Lykkeliten2020
Blir kjent med forumet
Ah, takk for svar! Blir spennende, OUL 22. Juni her.De har skrevet at de kommer med mer info 10. juni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, takk for svar! Blir spennende, OUL 22. Juni her.De har skrevet at de kommer med mer info 10. juni
Vet dere noe om Rikshospitalet? Jeg får ringe om noen dager..
Da er det bare å krysse fingrene for at de endelig åpner litt mer opp i Oslo også!Jeg ringte på torsdag, foreløpig kan ikke far være med. Men hun ba meg om å ringe igjen på onsdag, altså dagen før jeg skal på ultralyd
Fortsatt ingen fedre på OUL på SSHF, men de har åpna for far på barsel nå... 14 dager til OUL her, så vi fortsetter å håpe...
1. juli her, så krysser fingrene for at det blir lov 10. juniAh, takk for svar! Blir spennende, OUL 22. Juni her.
Ja, krysser fingrene Håper og tror, siden det nå er lov andre steder.1. juli her, så krysser fingrene for at det blir lov 10. juni
Hadde også håpet det, men det blir visst vanskelig at dette skjer til neste uke...
Ah, takk for svar! Blir spennende, OUL 22. Juni her.
Noen som har vært på KK i Bergen og vet at partner får være med nå?.. Fikk SMS om timen min i morgen, og der står det kun de som MÅ ha hjelp av ledsager får lov å ha med...
Jeg har vært med OUL på Kalnes og fikk ikke h med partner. Grunnen til at det er ulik praksis er pga venteværelse. Venterommene på Kalnes er så små at de ikke klaret å opprettholde helsedirektoratets anbefalinger. Håper selvsagt for din del at det endrer segRart med så ulik praksis. Krysser fingrene for at sykehuset Kalnes ombestemmer seg før neste uke.