Far med på OUL

En tråd i 'November 2020' startet av Jonemina, 2 Jun 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykkeliten2020 Blir kjent med forumet

Ah, takk for svar! :) Blir spennende, OUL 22. Juni her.

• Liker Liker x 1
  2. Heidi95 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Jeg ringte på torsdag, foreløpig kan ikke far være med. Men hun ba meg om å ringe igjen på onsdag, altså dagen før jeg skal på ultralyd :)

• Liker Liker x 1
  3. Sissy1 Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Da er det bare å krysse fingrene for at de endelig åpner litt mer opp i Oslo også!:Heartred

• Enig Enig x 1
  4. Mulholland Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Hadde også håpet det, men det blir visst vanskelig at dette skjer til neste uke... :meh:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  5. Minimalle94 Glad i forumet

1. juli her, så krysser fingrene for at det blir lov 10. juni:)

6. Lykkeliten2020 Blir kjent med forumet

Ja, krysser fingrene :) Håper og tror, siden det nå er lov andre steder.

• Liker Liker x 1
  7. Sgsj Forelsket i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2020

Endelig åpner de litt I sykehusene i møre og Romsdal også!! Nå har de endret fra at far ikke kan være med til far foreløpig ikke kan.. så nå krysser jeg fingrene!!:)

• Liker Liker x 1
  8. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

skal ikke før 17.juni her, så håper det skjer noe 10. eller 15.juni...

• Optimistisk Optimistisk x 1
  9. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

SUS i morgen og fra i morgen av kan far være med :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Tirili Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

På Haukeland sine sider har de oppdatert med at det no er lov å ha med partner på oul :happy:

11. forumNoob Betatt av forumet

Krysser fingrene her også, 29. juni på meg. Si gjerne fra hva status er når du skal :) Krysser fingrene for oss alle at de åpner snart!

• Liker Liker x 1
  12. Kips Blir kjent med forumet

Wæh, håper de åpner opp for at ledsager kan være med<3 Har selv ikke oul på Ullevål før den 02. juli.. :nailbiting::rolleyes:

13. AnetteU Flørter med forumet

Fikk melding i går ettermiddag at jeg kunne ha med ledsager på oul :)

14. Minime! Blir kjent med forumet

Snakket med Ullevål i Oslo i dag da vi har UL mandag 22 juni. Det er dessverre ikke lov til å ha med medmor/far enda.. Hadde håpet vi skulle ha litt flaks at kjæresten kunne bli med.. men men, får dessverre ikke gjort noe med det.

15. Kinderegg1 Blir kjent med forumet

Noen som veit om far kan bli med på oul i Molde? :)

16. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Fikk ha med mannen på OUL på SSHF i Arendal i dag :D

• Liker Liker x 1
  17. Tredjemann123 Blir kjent med forumet

Rart med så ulik praksis. Krysser fingrene for at sykehuset Kalnes ombestemmer seg før neste uke. :)

18. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Noen som har vært på KK i Bergen og vet at partner får være med nå?.. Fikk SMS om timen min i morgen, og der står det kun de som MÅ ha hjelp av ledsager får lov å ha med...

19. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jeg holder ikke til samme sykehus, men overhørte en meget sint pasient da jeg gikk hjem etter oul mandag. Hun var oppskaket fordi mannen ikke fikk bli med.
    Sykehusansatt var ganske tydlig på at man kun fikk ha med seg én om det var pasient under 18 år eller ved kritisk sykdom.
    Jeg tenker at du kan få problemer om du tar med partneren din?

20. Matja Flørter med forumet

Jeg har vært med OUL på Kalnes og fikk ikke h med partner. Grunnen til at det er ulik praksis er pga venteværelse. Venterommene på Kalnes er så små at de ikke klaret å opprettholde helsedirektoratets anbefalinger. Håper selvsagt for din del at det endrer seg :)
    Jeg syns det var kjempe trist å ikke få ha med mannen. Første barnet, så er litt ekstra spesielt. Men man må også respektere de reglene som er satt. Ikke gå løs på jordmødrene/legene, det Ee ikke de som bestemmer regelene om besøk osv..

Del denne siden