dusjer der? Det er nok?
Antar det blir med det ja. Greit nok.Dusjet ett par ganger på kvelden, det var vel det
Ikke noe problem for min hvertfallAntar det blir med det ja. Greit nok.
Ikke noe problem for min hvertfall
Det er mitt håp også men vi får seGledelig kan jeg fastslå at i dag hoster jeg mye, mye mindre! Håp om å bli frisk i løpet av helga og få gå på jobb! Kanskje til og med snike meg til en tur i svømmehallen på tirsdag morgen, noe som i stor grad vil kompensere for mine lite aktive dager. Ja, ikke alene altså, men hjelpe godt til. Men jeg må opp med aktivitetsnivået på det jevne
Det er mitt håp også men vi får se