Har vært på sykehuset for tidlig UL idag. Hele timen startet med at de trodde at de hadde innkalt meg til time i uke 10. Jeg er 7+6 idag.
På innvendig ultralyd fant de fosteranlegg uten hjerteslag. Tok derfor måling av HCG, og skal ta en ny for å sjekke stigning på mandag. For å så komme til ny ul neste fredag.
De tror mest sannsynlig at dette er en MA
Har hatt så håpet denne gangen, og føler at alt håp er helt ute nå. Jeg og alle som har betrygget meg selv om at blødningen for to uker siden ikke var noe å bekymre seg for. Klarer ikke å håpe nå!
På innvendig ultralyd fant de fosteranlegg uten hjerteslag. Tok derfor måling av HCG, og skal ta en ny for å sjekke stigning på mandag. For å så komme til ny ul neste fredag.
De tror mest sannsynlig at dette er en MA
Har hatt så håpet denne gangen, og føler at alt håp er helt ute nå. Jeg og alle som har betrygget meg selv om at blødningen for to uker siden ikke var noe å bekymre seg for. Klarer ikke å håpe nå!
så ubeskrivelig jævlig! Herregud Så urettferdig. Er då utrolig lei meg på dine vegne. Ikke slik det skulle gå 
jeg er også redd for MA, har booket time for TUL hos privat for å se om det fortsatt er liv på tirsdag. Klarer ikke å slå meg til ro...
jeg har en SA bak meg, men har også pcos, så det er større sjangs for å miste...