Snusmumrikkens firkløver ♡

:flower Sommerferie :flower

15+6

Endelig sommerferie, og i hele 8 uker. Skal bli godt å slappe av, og bare nyte graviditeten. Spent på hvilke forandringer kroppen skal gjennom de neste ukene, før jeg skal tilbake på jobb. Kun noen få som vet at jeg er gravid, så det blir litt av et sjokk når jeg kommer tilbake :hilarious:

Blir mye spennende i forbindelse med graviditeten nå i sommer. Skal blant annet på OUL 15.07.2020, og en UL nå på tirsdag for å vite kjønn. Så spent :Heartred
 
:flower Sommerferie :flower

15+6

Endelig sommerferie, og i hele 8 uker. Skal bli godt å slappe av, og bare nyte graviditeten. Spent på hvilke forandringer kroppen skal gjennom de neste ukene, før jeg skal tilbake på jobb. Kun noen få som vet at jeg er gravid, så det blir litt av et sjokk når jeg kommer tilbake :hilarious:

Blir mye spennende i forbindelse med graviditeten nå i sommer. Skal blant annet på OUL 15.07.2020, og en UL nå på tirsdag for å vite kjønn. Så spent :Heartred
Så utrolig spennende med timen på tirsdag! Gleder meg til opodatering!:joyful::Heartred
 
:flower Sommerferie :flower

15+6

Endelig sommerferie, og i hele 8 uker. Skal bli godt å slappe av, og bare nyte graviditeten. Spent på hvilke forandringer kroppen skal gjennom de neste ukene, før jeg skal tilbake på jobb. Kun noen få som vet at jeg er gravid, så det blir litt av et sjokk når jeg kommer tilbake :hilarious:

Blir mye spennende i forbindelse med graviditeten nå i sommer. Skal blant annet på OUL 15.07.2020, og en UL nå på tirsdag for å vite kjønn. Så spent :Heartred

Håper du får en fin ferie ❤️ 8 uker ferie høres helt nydelig ut! :rolleyes:
Lykke til på ultralyd, spennende å få vite kjønn da :woot:
 
Så deilig med ferie! Og i 8 uker...! Du er heldig :) Masse lykke til i morgen - blir spennende å se hva det blir for noe :) Har du en magefølelse på hva det kan være?
 
Så deilig med ferie! Og i 8 uker...! Du er heldig :) Masse lykke til i morgen - blir spennende å se hva det blir for noe :) Har du en magefølelse på hva det kan være?

Veldig deilig! Måtte været bli bra også, slik de har spådd framover. Da blir det bading, sol og lesing framover :D

Veldig spent på morgendagen! Hadde lenge tro på gutt, men så var det så mange som mente jente, så da ble jeg veldig usikker :hilarious: nå har jeg fått en liten følelse som heller mest mot gutt igjen. Blir gøy å endelig vite, og blir selvsagt stas uansett hva som venter oss :Heartred:D
 
Masde lykke til i morgen ❤ gleder meg til oppdatering!
 
16+2

Da var UL unnagjort, og en sprellende liten krabat boltret seg rundt i magen. Bebis var så aktiv og vred og vendte på seg, så gynekologen så ikke hva som kunne skjule seg der inne.

1-0 til mageboeren, som jeg mistenker visste hva vi var ute etter og tenkte vi kunne vente litt til :hilarious:

OUL om tre uker! Håper vi får et sikkert svar når den tid kommer :D
 
16+3
Gårsdagens UL-bilde :Heartred Målt til nøyaktig det samme som antatt.

IMG_20200624_113144.jpg
 
16+6

Prøvde brudekjolen jeg skal gå med i august, og fikk ikke igjen knappene :hilarious: Kjente jeg ble svett av å tenke på at jeg muligens måtte investere i enda en brudekjole...

...heldigvis får jeg hjelp av en dyktig skredder som hadde masse fine løsninger til "problemet", så da blir det plass til både meg og bebis i kjolen likevel :dummy::Heartred
 
Last edited:
17+4

:fish

I kveld spreller bebis som en fisk i magen :Heartred
 
Last edited:
18+2

Har begynt å kjenne litt bevegelse hver dag nå :Heartred Blir stas når man kan kjenne bevegelsene utenpå, da blir samboer også mer inkludert :love017 Han kjenner stadig på magen, men må nok vente litt til :hilarious:
 
19+1

OUL om 2 dager :excited001 er så spent på om vi får vite litt mer om mageboeren vår. Håper alt står bra til :Heartred Kjenner noen spark og smådult, så det er beroligende og koselig.

Får vi vite kjønn nå, så blir det offentlig avsløring. Gleder meg til å dele denne gledelige nyheten :Heartred
 
Last edited:
19+2

Kjenner meg så sliten i dag. Trøtt og slapp i hele skrotten :hilarious: Måtte legge meg nedpå litt og slappe av, og det var veldig deilig. Har besøk av niesene mine, og det er mye liv i dem. Så kudos til de som har småbarn og går gravid. Det skal jeg forhåpentligvis en dag og, men det er ekstra slitsomt merker jeg o_O Til og med når det er koselig tar det mye energi.

Men nå nettopp mens jeg lå og slappet av kjente jeg noen tydelige og sterke spark! :Heartred Det er en magisk følelse å kunne kjenne det så tydelig. Gleder meg sånn til samboer også får kjenne. For en opplevelse det er å gå gravid :love017
 
Last edited:
Back
Topp