S
Susieee
Guest
her !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Ny på forumet, litt startproblem med å laste opp bilde, men trur det kom no! Dag 9 dpo, kvalm og småuggen i to dager, så tok denne i dag tidlig. Er den positiv? tok en til ca 1300, den var negativ, men er jo bare 9 dager og det var jo ikkje morgonurin på den andre.

Tydelig strek her!Hei!
Ny på forumet, litt startproblem med å laste opp bilde, men trur det kom no! Dag 9 dpo, kvalm og småuggen i to dager, så tok denne i dag tidlig. Er den positiv? tok en til ca 1300, den var negativ, men er jo bare 9 dager og det var jo ikkje morgonurin på den andre.
Hadde innsett på Onsdag av Blasto. Fikk denne idag på
Morgenurin.
Håper den utvikler seg og ikke bare er en skygge :-D
Jeg spør fordi jeg ikke vet; men produserer man ikke alltid litt HCG etter innsett? Er det ikke derfor man skal vente til testdag fordi man ofte får positiv i dagene etter innsett?
Det har jeg ikke hørt noe om?
Eneste jeg vet er at eggeløsningssprøyten man setter bruker 10 dager på og gå ut av kroppen, og den vil slå ut på en test. Men må vet jeg at den er ute av kroppen fordi jeg testet negativt på Torsdag![]()

Ja det stemmer at det er den linjen jaVet at denne er negativ, men så lurer jeg på om det er dette som kalles for indent line? Altså der fargen skulle dukket opp om man var gravid. Har bare aldri opplevd dette før.

Okei var det jeg tenkteJa det stemmer at det er den linjen ja![]()
Vet at denne er negativ, men så lurer jeg på om det er dette som kalles for indent line? Altså der fargen skulle dukket opp om man var gravid. Har bare aldri opplevd dette før.
Noen som ser noe? 10 dpo med babyplan early, øverste er urin nr 2 morgen, nederste for en times tid siden.
Ser dere noe her?![]()
Hei! Dette er mine. 7,8 og 9 dpo. 10 dpo i dag og ingen strek på refsu tidligtest eller cbFortsatt 3 dager til tr er ventet.
Jeg håper at det er en babystrek for din del, men av erfaring ikke la deg rive med altfor fort![]()