Håndarbeidstråden ❤️

Hvilket garn brukte du på bodyen? :)
Ooh, godt spørsmål. Tror det var Dale lerke, og det «fluffy» garnet kommer jeg ikke på akkurat nå. Tror det står anbefalt garn i oppskriften. Lurer på om jeg brukte begge de, men de er ganske dyre. Men finner du noe med tilsvarende fasthet så kan du bruke anna garn :)

Ooh, godt spørsmål. Tror det var Dale lerke, og det «fluffy» garnet kommer jeg ikke på akkurat nå. Tror det står anbefalt garn i oppskriften. Lurer på om jeg brukte begge de, men de er ganske dyre. Men finner du noe med tilsvarende fasthet så kan du bruke anna garn :)
Supert, takk for svar!
Har hatt så lyst å få lysten til å strikke :hilarious:
Men det har latt vente på seg. Var sånn sist også, begynte ikke før helt mot slutten. Men kjente meg inspirert av den bodyen der!

4E676E82-DE8A-4771-9725-866F616F176E.png Kjøpte rosa garn på mandag og tenkte å begynne på hentesettet. Men ifølge legen idag så er det 95% sikkert at det er gutt, ja da blir det en tur til på butikken for å bytte garn :hilarious: så feil kan magefølelsen ta!

Blir i såfall dette settet

Nettopp ferdig med denne romperen fra #petitnit
Lett å strikke for en som meg, som ikke har strikket så mye. Denne blir gave til babyen til min søster:)20200731_174335.jpg

Noen som har tips til enkel strikk til prematur? Helst gratis oppskrifter i tilfelle jeg ikke får til å gir opp hele strikkingen :hilarious:
Holder enda på med en genser til meg selv, men gadd ikke å gjøre den ferdig når jeg ble gravid, kan jo ikke bruke den før til våren :hilarious:

Er det noen som vet av noen gode oppskrifter på omslagsbodyer? Tenkte å prøve meg på å sy litt denne gangen, men er helt grønn på det :hilarious:

Noen som har tips til enkel strikk til prematur? Helst gratis oppskrifter i tilfelle jeg ikke får til å gir opp hele strikkingen :hilarious:
Holder enda på med en genser til meg selv, men gadd ikke å gjøre den ferdig når jeg ble gravid, kan jo ikke bruke den før til våren :hilarious:

Sjekk ut her: https://www.garnstudio.com/home.php?cid=1
Jeg har sett at de på noen oppskrifter oppgir prematur!

Kan anbefale å sjekke ut klompelompe. Lån en bok fra biblioteket så blir det gratis. Det jeg har strikket fra klompelompe har vært veldig lettstrikket. :happy:
Ellers ligger det noen gratis oppskrifter på sandnes, drops og viking garn. :)

Legger ved bilde av et sett fra Klompelompe jeg strikket til en prematur jente. :)

Vedlegg

• 361645B2-0DF2-4C22-BCD8-5FD875A31685.jpeg
    361645B2-0DF2-4C22-BCD8-5FD875A31685.jpeg
    53,8 KB · Visninger: 17
Kan anbefale å sjekke ut klompelompe. Lån en bok fra biblioteket så blir det gratis. Det jeg har strikket fra klompelompe har vært veldig lettstrikket. :happy:
Ellers ligger det noen gratis oppskrifter på sandnes, drops og viking garn. :)

Legger ved bilde av et sett fra Klompelompe jeg strikket til en prematur jente. :)
Smart! Skal dra innom biblioteket å se om de har til låns :happy:

Holder på med første strikkeprosjekt nå, strikker Oslolua - mohair Edition fra pepite knit. Blir spennende å se om resultatet blir bra :hilarious:

F797EBD1-16DB-4AE2-9B56-7D3D46E16E6C.jpeg
Heldige meg at andre vil hekle litt til vår lille ❤️

Back
Topp