Oss testetøser imellom

Nokon som har prøvd babyklister?:) erfaringar? og når i syklusen burde ein starta med det??
Ble gravid i den første PP’en med babyklister :) Det klaffet da altså i pp4. Begynte tidlig i DPO-dagene.

Vis vedlegget 334167 Hei Jeg er helt ny her og vet ikke helt om jeg poster på riktig sted men gjør et forsøk.
Har ikm om to dager og testet i dag med morgenurin. Syns dere disse ser positive ut? Staven er så svak så er ikke sikkert den i det hele tatt syntes på bildet.
Ser strek på begge :)

Legger den ut her også, jeg.
Er 7/8 dpo i dag.
B2DFEDCC-2B6D-4BA5-A4C1-28374DC14E0C.png

dette er makesure stavtest, (ikke tidlig) gårsdagens er helt blenda... kan det være noe på gang her? :eek: Tør ikke håpe for mye.

Kjære erfarne test-tydarar: Kan eg få ei oppriktig tilbakemelding på denne testen?

Har ein syklus som er HEILT på bærtur denne gangen. Anar ikkje når EL var, men hadde IKM 31.august.
Ingen mens, å ingen positiv test.
Tok denne tidlegtesten i dag, på morgenurin.
Er det berre ønsketenkning, eller er der ein supersvak skygge der?
Vurderar kjøpe ny tidlegtest å bruke på fredag, om ikkje mensen har dukka opp.
_20200902_071516.JPG
_20200902_071531.JPG

Kjære erfarne test-tydarar: Kan eg få ei oppriktig tilbakemelding på denne testen?

Har ein syklus som er HEILT på bærtur denne gangen. Anar ikkje når EL var, men hadde IKM 31.august.
Vis vedlegget 334485 Vis vedlegget 334486

Vet ikke om jeg kvalifiserer som erfaren test-tyder når jeg kun har fått positiv test en gang tidligere, men jeg ser NOE der. Om det er babystrek eller skyggestrek er jo ikke godt å si. Hadde nok tatt en ny test om ett par dager om ikke mensen dukker opp.

Vet ikke om jeg kvalifiserer som erfaren test-tyder når jeg kun har fått positiv test en gang tidligere, men jeg ser NOE der. Om det er babystrek eller skyggestrek er jo ikke godt å si. Hadde nok tatt en ny test om ett par dager om ikke mensen dukker opp.
Det kan være starten på noe, men hadde ikke tolket den som positiv. Du får ta en ny test:)

Tusen takk for svar!❤️
Tørr ikkje tolke den som positiv, nei. Ikkje endå.
Men begynner jo å lure på om man er rar og ser syner:bag:
Så i ettermiddag skal eg kjøpe ny test, å sjå kva den viser på fredag.
Nok ein gong, tusen takk for svar!:happy:

Jeg ser en strek :love7

Jeg ser noe, men jeg vet desverre om mange, både kjente av meg og på forum som har fått strek uten å være gravid på denne typen :( håper det er gravidstrek for din del! :love7

IMG_20200828_221502.jpg
IMG_20200831_080048.jpg
IMG_20200831_162759.jpg

Hei! Fikk smiley på CB digital eggløsningstest på CD14 og positiv strimmel. Holdt seg positiv over helgen og tok en ny test på mandag for å om den ble negativ igjen. Hva tenker dere om strimmelene på bilde 2 og 3? Positiv eller negativ?

Last edited:
Jeg blir ikke klok på dette her. Dag 2 med blinkende smiley på CB advanced digital og fortsatt negativ babyplan strimmel. Er den såpass mye mindre sensitiv? Ser liksom ikke antydning til at den skal bli positiv snart. Testene er tatt med samme urin.

Vedlegg

• 8E903D1B-5A6B-4817-B29C-120A85890E6B.jpeg
    8E903D1B-5A6B-4817-B29C-120A85890E6B.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 80
Jeg blir ikke klok på dette her. Dag 2 med blinkende smiley på CB advanced digital og fortsatt negativ babyplan strimmel. Er den såpass mye mindre sensitiv? Ser liksom ikke antydning til at den skal bli positiv snart. Testene er tatt med samme urin.
Hei! Jeg er ikke fornøyd med babyplan sine el rester, synes ikke de gir rett resultat. Den mnd det klaffet for oss så brukte jeg digital (slik som du har) for å bekrefte el, men brukte strimmel fra testhelsen så jeg visste at det kom en værende smiley :)
Så her ville jeg stolt på den digitale, men det skader jo ikke å hoppe i høyet uansett :joyful::D

I går 2 dpo ville jeg teste alle forskjellige graviditetstestene jeg har for å se om noen gir skygge... Denne luringen her viser skyggestrek. One step. Vet hvem jeg ikke skal bruke da ja. Er garantert ikke utslag 2 dpo:hilarious:

Vedlegg

• IMG_20200903_052008.jpg
    IMG_20200903_052008.jpg
    9,1 KB · Visninger: 145
  • IMG_20200903_052020.jpg
    IMG_20200903_052020.jpg
    14,9 KB · Visninger: 152
Hei alle sammen! 2 pp etter SA i juli. Jeg er 7 dpo, og vet nøyaktig når el var pga digitale clear blue tester. Jeg hadde tre tester igjen, og for moro skyld tok jeg en igår kveld og idag tidlig. I går var den negativ, men i dag tidlig var det et blinkende smiley som lyste mot meg før tidligvakt :) Vet ikke om det betyr noe, men lest el-tester kan bli positive før graviditetstester? Negativ babyplan idag. (Vet det er tidlig) :angelic:

Last edited:
Back
Topp