Far med på OUL

Jeg ringte på torsdag, foreløpig kan ikke far være med. Men hun ba meg om å ringe igjen på onsdag, altså dagen før jeg skal på ultralyd :)
Da er det bare å krysse fingrene for at de endelig åpner litt mer opp i Oslo også!:Heartred
 
Endelig åpner de litt I sykehusene i møre og Romsdal også!! Nå har de endret fra at far ikke kan være med til far foreløpig ikke kan.. så nå krysser jeg fingrene!!:)
 
Hadde også håpet det, men det blir visst vanskelig at dette skjer til neste uke... :meh:

skal ikke før 17.juni her, så håper det skjer noe 10. eller 15.juni...
 
På Haukeland sine sider har de oppdatert med at det no er lov å ha med partner på oul :happy:
 
Wæh, håper de åpner opp for at ledsager kan være med<3 Har selv ikke oul på Ullevål før den 02. juli.. :nailbiting::rolleyes:
 
Snakket med Ullevål i Oslo i dag da vi har UL mandag 22 juni. Det er dessverre ikke lov til å ha med medmor/far enda.. Hadde håpet vi skulle ha litt flaks at kjæresten kunne bli med.. men men, får dessverre ikke gjort noe med det.
 
Fikk ha med mannen på OUL på SSHF i Arendal i dag :D
 
Noen som har vært på KK i Bergen og vet at partner får være med nå?.. Fikk SMS om timen min i morgen, og der står det kun de som MÅ ha hjelp av ledsager får lov å ha med...
 
Noen som har vært på KK i Bergen og vet at partner får være med nå?.. Fikk SMS om timen min i morgen, og der står det kun de som MÅ ha hjelp av ledsager får lov å ha med...

Jeg holder ikke til samme sykehus, men overhørte en meget sint pasient da jeg gikk hjem etter oul mandag. Hun var oppskaket fordi mannen ikke fikk bli med.
Sykehusansatt var ganske tydlig på at man kun fikk ha med seg én om det var pasient under 18 år eller ved kritisk sykdom.
Jeg tenker at du kan få problemer om du tar med partneren din?
 
Rart med så ulik praksis. Krysser fingrene for at sykehuset Kalnes ombestemmer seg før neste uke. :)
Jeg har vært med OUL på Kalnes og fikk ikke h med partner. Grunnen til at det er ulik praksis er pga venteværelse. Venterommene på Kalnes er så små at de ikke klaret å opprettholde helsedirektoratets anbefalinger. Håper selvsagt for din del at det endrer seg :)
Jeg syns det var kjempe trist å ikke få ha med mannen. Første barnet, så er litt ekstra spesielt. Men man må også respektere de reglene som er satt. Ikke gå løs på jordmødrene/legene, det Ee ikke de som bestemmer regelene om besøk osv..
 
Back
Topp