Far med på OUL

Jeg holder ikke til samme sykehus, men overhørte en meget sint pasient da jeg gikk hjem etter oul mandag. Hun var oppskaket fordi mannen ikke fikk bli med.
Sykehusansatt var ganske tydlig på at man kun fikk ha med seg én om det var pasient under 18 år eller ved kritisk sykdom.
Jeg tenker at du kan få problemer om du tar med partneren din?

Jo, men jeg vet jeg har lest så mye motstridende om akkurat KK i Bergen.. Spurte på termingruppe på FB også nå, der er det flere som sier de nylig har vært og får ha med partner. Ble bare så usikker av SMS jeg fikk. Tror vi sjanser på at han blir med. Men om han ikke får lov, har vi ikke tenkt å lage rabalder ;)
 
Jo, men jeg vet jeg har lest så mye motstridende om akkurat KK i Bergen.. Spurte på termingruppe på FB også nå, der er det flere som sier de nylig har vært og får ha med partner. Ble bare så usikker av SMS jeg fikk. Tror vi sjanser på at han blir med. Men om han ikke får lov, har vi ikke tenkt å lage rabalder ;)

Mente ikke at jeg trodde du laget bråk altså :nailbiting:
 
Jeg har vært med OUL på Kalnes og fikk ikke h med partner. Grunnen til at det er ulik praksis er pga venteværelse. Venterommene på Kalnes er så små at de ikke klaret å opprettholde helsedirektoratets anbefalinger. Håper selvsagt for din del at det endrer seg :)
Jeg syns det var kjempe trist å ikke få ha med mannen. Første barnet, så er litt ekstra spesielt. Men man må også respektere de reglene som er satt. Ikke gå løs på jordmødrene/legene, det Ee ikke de som bestemmer regelene om besøk osv..
I Porsgrunn må partner vente ute til jordmor henter kvinnen. Så kan hun ringe partner og han får komme inn/opp. Grei måte å Løse det på.. ikke at det var trangt på venterommet men...
 
SUS åpnet for at partner får være med på oul fra og med 08.06 :Heartred Var ikke der selv på oul, men det sto i informasjonen på nettsiden deres. Jeg var på oul 03.06 og heldigvis ba jeg om å bli henvist til klinikk da jeg fikk valget om dette pga det var enklere ifht jobb og alt, og der fikk jeg ha med pappaen - hadde jeg hatt på sykehuset den dagen måtte jeg gått alene :Heartblue
 
Her dro vi til ul lykkelig uviten om at bf fikk være med.. Litt forde han fikk være med sist og vi har ingen kovid 19 tilfeller her i byen og de fleste sykehusene har åpnet for d..
Men neida.. bf ble stoppet på døren og forvist ut. Prøvde og FaceTime han underundersøkelsen, Mn har var for lei seg til å prøve d stakkar :sorry::sorry:

Så filmet til han istede.. Han fikk trøste seg med at han fikk være med på TUL da :)
 
Nettopp ringt SiV (Tønsberg), de sier at partner kan være med så lenge han er frisk :) UL om en uke, så da er det bare å glede seg :love7
 
Jeg har vært med OUL på Kalnes og fikk ikke h med partner. Grunnen til at det er ulik praksis er pga venteværelse. Venterommene på Kalnes er så små at de ikke klaret å opprettholde helsedirektoratets anbefalinger. Håper selvsagt for din del at det endrer seg :)
Jeg syns det var kjempe trist å ikke få ha med mannen. Første barnet, så er litt ekstra spesielt. Men man må også respektere de reglene som er satt. Ikke gå løs på jordmødrene/legene, det Ee ikke de som bestemmer regelene om besøk osv..
Når var du der? Har i morgen og mener å ha hørt at man har fått ha med?
 
Er det noen som vet om de har åpnet for at partner får være med på Ullevål de siste dagene? Har lest på nettsiden at det fremdeles ikke er lov med ledsager, men er lov å håpe..
 
Er det noen som vet om de har åpnet for at partner får være med på Ullevål de siste dagene? Har lest på nettsiden at det fremdeles ikke er lov med ledsager, men er lov å håpe..

Jeg var der på fredag og fikk ikke lov til å ha med partner. Skal tilbake nå på torsdag og fikk en sms i går hvor det står at kun barn under 18 år kan ha med en pårørende. Så er ikke lov enda dessverre :( Tenker at det sikkert ikke vil bli lov på en stund heller...
 
Jeg var der på fredag og fikk ikke lov til å ha med partner. Skal tilbake nå på torsdag og fikk en sms i går hvor det står at kun barn under 18 år kan ha med en pårørende. Så er ikke lov enda dessverre :( Tenker at det sikkert ikke vil bli lov på en stund heller...
Ikke sant, samme fikk jeg.. blah:dead: lykke til<3
 
Beklager, så ikke spm før nå.. var der for ca 3 uker siden. Fikk du ha med partner? :)
Neida, jeg tok ikke sjansen. Det var det et annet par som gjorde og han ble vist ut av sykehuset med en gang:shifty:
 
Va på Ullevål i dag, uten samboeren. Var heldigvis en utrolig hyggelig, rolig og fin jordmor jeg hadde. Hun tok seg tid til å lytte på mine spørsmål og forklare alt grundig. Følte jeg ble godt ivaretatt og hadde en fin opplevelse likevel :rolleyes: Fikk ikke lov å ringe samboer på facetime når jeg var der, men fikk med meg masse bilder og noen videosnutter til han som vi skal kose oss med..:happy:
 
Back
Topp