JjHh33
Forelsket i forumet
Så bra! Var du noen gang inne til ultralyd?
Nei var ikke det. Men har bestilt meg tidlig UL til neste mandag
Har du blødd mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Var du noen gang inne til ultralyd?
Nei var ikke det. Men har bestilt meg tidlig UL til neste mandag
Har du blødd mye?
Håper det ikke er skyggeJeg har fått skyggestrek tidligere, men ikke i det siste med de jeg bestilte sist.. Får nesten bare teste de neste dagene og se om de blir sterkere!

Ja det kan være utenfor livmor desverre, så her håper jeg legekontoret ditt tar deg seriøst, og henviser deg til gyn/ jordmor for å lokalisere graviditeten...Nei, har ikke blød så veldig mye egentlig. Begynte å blø onsdag og var ferdig med å blø fredag. Men blødde ikke hele tiden, og ikke kjempe store mengder.
Hadde svake positive tester før blødningen startet og hadde sterkere positiv (men fortsatt svak) igår...
Har hatt en del menssmerter og sånn så var jo helt sikker på at det var en kjemisk da jeg begynte å blø, men ble usikker da testen fortsatt vsr positiv. Samtidig syns jeg testene er for svake til at det kan være noe som utvikler seg inni der. Så har lurt på om det kan være graviditet utenfor livmor. Tenker å reise å måle HCG etc på mandag.
Testen var ikke sterkere enn dette igår.. Så er egentlig veldig usikker på hva som skjer.
Allikevel rart testen fortsatt var positiv etter 3 dager fra bløsningsstart.
Noen med streksyn her ?
Nei, har ikke blød så veldig mye egentlig. Begynte å blø onsdag og var ferdig med å blø fredag. Men blødde ikke hele tiden, og ikke kjempe store mengder.
Hadde svake positive tester før blødningen startet og hadde sterkere positiv (men fortsatt svak) igår...
Har hatt en del menssmerter og sånn så var jo helt sikker på at det var en kjemisk da jeg begynte å blø, men ble usikker da testen fortsatt vsr positiv. Samtidig syns jeg testene er for svake til at det kan være noe som utvikler seg inni der. Så har lurt på om det kan være graviditet utenfor livmor. Tenker å reise å måle HCG etc på mandag.
Testen var ikke sterkere enn dette igår.. Så er egentlig veldig usikker på hva som skjer.
Allikevel rart testen fortsatt var positiv etter 3 dager fra bløsningsstart.

Det er en grunn til at det er tidsfrist. Jeg har fått prosit etter tidsfrist 3 ganger, og da var jeg ikke gravidFørste bilde er innen 3 min
Andre bilde er etter at testen er tørr
kan det vere noe ? Streken er rosa, aldri opplevd strek etter tiden før![]()
disse testene er jo 25mlu. Hvor mange dpo?Det er en grunn til at det er tidsfrist. Jeg har fått prosit etter tidsfrist 3 ganger, og da var jeg ikke gravid
Synes jeg skiiiiimter noe på den etter 3 min også! Desverre vanskelig å si, men om du klarer å holde deg 4 timer, så ville jeg tatt en ny, det er jo så spennededisse testene er jo 25mlu. Hvor mange dpo?
men takk for svar så eg ikkje blir helt gira før eg veit sikkert Åja er de 10? Ookei! Hahs typisk at man bare har en igjen når man trenger de mest, men å begynne å teste 5dpo?åjaadatestene er 10 mlu , 14 dpo. Tar en ny i morgen, har bare 1 igjenmen takk for svar så eg ikkje blir helt gira før eg veit sikkert
![]()

been there... Håper du poster testen her imorgen!Jeg også mistenkte utenfor livmor, derfor ville legen sjekke om det steg som normalt. Så syns du kan få tatt noen blodprøver å sjekket. Hvis det var kjemisk så burde jo egentlig testen vært negativ igjen nå
Er det lenge siden ikm?
Det har variert på hvor sterk streken har vært og når jeg fikk strek i forhold til ikm, men sånn ca en uke (+ -)Til dere som har fått positiv test, men har begynt å blø ved ikm. Hvor lang tid tok det før testen ble negativ igjen?
Til dere som har fått positiv test, men har begynt å blø ved ikm. Hvor lang tid tok det før testen ble negativ igjen?