Hvem er vi April-damene?

ConCon

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Juliknøttene 2022
Tenkte vi kunne ha en introduksjonstråd hvor vi forteller litt om oss selv.
F.eks:

Bosted
Alder
Yrke
Hobbyer
Barn fra før?
Samboer/partner/gift?

Eller hva enn du vil legge til. :)
 
Jeg kan starte. :)
Jeg er 33, bor i Wales i Storbritannia forloveden som er herfra. Vi har vært sammen i snart 11 år.
Er opprinnelig fra Trondheim, og er utdanna frisør og 3D animatør, men jeg jobber i telefonsenter nå hos et firma som heter Sky (samme som Canal Digital i norge)

Vi har ingen barn fra før så dette blir første. :)

Har sikkert 1000 hobbyer, som maling, tegning, strikking og musikk. Og er også litt nerdete og liker å løse rubiks kuber
 
Heihei! så hyggelig
Jeg er 23 år, bor i Haugesund med min mann som jeg har vært gift med i snart 3 år❤️ Mannen jobber på sjøen og jeg jobber til vanlig på bolig, men har litt pause akkuratt nå! Vi har prøvd å bli gravide i 2 år, og endelig var det vår tur! Vårt første barn og vi gleder oss kjempemye er utrolig glad i musikk jeg og, synger, spiller piano og skriver litt! Ellers er jeg veldig glad i å male
 
Heisann!
Jeg er 30 år, bosatt på Nordmøre. Jeg arbeider som sykepleier i hjemmetjenesten. Har en datter født i oktober 2016 fra før, og hun er veldig klar for å få småsøsken:happy: jeg bor sammen med faren hennes, og vi har vært sammen i 8 år. På fritiden leser jeg bøker og går turer, både i nærområdet og i fjellene her. Jeg liker også godt å fiske.
 
Heihei

Er 26 år, bor i Hønefoss :) jobber i barnehage, utdannet barne- og ungdomsarbeider. Er sambo med barnefar og vi har holdt sammen i 6 år, har ei frøken som ble født januar 2016.

Vi var gravide og hadde termin 13desember 2020, 10+1 uker på vei finner vi på tul at det resulterte i en MA. Nå håper jeg at kroppen er klar og at denne spirer sitter godt og vokser som den skal ❤
 
Hei.
Jeg er 36 år. Har vært gift i 13, og har 2 barn på 12 og 10. Har vært gravid hele 8 ganger, men 5 av gangene har endt i sa uten at de har klart å finne noen grunn til det. Hobbyen min er hovedsakelig dyr, og de har jeg mange av siden vi bor på småbruk. Jobber i barnehage på 8. året, og det er et yrke jeg trives veldig godt med.
 
Heisann:)
Jeg er 33, mamma til to gutter på 10 og 7 år. Gleder meg veldig til å fortelle at de skal bli storebrødre. Venter barn nr 3 med samboeren min som jeg har vært sammen med i to år:Heartred
Er friluftsmenneske, bruker det meste av fritiden på hytta, går turer, jakt og fiske osv:)
 
Heihei!
Jeg er 26 år, og har vært samboer med en fantastisk fyr i noen år nå. Mine hobbyer er hest og hund. Dette blir vårt første barn og vi grugleder osslaughing6
 
Er 36 år, gift og har 3 gutter fra før på 9,7 og 5 år. Jobber i helsevesenet, og driver med musikk den fritiden som er igjen.
 
Hei.
25 år, 1. Svangerskap nå:angelic:
Samboer og vært sammen i 3/4 år.
Utdannet personlig trener og kostholdsveileder men ikke i jobb akkurat nå pga tilbakefall av ME(kronisk ut attelse)
Men nå som jeg er 4+4 og fant ut for bare noen dager siden smiler livet. Håper energien kommer tilbake og at det ellers blir et vellykket svangerskap.
Hobby er vel egt trening, dyr og fine turer i marka og fiske:p
 
Heihei!
Jeg er 26 år, og har vært samboer med en fantastisk fyr i noen år nå. Mine hobbyer er hest og hund. Dette blir vårt første barn og vi grugleder osslaughing6
Skjønner den grugledinga! Er jo så mye man lurer på og så mye nytt:wtf::p
 
Hei!
Jeg er 25 og gravid i 4+4. Gift i 2 år. Første barn sammen, så gleden er stor samtidig veldig skummelt Jobber i helsevesenet. Hobby er lese bøker og trene, men energinivået er ikke helt på topp så treningen står litt på pause
 
Skjønner den grugledinga! Er jo så mye man lurer på og så mye nytt:wtf::p
Godt det ikke bare oss som er litt på tuppa:wacky: Er vel mest den usikkerheten som tar meg - at man ikke helt vet hva man går til, men at man samtidig gleder seg:laughing002
 
Hei :greet025
Jeg er 30 år, bor i Kristiansand.
Er forlovet og snart gift. Dette er mitt fjerde svangerskap, men ingen barn. Har altså mistet 3 ganger og håper på et vellykket svangerskap nå.
Jobber i helsevesenet:love7
 
Hei! Jeg er 28, har en på 20 mnd fra før. Håper dette går bra og vi får en lillesøster eller lillebror!
 
Hei dere :)

jeg er 30, er samboer og har en liten snuppe på straks 22 mnd fra før. Er lærer på en barneskole i området Nordre Follo (gamle Oppegård/Ski) og bor der. Opprinnelig fra Hønefoss. Samboeren og jeg har vært sammen i straks 8 år. Familie, venner og trening er mine hobbyer. Sistnevnte noe mer av og på enn jeg skulle ønsket :laughing001
 
Hei på dykk :)

Eg er 33 år, og dette blir barn nummer fire. Ikkje heilt planlagd, men hjarteleg velkomen <3


Eg har jobb som leiar i oppvekstsektoren. Og bur på gard.
Huttetu- dette vert spanande. <3
 
Jeg er 39 år gammel, bosatt i Viken (tidl.Buskerud)
Barn nr 2.

Får bare håpe det går veien og at spiren klorer seg fast ❤️
 
Hei hei!

21 år fra Kristiansand, samboer og forlovet med mannen men ønsker så gjerne å ha en blomsterpike eller blomstergutt i bryllupet så det er satt på vent:p Vi er nok ganske tidlig ute med både barn og forlovelser i forhold til hva som er normalt, men begge har alltid drømt om familie og det som følger, så da ble det bare sånn:rolleyes:

Akkurat nå er jeg arbeidsledig, studerte egentlig frem til nyttår 2019/2020 men har hatt et halvt år pause pga personlige årsaker. Så planen var jobb nå etter sommeren, men om graviditeten varer kan det hende jeg venter til den lille har kommet.

Hobbyer... hmm. Nå har vi prøvd i et halvt år, så det har vel blitt den nye hobbyen:hilarious: Altoppslukende! Ellers liker jeg å lage mat, bake, 2 mopse gutter (en av dem er valp) som tar mye tid og ellers prøver jeg å nyte livet med de utfordringene som følger!
 
Back
Topp