IKM Uke 29 - 2020

Det stige :woot::wideyed::woot:
Må sies den er tatt på urin som bare har vært i blæra 1 time

Vedlegg

• A86EF28D-1B58-4B32-BF6E-5AB159477729.jpeg
    A86EF28D-1B58-4B32-BF6E-5AB159477729.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 141
Her kom TR i dag :( En dag for tidlig :(

Kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig nå etter 6mnd uten prevensjon, men det er vel normalt å regne.
Setter fokus på neste PP og fornyer håpet med det :)

Lykke til - til alle dere som enda har en sjans denne mnd!

Kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig nå etter 6mnd uten prevensjon, men det er vel normalt å regne.

Lykke til videre❤️

Det er helt normalt:happy: Jeg har også vært uten prevensjon nesten et halvt år nå.. men håper jo streken jeg fikk nå er en ekte og varig strek. Lykke til til deg neste pp:Heartpink

11dpo i dag. Blenda vanlig strimmel i morges og blenda tidligtest fra RFSU i ettermiddag (vet ikke hvor lenge det var siden drikke&tissing). Har ikke fått positiv g-test før mellom 12-17dpo med mine 5 barn, men dette er første gangen jeg nistirrer på testene så hadde håpet en liten strek:shy:

Fortsetter med tidligtestene om morgenen de neste dagene iaf! Hååååååper:rolleyes:

Da kom TR ila dagen som forventet og salvie te er kjøpt inn. Tror ikke jeg kommer til å tempe eller teste etter EL neste PP, og går inn i den med tanken om at hvis vi får lagt inn noen aksjer ila fruktbare dager, så får det være en bonus. Gratulerer til alle gravide og lykke til til dere som fortsatt tester :Heartpink

Er på andre syklus etter fødsel (baby er 16 mnd), og jubler for mensen som kom idag :happy: kanskje litt rart når vi er prøvere, men har erfaringsmessig laaange sykluser etter fødsel (første landet på 51 dager), denne gangen ble det 38 dager, OG jeg traff rett på EL kun utifra å tyde kroppen, og det var stas :happy: la dessverre ikke inn aksjer rundt EL da, så hadde derfor heller ikke håp om klaff, men er ekstremt fornøyd med kortere syklus og riktig ELtyding :happy: lykke til til dere som venter og tester i disse dager :happy:

No rive eg meg i håret!
Fikk negativ digital no nettopp...
Gleda meg til og komme heim fra nattevakt for og ta den digitale og fikk det slaget i fjese :banghead:
Mulig det er kjemisk her nå...

No rive eg meg i håret!
Fikk negativ digital no nettopp...
Gleda meg til og komme heim fra nattevakt for og ta den digitale og fikk det slaget i fjese :banghead:
Mulig det er kjemisk her nå...
Åhh så kjedelig:(
Jeg fikk positiv digital i går, men testen i dag er ikke noe sterkere enn i går(så bekymrer meg igjen:rolleyes:)

Blenda tidligtest fra rfsu her-12dpo:oops: Har testet sent positivt i tidligere svangerskap (14-17dpo), men da med vanligtester! Så blir litt urolig her:( Tempen steg litt i dag også, så ligger fortsatt høyt iaf!

Back
Topp