Tilbudstråd

Har sååå lyst å kjøpe, men vet jo ikke om d er gutt eller jente endå. Tror du d går an å bytte farge om eg kjøper feil:wacky:

Sniker fra November :)

Kan hende du er heldig, men mye av det blir utsolgt etter hvert, så det kan hende at du ikke klarer å bytte dem til en annen farge. Men det finnes jo nøytrale farger som hvit eventuelt!
 
Er en del klær på 30-50 % på barnas hus i fysisk butikk! Ikke sjekket nettbutikk :happy:
 
Har sååå lyst å kjøpe, men vet jo ikke om d er gutt eller jente endå. Tror du d går an å bytte farge om eg kjøper feil:wacky:

kjøpte blått jeg :p tenker at det gjør fint lite om det er en jente som har blått på seg :)
 
Sniker fra November :)

Kan hende du er heldig, men mye av det blir utsolgt etter hvert, så det kan hende at du ikke klarer å bytte dem til en annen farge. Men det finnes jo nøytrale farger som hvit eventuelt!
Ja d eg og tenker. Trodde d var jente på tul, men d er jo ikke akkurat så sikkert. Hehe så lurte på å kjøpe rosa. Hvitt var så og si utsolgt.
 
Tilbud på refill til bleiebøttene fra barnas hus, om noen har/skal ha den!
Bleiebøtta får en også gratis ved innmelding i kundeklubben:happy:
 
kjøpte blått jeg :p tenker at det gjør fint lite om det er en jente som har blått på seg :)

Jeg gjorde det samme:laughing002 Fikk beskjed på TUL at vi får gutt (noe jeg tok med en liten klype salt, siden det var i uke 12) men jeg kjøpte hvite klær men også en blå strømpebukse på det tilbudet. Var redd salget skulle gå tomt kjapt, så jeg måtte bare slå til. Noen dager senere på OUL får vi beskjed om at det er en jente:happy090 Men blått funker på begge kjønn! Så vi kommer naturligvis til å bruke den og:Heartblue
 
15% på Stokke på barnas hus i helga :)

Kjøpte nettopp vogn, så det var litt kjipt :p Men kjøpte litt «småting» som vi skulle ha, sparte en del på det!
 
40% på utstyr til barn på kid :happy:
 
20% hele butikken til Barnas hus torsdag-søndag for medlemer :p
 
20% på babyshop i butikk fra torsdag til lørdag om man betaler med DnB MasterCard :)
 
Back
Topp