IKM Uke 29 - 2020

Jeg kan settes på gravid:angel8 ventet til i dag med CB digital (ikm i går), og har bare tatt to tidligtester tidligere (svak positiv 11 og 12dpo). ikke noe særlig symptomer, kun litt murringer av og til. håper spiren holder denne gangen:rolleyes:

Håper virkelig det klaffer for dere andre snart:HeartredDet er så fint å kunne skravle og heie på hverandre her inne:happy:

Vedlegg

• ED356A21-EFF8-430F-B1FF-F7971EB3A66A.jpeg
    ED356A21-EFF8-430F-B1FF-F7971EB3A66A.jpeg
    16 KB · Visninger: 162
Last edited:
Gratulerer så mye, @Babydrømmen og @havfrøken :hello2

Kameraet mitt er semi-knust og tar helt elendige bilder, men her er altså mine fra i går kveld og i dag morges, 11dpo. Ser ut som om det kan gå veien...:love7

Vedlegg

• 652D1184-339D-485A-AD50-95999D8EDFEA.jpeg
    652D1184-339D-485A-AD50-95999D8EDFEA.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 168
Jeg kan settes på gravid:angel8 ventet til i dag med CB digital (ikm i går), og har bare tatt to tidligtester tidligere (svak positiv 11 og 12dpo). ikke noe særlig symptomer, kun litt murringer av og til. håper spiren holder denne gangen:rolleyes:

Håper virkelig det klaffer for dere andre snart:HeartredDet er så fint å kunne skravle og heie på hverandre her inne:happy:
Gratulerer :dummy1::dummy:

Gratulerer så mye, @Babydrømmen og @havfrøken :hello2

Kameraet mitt er semi-knust og tar helt elendige bilder, men her er altså mine fra i går kveld og i dag morges, 11dpo. Ser ut som om det kan gå veien...:love7
Gratulerer med positiv test:happy:

DPO 16
Syklusdag 32 (pleier å ha 25-30)
Litt slim med farge begynte mandag
Sykt ømme pupper
Kanskje litt murring
Negativtest på ettermiddagurin i går 25ml
Ka skjer , kjem mensen eller ?

Skal på sykehuset for første time ang polypper i livmora kl 1100 i dag så tok ingen test. Kommer mensen eller ? Tenk om den ikkje kjem nå etter 16 mnd med prøving , så vidt at eg tør å håpe :rolleyes:

Edit: den kom nå , rett før gyn undersøkelse, tenk å ha så uflaks. Noen som har vert til undersøkelse mens de har hatt mensen?

Last edited:
vil det si du mener den er positiv?:hilarious: Jeg har faktisk ikke testa noe før den denne pp og denne er tatt midt på dagen:rolleyes: men har hatt strekninger og murringer i over en uke, men ikke mensensmerter/kramper, så bare tok en test siden mens ikke kom:Heartred

Ja, jeg ser hvert fall en tydelig strek:love7

DPO 16
Sykt ømme pupper
Kanskje litt murring

Skal på sykehuset for første time ang polypper i livmora kl 1100 i dag så tok ingen test. Kommer mensen eller ? Tenk om den ikkje kjem nå etter 16 mnd med prøving , så vidt at eg tør å håpe :rolleyes:

Edit: den kom nå , rett før gyn undersøkelse, tenk å ha så uflaks. Noen som har vert til undersøkelse mens de har hatt mensen?
Så kjedelig:( jeg har ikke vært til Gyn undersøkelse med mensen. Men har derimot vært inne med blødninger under svangerskap x flere. Gikk fint, men jeg syns det var veldig ekkelt å skulle legge meg ned når det er sånn:facepalm: men gynekologene er så vant til det, så tror ikke de tenker stort på om det et blod eller ei der:facepalm:

Så kjedelig:( jeg har ikke vært til Gyn undersøkelse med mensen. Men har derimot vært inne med blødninger under svangerskap x flere. Gikk fint, men jeg syns det var veldig ekkelt å skulle legge meg ned når det er sånn:facepalm: men gynekologene er så vant til det, så tror ikke de tenker stort på om det et blod eller ei der:facepalm:

takk for info! Tenker at dei er nok vant til det ja, bare kjipt haha. Men er veldig glad eg får time i dag når det ikkje gjekk denne gangen heller. Sitter spent å venter på å komme inn nå :p

Gratulerer så mye, så ufattelig gøy ! Masse lykke til videre !! :love7:Heartbigred

Får noen nydelige streker, masse lykke til :Heartbigred
Tusen takk❤️ Håper å kunne slappe av å nyte de etterhvert. Styrer litt for mye med å granske etter stigning og kjenne etter alt mulig:angelic:trodde liksom jeg skulle være roligere med nr.2, men nei:rolleyes:

DPO 16
Sykt ømme pupper
Kanskje litt murring

Lykke til på sykehuset, håper virkelig at de kan hjelpe med polyppene og at det er det som skal til :)

Oppdatering

Hadde gynekolog time i dag på sjukehuset, siden mensen startet i dag kunne ho ikkje ta aquascanning så skal inn neste fredag å ta denne, endelig! Men ho gjer det for å lokaliserer polyppene , ho så ingen av de i dag så kanskje de er vekke? Ho har ingen tru på at aquascanning bedrer fertiliteten , men noen mener jo at den gjør det så vi får se. Skal inn senere å ta kikkhullsoperasjon og evt fjerne polyppene de finner.

Ho mener at eg må gjennom ivf for å bli gravid da eg er 25 år og ikkje blitt gravid på 16 mnd noe som ikkje er bra... så livet suger veldig nå.

Oppdatering

Hadde gynekolog time i dag på sjukehuset, siden mensen startet i dag kunne ho ikkje ta aquascanning så skal inn neste fredag å ta denne, endelig! Men ho gjer det for å lokaliserer polyppene , ho så ingen av de i dag så kanskje de er vekke? Ho har ingen tru på at aquascanning bedrer fertiliteten , men noen mener jo at den gjør det så vi får se. Skal inn senere å ta kikkhullsoperasjon og evt fjerne polyppene de finner.

Ho mener at eg må gjennom ivf for å bli gravid da eg er 25 år og ikkje blitt gravid på 16 mnd noe som ikkje er bra... så livet suger veldig nå.
Klem til deg! Forespeilet hun noe ift ivf da? Eller må du gjøre ferdig de andre undersøkelsene først?

Klem til deg! Forespeilet hun noe ift ivf da? Eller må du gjøre ferdig de andre undersøkelsene først?

har time til ivf 30 september så vi starter kanskje da om klinikken sier go :) kan vere de dropper kikkhullsoperasjoen da :) polypper må fjernes før de kan starte med ivf da. Men dei må fjernes en tid før ivf behandling da man kan blø i opptil 4 uker etter fjerning av polypper.

Back
Topp