Søskenforsøk

FruO93

Glad i forumet
Er det noen som skal i gang med søskenforsøk i nærmeste fremtid? Og hvor gammel/gamle er barnet/barna du har fra før? :)
 
Vi skal igang med søskenforsøk nå i september på riksen. Blir kort protokoll.
Har en gutt på litt over 2 år :)
 
Vil komme i gang snart, men må avslutte ammingen først. Har en gutt på 1år :)
 
Vi er allerede i gang med søskenforsøk siden 2 år siden, men skal nå straks gjøre nytt innsett (frossent embryo i naturlig syklus). Har tvillinger som kona bar frem, som er litt over 3 år nå.
 
Vi skal også i gang, UL nummer to i morgen før fryseforsøk. Førstemann satt på første ivf-forsøk og er snart to år. Har to embryoer på frys etter det forsøket, og håper virkelig et av dem blir fremtidig lillebror/søster. Hører til i Porsgrunn.
 
Noen som vet om det er ok å sende henvisning før ammeslutt? Kjedelig å tvinge en avslutning når man likevel må vente mange måneder :singing:
 
Noen som vet om det er ok å sende henvisning før ammeslutt? Kjedelig å tvinge en avslutning når man likevel må vente mange måneder :singing:

Tror det går fint? Er vell bare at man må slutte å amme 3 mnd før oppstart :)
 
Jeg holder på med søskenforsøk nr 2, har innsett om 2 dager :) har et barn på 2 år fra før!
 
Vi er allerede i gang med søskenforsøk siden 2 år siden, men skal nå straks gjøre nytt innsett (frossent embryo i naturlig syklus). Har tvillinger som kona bar frem, som er litt over 3 år nå.
Da har dere holdt på en stund, ja. Krysser fingrene for at dere ikke trenger å holde på noe særlig mer før det klaffer!
 
Vi skal også i gang, UL nummer to i morgen før fryseforsøk. Førstemann satt på første ivf-forsøk og er snart to år. Har to embryoer på frys etter det forsøket, og håper virkelig et av dem blir fremtidig lillebror/søster. Hører til i Porsgrunn.
Spennende! Her satt første på første icsi-forsøk, men har ingen egg på frys, så må starte fra scratch.
 
Hører til på fertilitetssenteret, men tenkte å sende henvisning til riksen nå :happy: Hører du til på riksen? Fornøyd?
Hører til på Riksen, ja. Jeg var fornøyd der. Synes det er helt greit at vi ikke blir godt kjent med de som jobber der. Synes spesielt den ene sykepleieren var veldig flink og god :happy:
 
Tror det går fint? Er vell bare at man må slutte å amme 3 mnd før oppstart :)
Det var det jeg trodde :happy: må man slutte 3 mnd før frys også tror du? Klinikken nevnte bare at jeg måtte slutte å amme, men ikke hvor lenge før. Men skal høre med det igjen.
 
Hører til på Riksen, ja. Jeg var fornøyd der. Synes det er helt greit at vi ikke blir godt kjent med de som jobber der. Synes spesielt den ene sykepleieren var veldig flink og god :happy:
Så fint :) Hører så mye forskjellig om riksen. Men noen har sikkert vært spesielt uheldig.
 
Det var det jeg trodde :happy: må man slutte 3 mnd før frys også tror du? Klinikken nevnte bare at jeg måtte slutte å amme, men ikke hvor lenge før. Men skal høre med det igjen.

Er ikke helt sikker for amminga tok slutt ved 8 mnd her, så hadde aldri den problemstillingen :) men mener jeg har hørt 3 mnd. Men kan være forskjellig fra klinikk til klinikk :)
 
Vi har en på straks 1 år som ble til på første forsøk på Riksen. Har 2 stk. på frys fra dette forsøket og tenkte å bruke disse på søskenforsøk nå i slutten av året. Men har flyttet til andre siden av landet, så forsøker nå å få embryoene våre flyttet til Haugesund for å ta søskenforsøk der.
 
Back
Topp