Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjente stikkinger og murringer mer i de første ukene etter jeg fikk positivt svar. Kan en sjelden gang kjenne noen «lette smerter» i magen fra tid til annen, men det tror jeg kommer av at jeg har ligget i sofen eller i senga på en måte som gjør at musklene rundt magen og livmora ikke får slappet av. Har hatt en peride på rundt 1 uke nå hvor mine andre symptomer har avtatt litt (kvalme, trøtt, halsbrann, ømme bryster, o.l.), men i dag har jeg følt meg ganske dårlig. Har vært veldig kvalm og stup trøtt. Er 10+4 i dag.Jeg merker veldig lite til stikkinger og murringer i livmoren. Typ ingenting. Var på ultralyd i 8+3, er nå 9+4, og da så alt fint ut. Er det flere som ikke merker noe til det? Jeg har kvalme og ømme pupper og dårlig matlyst og mye av de andre symptomene, men altså ikke det.
tåler varmen svært lite i utgangspunktet og nå er det helt krise
men likevel så må jeg sole meg litt 
Tips, ordne bøtte/kar med kaldt/lukent vann i, så sitter du med beina oppi mens du soler deg. Holder mye lengre da selvI dag har jeg vært litt uggen i formen! Som i kvalm! Men det kan være for at det er så inni h#%@%#€* varmttåler varmen svært lite i utgangspunktet og nå er det helt krise
men likevel så må jeg sole meg litt
![]()
Og brystene er fortsatt ømme 
Det skal jeg prøveTips, ordne bøtte/kar med kaldt/lukent vann i, så sitter du med beina oppi mens du soler deg. Holder mye lengre da selv![]()
Jeg er SÅ sliten nå! Tok helt av i helga, og i går la jeg meg kl halv 9..våkna like sliten i dag tidlig, så brukte egenmelding på jobb. Kommer til å gjøre det samme i morgen. I tillegg er morgenkvalmen blitt enda sterkere. Har egentlig veldig lyst å sykmelde meg, men kjenner det sitter langt inne da jeg nylig er tilbake for fullt etter utbrenthet..pluss det vil vekke mange mistanker fra kollegaervet jeg må tenke på meg selv, men det er jo ikke alltid så lett som det høres ut..
Begynte å grine på bussen av at bussjåførene vinket til hverandre. Herregud, send hjelp 
Vel nå har det emosjonelle tatt over her!Begynte å grine på bussen av at bussjåførene vinket til hverandre. Herregud, send hjelp
![]()

Lurer på å bare kjøre egenmelding noen dager også se an. Vet ikke om det her kommer til å vare. Var absolutt ikke så trøtt forrige svangerskap. Syns alt er annerlede.Godt å se det ikke bare er meg. Helt utslitt, så tok ut egenmelding i dag og tenker gjøre det hvertfall i morgen også så jeg får hentet meg inn igjen. Så ser jeg an onsdagen, men håper jeg orker å jobbe igjen da.
Hvis du akkurat har kommet deg etter å ha vært utbrent, så må du hvertfall være forsiktig og ta vare på deg selv.Utbrenthet er ingen spøk, det må tas på alvor, også i ettertid.
![]()
Haha føler med degHehe huffda!
Jeg leker med tanken på å se greys anatomy s16. Men jeg vet ikke om jeg orker å gråte så mye![]()
kan ikke se NOE emosjonelt ladet for tiden! Vel, kun hvis jeg VIL grine... 
Godt å se det ikke bare er meg. Helt utslitt, så tok ut egenmelding i dag og tenker gjøre det hvertfall i morgen også så jeg får hentet meg inn igjen. Så ser jeg an onsdagen, men håper jeg orker å jobbe igjen da.
Hvis du akkurat har kommet deg etter å ha vært utbrent, så må du hvertfall være forsiktig og ta vare på deg selv.Utbrenthet er ingen spøk, det må tas på alvor, også i ettertid.
![]()
Lurer på å bare kjøre egenmelding noen dager også se an. Vet ikke om det her kommer til å vare. Var absolutt ikke så trøtt forrige svangerskap. Syns alt er annerlede.
Skal snakke litt med arbeidsgiver i dag å høre hva hun tenker. Tviler på det er så enkelt med tilpasninger heller akkurat nå..
Arbeidsgiver bare: «bare gå til legen å sykmeld deg du! Det høres ut som du trenger det!»
Godt med litt støtte og ikke føle at en bare er en «byrde» med disse sykmeldingene i det siste. Jeg er ikke vant til sånt, er som regel alltid på jobb liksom. Så blir å ringe legen i morgen. Håper på forståelse derfra..
Men orker ikke etter jobb! Og i helgene er jeg helt kjørt..Åå så kjedelig å ikke bli møtt med forståelse :-(Så bra da! Sånn vet jeg at det ikke vil bli tatt imot på min jobb. Jeg er litt usikker enda på om jeg skal på jobb i morgen eller ikke. Jeg har virkelig trengt disse dagene for å hente meg inn nå kjenner jeg. Har tenkt flere ganger at det ville vært utrolig deilig med en sykemelding, sånn at jeg orker å gjøre noe som helst hjemme. Ser jo ikke ut hjemme nå..Men orker ikke etter jobb! Og i helgene er jeg helt kjørt..
Åå så kjedelig å ikke bli møtt med forståelse :-(
Men dere har kanskje flere enn tre dager egenmelding dere kan bruke på rad eller? Vi har 7 eller 10 eller noe så jeg var inne på tanken å bare ta ut flere dager og bare se an. Er jo mulig det også.
Skjønner godt det trengs noen dager hvile når det er sånn. Er samme her. Det lille jeg har hatt av energi etter jobb har jeg brukt på 2 åringen, og når han er i seng orker jeg ikke noe mer, så har ikke sett ut her i huset på lenge. Mannen har mer enn nok med å holde styr på hagen og prosjekter vi har i gang..og helgene er det jo full fart med en toåring som er aktiv som fy. Må jo liksom gjøre mitt ytterste for at han skal bli så lite preget av det her som mulig.
Så jeg håper på full sykemelding en ukes tid og evt forlenget ved behov. Denne trøttheten vil jo roe seg igjen, men vet jo ikke når det blir.
Håper den går noe ned til i morgen, for dette begynner å bli vanskelig å bortforklare 
Håper det fungerer for deg <3Har bare 3 dager av gangen. Så jeg tenker jeg blir hjemme i morgen også, og så håper jeg at jeg har overskudd til å ta en del husarbeid i helgen.
Håper du får sykemeldingen din så du kommer deg litt lettere gjennom siste del av første trimester![]()