Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 329419 Noen som kan hjelpe meg og tyde? Har lest så mye om skyggelinjer så tør ikke håpe! Disse testene er fra 10 og 11 dager siden eggløsning. Vis vedlegget 329418

Tror det bare er på bildet. Ble helt lik i dag også, 10 dpo. Vurderer å prøve å teste igjen i kveld også, men har bare 1 test igjen. Og er tomt for tester på butikken her. Føler bare det klaffa denne mnd, men siden jeg testa svakt positivt 10 dpo sist jeg var gravid, regner jeg med alt håp er ute. Men da mista jeg i uke 5 da, sist jeg var gravidSynes det ser ut som farge, jeg? Men er kanskje bare på bildet?
Blendahvit test i dag tidlig. 10 dpo idag. kvalmen kom nå nettopp som de to kveldene før, samme med stikkinger nederst i magen. kan jo væra mensen som kommer også. er det fortsatt håp for positiv test i morgon? den i går var jo antydning til positiv, men den idag var negativ. noen som har opplevd det og vært gravide? bilde som ligger ved er gårsdagens test, tok ikke av dagens for den var helt blank
så tenkte å kanskje prøve en tidlig test i morgenVis vedlegget 329419 Noen som kan hjelpe meg og tyde? Har lest så mye om skyggelinjer så tør ikke håpe! Disse testene er fra 10 og 11 dager siden eggløsning. Vis vedlegget 329418
Ser den vannrette streken tydelig ja!Tok denne nå på 4 timers Urin. 11 DPO :-D
Dette er vel ikke skygge?
Syns bilde blir så dårlig kvalitet her inne.

Ser den vannrette streken tydelig ja!eller skal deg være kryss?? Da ser jeg ingen ting
![]()
Ja. Kvaliteten blir elendig når man laster opp her innekryss ja, da er det kvaliteten som blir så dårlig fordi streken synes mye bedre i virkeligheten![]()
håper streken bare blir sterkere og sterkere Jeg ser krysset!Tok denne nå på 4 timers Urin. 11 DPO :-D
Jeg ser krysset!
Tok denne nå på 4 timers Urin. 11 DPO :-D

Jeg ser også tydelig strekenSatser på den er sterkere i dagene fremover
![]()
Ser da veldig positiv utTok denne nå på 4 timers Urin. 11 DPO :-D

![]()
Hei,
Jeg tok denne eggløsningstesten på dag 17. Har vanligvis en syklus på 28 dager.
Slik jeg tolket testen va den negativ, men nå i dagene etter har jeg fått helt klare negative eggløsningstester. Hvordan hadde dere tolket denne testen?
Blir helt gæren av prøve perioder altså. Man vil jo bare at alt skal klaffe![]()
Hvilken tidligtest fra butikk/apotek anbefaler dere? Rekker ikke å bestille noe![]()
Mener jeg har lest så mye negativt om rfsu i det siste? SkyggestrekerClearblue eller RFSU test tidlig, har jeg pleid å bruke hvis jeg ikke har flere Babyplan![]()
Men cb er jo greit. Litt dyr, men kanskje greit å prøve