IKM uke 33

Kveld 15dpo her nå, spotting og kramper av og på de siste dagene. Skikkelig temp dropp 13dpo, lav i går, og i dag var temp opp igjen til 37,2.:wacky:

TR føles som hun har vært rett rundt hjørnet siden 13dpo!

Forrige måned var lp på 15 dager, så virker som at letrozol gjør at TR kommer litt senere enn vanlig (i tillegg er tempen mye høyere enn vanlig)! Tenker at da kommer nok tr i morgen, slik som sist måned, tar test 17 om hun ikke dukker opp :nailbiting:

Føler meg egentlig 100% sikker på at jeg ikke er gravid da, så nå er jeg bare utålmodig på tr, så vi kan starte en ny måned :D

Mensen er ventet mellom onsdag-fredag denne uka. Tok en test i går ettermiddag negativ, og ein i dag negativ. Blæ desse negative testene :( men er enda tidlig, men kjennes ut som at mensen kjem verdt sekund. Så I dont know what to do, neste pp er pp 18, 1,5 år med prøving :yuck:

Jeg fikk eggløsning på cd 20 denne mnd, etter SA, dessverre ble ikke syklusen lenger enn 28 dager, så jeg kan settes opp på tr.

Lykke til dere andre! :D

Endelig vår uke :) Håper på mange fine tester i løpet av uken.

Selv startet jeg med negativ tidligtest i dag morges, 13dpo, så regner med at tr dukker opp i morgen. Fortsatt uggen, så jeg er litt skuffa, men får heller glede meg til fryseforsøk neste pp :)

Mensen er ventet mellom onsdag-fredag denne uka. Tok en test i går ettermiddag negativ, og ein i dag negativ. Blæ desse negative testene :( men er enda tidlig, men kjennes ut som at mensen kjem verdt sekund. Så I dont know what to do, neste pp er pp 18, 1,5 år med prøving :yuck:

Det er fortsatt tidlig, men det er en stor påkjenning å ha prøvd så lenge :Heartred Vår satt med ivf etter 2.5 års prøving og en MA, så skjønner veldig godt hvordan du har det.

Endelig vår uke :) Håper på mange fine tester i løpet av uken.

Selv startet jeg med negativ tidligtest i dag morges, 13dpo, så regner med at tr dukker opp i morgen. Fortsatt uggen, så jeg er litt skuffa, men får heller glede meg til fryseforsøk neste pp :)
Æsj så kjedelig:/ ❤️ Fryseforsøk? Har du måtte gjøre det ved tidligere sv.skap? Du er i pp3?

Last edited:
Det er fortsatt tidlig, men det er en stor påkjenning å ha prøvd så lenge :Heartred Vår satt med ivf etter 2.5 års prøving og en MA, så skjønner veldig godt hvordan du har det.

takk :Heartred er ein liten trøst å vite at andre veit akkurat kossen det er :Heartred

Føler masse med deg! Det er så ubeskrivelig frustrerende! Var selv i den situasjonen i 2,5 år før vi fikk hjelp gjennom ivf. Men da ble det baby også!:D

Men, så lenge du ikke har fått mensen, så er det jo håp for falsk negativ:) krysser fingre!

Begynt å spotte i dag.... Så da vet jeg hva som er rundt hjørnet....:/

Men! Venter nå på svar fra fertlitetsavdelingen om når baby #2 kan tas opp av fryseren:joyful:

Æsj så kjedelig:/ ❤️ Fryseforsøk? Har du måtte gjøre det ved tidligere sv.skap? Du er i pp3?

Pp3 på barn nummer to. Førstemann satt på første ivf-forsøk, og på det forsøket fikk vi to egg på frys, så blir fryseforsøk med et av dem :happy:

Kjedelig :( Men spennende med fryseforsøk, hvor mange har dere på frys?

Kun et 2-dagers, så jeg har ikke så kjempestore forventninger. Men ser litt på det som et "gratisforsøk".

Så får vi se hvilken vei det blir etter det. Om vi forsetter hos Porsgrunn eller tar det privat i Oslo. Bor jo i Oslo, så er jo litt reisevei til Porsgrunn.:)

Skal utfylle skjema nå og da var det bare 1-2 sykluser i ventetid når legen har kikket på mulig forløp . Herlig for en gangs å slippe mye venting!:happy:

Ønsker alle andre i tråden masse lykke til fortsatt! Kan jo vente med å sette meg på ikke gravid, meeen en kjenner jo kroppen sin etter hvert:wacky:

Er det neste syklus du skal?:)

Ja, vi tok kontakt med Porsgrunn i mai, så da ble vi satt opp til forsøk i august. Vi har to på frys fra samme forsøk som klaffet, hadde vært ordentlig gøy å få to barn fra samme uttak :joyful:

Vi bor forøvrig i Lillestrøm, og selv om reiseveien er lang har vi vært så fornøyde med Porsgrunn at vi fortsetter der, selv om det ikke skulle klaffe med fryseforsøk. Håper det holder med ett fryseforsøk for dere :Heartred

Back
Topp