Ble dere satt frem eller tilbake?

Flyttet 4 dager frem:) Med de to andre har jeg blitt flyttet 7 dager frem og 7 dager tilbake.
 
Jeg ble flyttet en uke frem. Noe som ikke kan stemme. Jeg vet jo dagen hun ble lagd og ti dager senere fikk vi positiv test. Om det oul sier skulle stemme hadde vi ikke fått positiv test før 7 dager senere. Kan man på noe måte få endret på temin datoen?
 
Skal ikke før neste uke, men ble satt tilbake berre gangene i tidligere svangerskap. Da fødte jeg også på en og to uker overtid, så føltes jo ut som om jeg var gravid et helt år :arghh:

Men nå testet jeg 4+5 ca, så kan vel i tilfelle bare bli noen dager. Spennende :happy:
 
Jeg ble flyttet 5 dager tilbake enda jeg er gravid med prøverør...
 
Jeg ble også satt fem dager tilbake som noen andre her. Så da må jeg begynne på uke 18 på nytt i dag gitt. Jeg kan ikke skjønne at nye termindatoen kan stemme, men det betyr vel ikke at babyen vokser saktere enn den burde?
 
Ble flyttet en dag her og der (eller, skulle vært 19+0 i følge Ivf’en vår da, men ble satt til 19+1 på OUL med termindato endret fra 17 til 18 oktober.). Så... små marginer. Blir jo neppe på selve dagen uansett. Men gøy å liksom ha en konkret dato å se frem til.
 
Tro det eller ei, men fikk eksakt samme uldato som termindato. Ble satt tilbake de to forrige graviditetene :)
 
Back
Topp