Ble dere satt frem eller tilbake?

Her ble det nøyaktig samme termin som beregnet etter siste mens :) så ble ikke flyttet hverken frem eller tilbake :D
 
Ble flyttet 1 uke frem i forhold til min termin.:shifty: Har virkelig ikke lyst å gå en uke på "overtid". Men lurer på om denne også kommer 3 uker før tiden. sånn som sist.
 
Hadde fra begynnelsen 8. Oktober som egen termin, jm og lege fikk 11. Oktober. Mens på OUL ble termin flyttet fra 11. Oktober til 8. Oktober igjen:D Blir spennende å se når hun kommer, da forrige kom Klokken 05 morningen etter termin!:joyful:
 
Hadde menstermin 30. oktober, fikk idag ny termin på ultralyd 27. oktober.
Fikk også vite det at ho dama som utførte den private ultralyden i uke 14 trodde var gutt, var idag ved uke 18+5 jente ;)
 
Flyttet én dag bak ift el-termin og to dager bak ift menstermin.
 
Jeg fikk samme termin på OUL som menstermin, som var ca 1 uke tidligere enn hva jeg selv trodde ut fra når jeg trodde jeg hadde EL. Termin 1. oktober, håper han kommer før!
 
På TUL ble jeg flyttet 1 dag frem fra menstermin, og på OUL ble jeg flyttet to dager tilbake mtp TULtermin. Så totalt ble jeg flyttet 1 dag tilbake:woot:
 
Jeg ble flyttet en dag tilbake:hilarious: Syns igrunn til og med en dag var forferdelig:hilarious: pleier og feire hver fredag at jeg er en ny uke nimmere! Men nå må keg vente til Lørdagene:hilarious::hilarious: er allerede fryktelig utolmodig:hilarious:
 
Jeg ble flyttet en dag tilbake:hilarious: Syns igrunn til og med en dag var forferdelig:hilarious: pleier og feire hver fredag at jeg er en ny uke nimmere! Men nå må keg vente til Lørdagene:hilarious::hilarious: er allerede fryktelig utolmodig:hilarious:
Haha, samme her! Skulle vært i ny uke i dag men må vente til i morgen. Sykt kjedelig :hilarious:
 
Haha, samme her! Skulle vært i ny uke i dag men må vente til i morgen. Sykt kjedelig :hilarious:

hahaha ja! Kunne vært værre, men den ene dagen var mer skuffende enn jeg kunne se før meg:hilarious: hun minnet meg på at det sjeldent ble fødsel på termin, men jeg tenker alikevell! Jeg teller snart minutter til termin jo:hilarious::hilarious::hilarious: huff! Kan bli en lang sommer:hilarious::hilarious:
 
Jeg ble satt frem, hadde menstermin 3/11 og fikk ny dato i dag,. 29.10 :)
 
Fikk akkurat samme dato som på organsjekken. Da jordmora hørt hvor jeg hadde vært så sa Hu bare vi setter samme dato. vedkommende har bedre utstyr ;)
 
Sniker litt inn her, sa du noe i mot? Det er jo ikke mulig:banghead:
Ja jeg sa jeg var uenig så det ble notert på papirene. Sa at jeg nekta å gå 11 dager over ny termin siden det blir 16 dager over. Hørtes ut som det var greit.. har også skrevet dette på papirer som er sendt føden. De regnet innsett som terminberegning. Egget var 5 dager gammelt men det sa de at de ikke tok hensyn til det siden det kunne festet seg senere.
 
Jeg ble satt tilbake fra 18 oktober til 21 oktober..
 
Back
Topp