Søskenforsøk

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av FruO93, 23 Aug 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. FruO93 Glad i forumet

Er det noen som skal i gang med søskenforsøk i nærmeste fremtid? Og hvor gammel/gamle er barnet/barna du har fra før? :)

2. Mia83 Flørter med forumet

Vi skal igang med søskenforsøk nå i september på riksen. Blir kort protokoll.
    Har en gutt på litt over 2 år :)

3. Spire Blir kjent med forumet Assistert-jentene

Vil komme i gang snart, men må avslutte ammingen først. Har en gutt på 1år :)

4. FruO93 Glad i forumet

Spennende! Jeg skal til gynekolog nå i september for å ta nye prøver så vi kan sende henvisning. Tilhører også Riksen :)

• Liker Liker x 1
  5. FruO93 Glad i forumet

Ja, det er jo greit :joyful: Hvor tilhører du?

• Kreativ Kreativ x 1
  6. AstroNautet Glad i forumet Assistert-jentene

Vi er allerede i gang med søskenforsøk siden 2 år siden, men skal nå straks gjøre nytt innsett (frossent embryo i naturlig syklus). Har tvillinger som kona bar frem, som er litt over 3 år nå.

7. Murmeldyret Elsker forumet Novemberlykke 2018 Assistert-jentene

Vi skal også i gang, UL nummer to i morgen før fryseforsøk. Førstemann satt på første ivf-forsøk og er snart to år. Har to embryoer på frys etter det forsøket, og håper virkelig et av dem blir fremtidig lillebror/søster. Hører til i Porsgrunn.

8. Spire Blir kjent med forumet Assistert-jentene

Hører til på fertilitetssenteret, men tenkte å sende henvisning til riksen nå :happy: Hører du til på riksen? Fornøyd?

9. Spire Blir kjent med forumet Assistert-jentene

Noen som vet om det er ok å sende henvisning før ammeslutt? Kjedelig å tvinge en avslutning når man likevel må vente mange måneder :singing:

10. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Tror det går fint? Er vell bare at man må slutte å amme 3 mnd før oppstart :)

11. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Jeg holder på med søskenforsøk nr 2, har innsett om 2 dager :) har et barn på 2 år fra før!

• Liker Liker x 1
  12. FruO93 Glad i forumet

Da har dere holdt på en stund, ja. Krysser fingrene for at dere ikke trenger å holde på noe særlig mer før det klaffer!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. FruO93 Glad i forumet

Spennende! Her satt første på første icsi-forsøk, men har ingen egg på frys, så må starte fra scratch.

14. FruO93 Glad i forumet

Hører til på Riksen, ja. Jeg var fornøyd der. Synes det er helt greit at vi ikke blir godt kjent med de som jobber der. Synes spesielt den ene sykepleieren var veldig flink og god :happy:

15. FruO93 Glad i forumet

Oi, så spennende!! Lykke til, krysser fingrene for full klaff :D

16. Spire Blir kjent med forumet Assistert-jentene

Det var det jeg trodde :happy: må man slutte 3 mnd før frys også tror du? Klinikken nevnte bare at jeg måtte slutte å amme, men ikke hvor lenge før. Men skal høre med det igjen.

17. Spire Blir kjent med forumet Assistert-jentene

Så fint :) Hører så mye forskjellig om riksen. Men noen har sikkert vært spesielt uheldig.

18. FruO93 Glad i forumet

Jeg har hørt mye negativt selv, så veldig glad for at jeg sitter igjen med en god opplevelse :)

19. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Er ikke helt sikker for amminga tok slutt ved 8 mnd her, så hadde aldri den problemstillingen :) men mener jeg har hørt 3 mnd. Men kan være forskjellig fra klinikk til klinikk :)

20. Mini_S Betatt av forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene

Vi har en på straks 1 år som ble til på første forsøk på Riksen. Har 2 stk. på frys fra dette forsøket og tenkte å bruke disse på søskenforsøk nå i slutten av året. Men har flyttet til andre siden av landet, så forsøker nå å få embryoene våre flyttet til Haugesund for å ta søskenforsøk der.

Del denne siden