TakkFin strek! Gratulerer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFin strek! Gratulerer![]()

Her er det en strek, syns jeg.
Settes på gravid?Trur jeg bare vil ta en digital i morgen førstVeldig tydelig strek, gratulerer så myeSettes på gravid?
Antydning til spotting her, så jeg kan settes på TR![]()

Mensen er ventet mellom onsdag-fredag denne uka. Tok en test i går ettermiddag negativ, og ein i dag negativ. Blæ desse negative testenemen er enda tidlig, men kjennes ut som at mensen kjem verdt sekund. Så I dont know what to do, neste pp er pp 18, 1,5 år med prøving
![]()
Vår satt med ivf etter 2.5 års prøving og en MA, så skjønner veldig godt hvordan du har det.Æsj så kjedelig:/Endelig vår ukeHåper på mange fine tester i løpet av uken.
Selv startet jeg med negativ tidligtest i dag morges, 13dpo, så regner med at tr dukker opp i morgen. Fortsatt uggen, så jeg er litt skuffa, men får heller glede meg til fryseforsøk neste pp![]()
Det er fortsatt tidlig, men det er en stor påkjenning å ha prøvd så lengeVår satt med ivf etter 2.5 års prøving og en MA, så skjønner veldig godt hvordan du har det.
er ein liten trøst å vite at andre veit akkurat kossen det er 
Mensen er ventet mellom onsdag-fredag denne uka. Tok en test i går ettermiddag negativ, og ein i dag negativ. Blæ desse negative testenemen er enda tidlig, men kjennes ut som at mensen kjem verdt sekund. Så I dont know what to do, neste pp er pp 18, 1,5 år med prøving
![]()
Æsj så kjedelig:/Fryseforsøk? Har du måtte gjøre det ved tidligere sv.skap? Du er i pp3?

Begynt å spotte i dag.... Så da vet jeg hva som er rundt hjørnet....:/
Men! Venter nå på svar fra fertlitetsavdelingen om når baby #2 kan tas opp av fryseren![]()
KjedeligMen spennende med fryseforsøk, hvor mange har dere på frys?

KjedeligMen spennende med fryseforsøk, hvor mange har dere på frys?
Er det neste syklus du skal?![]()