~Mai 2020~

Da har jeg nettopp fått satt inn et helt perfekt embryo:Heartbigred
Legen sa at det var helt på topp! Er så glad nå!! Og bonusen ble i tillegg 1 embryo på frys:love7 Jeg kan settes som ruger:happy:
Ha en fantastisk pinsehelg alle sammen:joyful:

Last edited by a moderator:
Legen sa at det var helt på topp! Er så glad nå!! Og bonusen ble i tillegg 1 embryo på frys:love7

Så flott! Krysser fingrene for at det blir terminspire! :)

Legen sa at det var helt på topp! Er så glad nå!! Og bonusen ble i tillegg 1 embryo på frys:love7 Jeg kan settes som ruger:happy:
Helt fantastisk!! Gratulerer som ruger!!:Heartbigred

Forferdelig skuffa over testen jeg tok i morges - den er svakere enn den i går :( Tror kanskje det her en en kjemisk. Det var jo ikke dette som skulle skje!!

Noen som har erfaring med RFSU sine tidligtester og kan fortelle meg at de er fullstendig crap og at man ikke må stole på dem? :joyful: Det er liksom mitt eneste håp nå. Synes uansett streken er alt for svak til å være 11 dager etter innsett. Har holdt meg noen timer nå, og skal fyre av den digitale jeg egentlig skulle spare til tirsdag.

Vedlegg

• 762047A2-B7E2-4F56-812E-FE07E5316803.jpeg
    762047A2-B7E2-4F56-812E-FE07E5316803.jpeg
    37,4 KB · Visninger: 111
Forferdelig skuffa over testen jeg tok i morges - den er svakere enn den i går :( Tror kanskje det her en en kjemisk. Det var jo ikke dette som skulle skje!!

Noen som har erfaring med RFSU sine tidligtester og kan fortelle meg at de er fullstendig crap og at man ikke må stole på dem? :joyful: Det er liksom mitt eneste håp nå. Synes uansett streken er alt for svak til å være 11 dager etter innsett. Har holdt meg noen timer nå, og skal fyre av den digitale jeg egentlig skulle spare til tirsdag.

Ha litt is i magen og test igjen om noen timer, har hørt de er veldig varierende de testene der!

Jeg lurer på om jeg kanskje kan tillate meg å håpe på at dette har gått veien? 8 dager etter innsett av et 2dagers embryo, så fremdeles veldig tidlig. Men jeg har aldri fått strek før!!! :happy7 Hva tror dere?

Vedlegg

• 2BAD4151-BAE4-4C95-93A5-DC9CAF8764DF.jpeg
    2BAD4151-BAE4-4C95-93A5-DC9CAF8764DF.jpeg
    9,6 KB · Visninger: 118

Jeg har ikke erfaring med den dessverre, så kan ikke hjelpe deg der.. Men ja, ta en digital en for å se! Håper sammen med deg :Heartred

Jeg lurer på om jeg kanskje kan tillate meg å håpe på at dette har gått veien? 8 dager etter innsett av et 2dagers embryo, så fremdeles veldig tidlig. Men jeg har aldri fått strek før!!! :happy7 Hva tror dere?
Heia, heia, det ser lovande ut!!!! :love017

ingen erfaring med de testene men krysser fingrene for at det stiger de neste dagene. Erfaringsmessig er det litt vanskelig å måle stigning fra dag til dag. Litt lettere om man tester annenhver dag, selv det er vanskelig å vente!

Hei! Siden det er så mange hos Hausken her. De har ikke uttak i helgen vel?

Teller meg frem til mulig uttaksdag. Sammenlignet med tidligere forsøk blir det tidlig å sette ovitrelle på stim. dag 9 (onsdag > uttak fredag), og sent å sette det på stim. dag 12 (lørdag > uttak mandag), noen som vet om dosen justeres ned f.eks., om vi nå skal vente med uttak til neste mandag? Har kontroll på onsdag. Prøver bare å planlegge og roe ned at dette går fint... :oops:

Back
Topp