IKM Uke 29 - 2020

Gratulerer så masse til alle dere med positiv test :) og lykke til i kommende PP til dere andre :)

Mangler noen oppdateringer her ennå? venter dere på IKM ennå ? :)

Gratulerer så masse til alle dere med positiv test :) og lykke til i kommende PP til dere andre :)

Mangler noen oppdateringer her ennå? venter dere på IKM ennå ? :)
3 dager over og negativ digital ista :confused005 ingen tegn til tr enda heller:banghead: har vært veldig svimmel de siste dagene, så skjønner ingenting :wtf:

Med min datter fikk jeg en svak positiv 2 dager etter IKM :)
Med min datter fikk jeg først negativ og positiv uka etter:) testet ikke imellom og hadde ikke peiling på syklus da jeg ikke hadde fått mens etter fødsel 1 år før og gikk på piller (som ble glemt en liten periode:hilarious:) får bare vente å se hva som skjer:)

Jeg står oppført på feil dag, siden el-testen var positiv 2. juli, så ble IKM 16.juli. Venter fortsatt på tanta ... :-)

Ingen TR her enda og bare negative tester ‍♀️ ka sjer?

Ingen TR her enda, og negativ digital på lørdag :confused:
Skjønner ikke helt hva som skjer, men TR dukker nok opp snart regner jeg med :smiley-bounce012

Gratulerer til alle dere med positive tester :Heartbigred

TR dukket opp i går, så da går vi inni pp 4

TR kom i går, så da er det bare å krysse fingre for pp4.

Hei!

Her kom TR på søndag på IKM dagen, men jeg blødde kun den dagen. I går va det bare litt rosa på papiret, og i dag ingenting. Noen som har erfaring med det? Hos meg varer aldri TR kun i 1 dag!!

Jeg kan settes på gravid :)
Hadde nok el senere enn jeg trodde :happy:

Vedlegg

• 3590E72C-330F-404C-9F34-83E7506C8603.jpeg
    3590E72C-330F-404C-9F34-83E7506C8603.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 115
Back
Topp