IKM uke 33

Krysser fingrer for deg :Heartred Vet du når ca du hadde el? Og når mensen skal komme? Om du ikke har feks babyverden appen så anbefaler jeg deg å laste den ned. Der får du god oversikt så lenge du har skrivd opp siste mens :)

Eg testet ikkje denne mnd etter El, men utifrå smerter var den onsdag 29 juli, så da er eg 13 dpo i dag, venter mens mellom onsdag-fredag. Har varierende syklus frå 26-31 dager så litt vanskelig å si når den kjem siden eg ikkje tok el test. Har prøvd i 17 mnd nå, var å fjerna en polypp i livmora ca 1,5 uke før El så håper at det gjorde susen :Heartred venter utålmodig og håper at eg er en som tester positivt seint.

Eg testet ikkje denne mnd etter El, men utifrå smerter var den onsdag 29 juli, så da er eg 13 dpo i dag, venter mens mellom onsdag-fredag. Har varierende syklus frå 26-31 dager så litt vanskelig å si når den kjem siden eg ikkje tok el test. Har prøvd i 17 mnd nå, var å fjerna en polypp i livmora ca 1,5 uke før El så håper at det gjorde susen :Heartred venter utålmodig og håper at eg er en som tester positivt seint.
Det er mange som tester seint:Heartred
Vi får håpe at det klaffer nå at det hjalp å fjerne polypp:Heartred

Måtte svi av ein til i dag men ser dere strek nå?

Vedlegg

• IMG_20200811_131312.jpg
    IMG_20200811_131312.jpg
    20 KB · Visninger: 157
Eg og vurdere det, er rundt 10 dpo i morgen så er vell fortsatt litt tidlig?
Ja fortsatt tidlig, har som sagt aldri fått positiv så tidlig før. Meeeeen jeg glemte jo helt å ta testen i dag tidlig før jobb:p så da prøver jeg i morgen i stedet:) de eneste symptomene jeg har er kremet utflod siste 3 dager, noe som har vært et tegn før, litt stråling og stikking i livmor og stråling i tissen:p samt har følt meg litt kvalm. Har du noen symptomer?

Ny dag med ny blenda hvit test.. Kor mange her inne er det som testa positivt frå ikm og ut i forrige svangerskap ? Føler alle tester positivt så tidlig, men det står jo på make sure testene at dei ikkje skal funke før frå ikm og ut :p
Testet positivt på IKM, men hadde sen eggløsning, så IKM var 12 dpo.

Ja fortsatt tidlig, har som sagt aldri fått positiv så tidlig før. Meeeeen jeg glemte jo helt å ta testen i dag tidlig før jobb:p så da prøver jeg i morgen i stedet:) de eneste symptomene jeg har er kremet utflod siste 3 dager, noe som har vært et tegn før, litt stråling og stikking i livmor og stråling i tissen:p samt har følt meg litt kvalm. Har du noen symptomer?

Høres veldig lovende ut :woot: Krysser fingrene for positiv test i morgen.

Er småkvalm, trøtt, har litt små smerter i sida (akkuratt så ting strekke seg), snopesjuk osv men alt kan være pms og. Har tatt to tester i dag som eg føle eg ser svak strek på så har et lite håp

Vedlegg

• IMG_20200811_140207.jpg
    IMG_20200811_140207.jpg
    24,4 KB · Visninger: 139
Ny dag med ny blenda hvit test.. Kor mange her inne er det som testa positivt frå ikm og ut i forrige svangerskap ? Føler alle tester positivt så tidlig, men det står jo på make sure testene at dei ikkje skal funke før frå ikm og ut :p

Har kun testet positivt to ganger i mitt liv. Første gangen vet jeg ikke helt når EL var, men testet på cd34 og fikk svak positiv. Tipper det var to-tre dager etter ikm. Det endte i en MA. Ved ivf-forsøket var testdag fra klinikken 16dpo, og jeg testet ikke før, så vet ikke om jeg ville fått positiv test noe tidligere.

Er småkvalm, trøtt, har litt små smerter i sida (akkuratt så ting strekke seg), snopesjuk osv men alt kan være pms og. Har tatt to tester i dag som eg føle eg ser svak strek på så har et lite håp

Jeg ser strek, tydelig også :woot: Er den rosa i virkeligheten?

Mandag 10. August:
- Mm - 32 - PP3 (SA i uke 6 PP1)- B1- EL 25.07- IKM 10.08
- MrsSunflower - 26 - PP11 - B1 - EL 28.07 - IKM 09/10.8
- Berlioz- 31- PP1- B2- EL28.07- ikm10.08
- DinaD - 31- PP9 - B1 - EL 29.07 - IKM9/10. 08

Hvordan går det med dere?

Jeg tok en test 14 dpo som var negativ og tenkte at det ikke gikk denne PP (Brukernavn Mm). TR har ikke dukket opp (IKM i går), så hvis den ikke kommer i løpet av dagen prøver jeg på en ny test i morgen.

Jeg tok en test 14 dpo som var negativ og tenkte at det ikke gikk denne PP (Brukernavn Mm). TR har ikke dukket opp (IKM i går), så hvis den ikke kommer i løpet av dagen prøver jeg på en ny test i morgen.

Oj, så spennende. Krysser fingrene for sen hcg-stigning hos deg og positiv test i morgen :)

litt usikker på korleis man regner det ut til dpo? Dager etter el om du veit :) lurer bare siden eg går å håper på positiv test :)

Nå kupper jeg her;) men, det går ikke å regne ut dpo ut fra det. 3+6 er lengden på svangerskapet beregnet fra første dag for siste menstruasjon, så hun er på syklusdag 27. :)

Back
Topp