Ble dere satt frem eller tilbake?

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Ved ordinær ultralyd?

Jeg skal nå klokken 13 og frykter å bli satt tilbake med ei uke som de to forrige gangene.. gikk da overtid med 8 og 10 dager i tillegg så var lite trivelig... Kjenner jeg er skikkelig nervøs og håper på max 2-3 dager om termin blir satt tilbake. Hva bestemmer lengde på svangerskap dersom målene er noe ulike??
 
Jeg fikk samme termin dato på OUL som jeg hadde fått på TUL i uke 12+5 :)
Lykke til i dag :Heartpink
 
Ble satt tilbake to dager. Sist svangerskap ble jeg satt tilbake tre dager. Her i landet settes termin mellom uke 18-20 fordi de fleste foster utvikler seg likt fram til da, og de bruker «standardmålene» for å bestemme svangerskapslengden.
 
Ble satt 2 dager tilbake, men det var noe rart hele greiene. Ifølge det som kom opp når hun målte, på samtlige mål, så lå jeg 1 dag foran min termin. Men etterpå så sier hun at jeg ligger 2 dager bak. Virker som skjemaet på dataen demmes bruker andre mål enn UL-apparatet. Mener å huske at det samme skjedde forrige gang også.
 
På første ultralyd i uke 8 mente hun jeg var 2 dager kortere på vei og på andre ultralyd i uke 11 mente hun jeg var en dag kortere på vei enn hva jeg har regnet ut. På ultralyd i uke 14 mente hun at terminen jeg har regnet ut passet fint. Blir spennende å se imorgen på oul :)
 
Her har jeg hatt samme termin hele veien. :happy: han prøvde å skulle flytte meg 2dager bak, men etter å ha trykt på PCen så ble det samme termin som jeg selv hadde regnet meg ut til. :happy:
 
Back
Topp