~Mai 2020~

Nytt avbrutt forsøk på meg! :arghh: Dette er faktisk bare helt for jævlig, men klarer ikke ta det helt innover meg merker jeg.. Lykke til alle dere andre!:Heartred
Ånei, for noko dritt!!! :banghead: Kor mange egg fekk du ut og kor mange blei befrukta? Kva seier dei om vegen vidare no då? Ta godt vare på deg sjølv, sender mange styrkeklemmar!!!! ❤️

Hvor mange har blitt ringt på dag 4 (morula) og fått beskjed at det ble avbrutt?

Jeg er på dag 3 og ikke fått telefon heldigvis, men i morgen skal jeg på jobb, og livredd for å få telefon i morgen :'(

Ånei, for noko dritt!!! :banghead: Kor mange egg fekk du ut og kor mange blei befrukta? Kva seier dei om vegen vidare no då? Ta godt vare på deg sjølv, sender mange styrkeklemmar!!!! ❤️
Jeg fikk ut 8 egg. Av disse var 2 tomme skall. 3 forsøkt befruktet med ICSI - ingen vellykket. 3 forsøkt befruktet med ivf - 1 av disse var umodent, de 2 andre klarte de å befrukte og av disse delte ett seg normalt til det stoppet opp dag 3.
Jeg skal faktisk rett over i lang protokoll nå fikk jeg beskjed om :arghh: Dette blir nok vårt siste forsøk, i alle fall offentlig. Vet ikke om det er så mye vits å fortsette med 4 avbrutte forsøk. Så vi krysser alt for at politikerne i dag bestemmer at det skal bli lov med eggdonasjon i Norge. Mulig det blir vår eneste mulighet :Heartred

Da var uttaket overstått. Dette var da ingenting å grue seg for:happy: Hadde nok veldig god virkning av den lille pille cocktailen jeg fikk. Ingen smerter under uttaket, bare litt «lugging» liksom. Så dette var helt greit for min del, noe jeg er veldig glad for. Klarte å slappe av godt før jeg skulle inn, og kunne nesten klart å sovne under inngrepet:hilarious:
Forrige ultralyd sa legen at jeg kom til å få ut mellom 4 og 8 egg. Men resultatet ble hele 12 egg:joyful: Jeg er så ubeskrivelig glad og lettet!
Så nå er det bare å slappe av resten av dagen, og jeg skal innta sofaen med god samvittighet. Bare å vente på den nervepirrende telefonen i morgen, for beskjed om hvor mange som er blitt befruktet:)
Dette var så utrolig kjekt å lese! Gratulerer så mye med perfekt uttak!:Heartbigred:happy093

Hvor mange har blitt ringt på dag 4 (morula) og fått beskjed at det ble avbrutt?

Jeg er på dag 3 og ikke fått telefon heldigvis, men i morgen skal jeg på jobb, og livredd for å få telefon i morgen :'(

Vil ikke skremme deg, men siden du spør.. Jeg har blitt ringt på veien til sykehuset dag 5 en gang. Da hadde de falt fra en etter en etter uttaket. :(

Jeg fikk ut 8 egg. Av disse var 2 tomme skall. 3 forsøkt befruktet med ICSI - ingen vellykket. 3 forsøkt befruktet med ivf - 1 av disse var umodent, de 2 andre klarte de å befrukte og av disse delte ett seg normalt til det stoppet opp dag 3.
Jeg skal faktisk rett over i lang protokoll nå fikk jeg beskjed om :arghh: Dette blir nok vårt siste forsøk, i alle fall offentlig. Vet ikke om det er så mye vits å fortsette med 4 avbrutte forsøk. Så vi krysser alt for at politikerne i dag bestemmer at det skal bli lov med eggdonasjon i Norge. Mulig det blir vår eneste mulighet :Heartred

Ånei, kjære deg for en vond beskjed å få. ❤️ Vi har også hatt to avbrutte forsøk, første gang fordi ingen av de 14 eggene lot seg befrukte med IVF, andre gang hadde alle av 8 ut sluttet å dele seg før dag 5. Så jeg kjenner den følelsen og den unner jeg ingen. Sender deg masse gode tanker ❤️ Men vet de noe om hvorfor det er sånn hos dere? Vi er uforklarlig barnløse. Heldigvis hadde vi mer flaks på uttak nr 3 med nye medisiner og noen livsstilsgrep. Aner ikke Hva som gjorde utslaget, men uansett gikk vi fra veldig dårlig befruktning til 6 fine blastoer på frys! Jeg håper ny protokoll kan gjøre store utslag for dere og! ❤️

@LilleTusta Ser du hører til Porsgrunn og hadde uttak på lørdag. Vet du om de har oppe i helgene, eller om det kun var pga av du er med i studiet at de åpnet for deg? Skal ha fryseforsøk og har tidligere fått avbrutt innsett fordi innsett falt på en lørdag...
Lykke til forresten!

Tror jeg tør å sette meg som gravid nå! :woot::joyful: Håper bare det varer, merker gleden er blandet med frykt for å miste igjen. Men, det er mest utrolig glede :smiley-bounce022
Gratulerer så mye!!!

Vil ikke skremme deg, men siden du spør.. Jeg har blitt ringt på veien til sykehuset dag 5 en gang. Da hadde de falt fra en etter en etter uttaket. :(

Off så trist...
Men falt de fra den dagen eller dagen før? For de ringer meg med en gang de faller fra hvertfall!

@LilleTusta Ser du hører til Porsgrunn og hadde uttak på lørdag. Vet du om de har oppe i helgene, eller om det kun var pga av du er med i studiet at de åpnet for deg? Skal ha fryseforsøk og har tidligere fått avbrutt innsett fordi innsett falt på en lørdag...
Lykke til forresten!

De har kun åpent i helger for studien har jeg fått beskjed om! :) tusen takk! Livredd for at jeg får telefon i morgen på jobb.. Men er laboratoriet åpent mellom 9 og 12? Er det da de sjekker embryoene?

Off så trist...
Men falt de fra den dagen eller dagen før? For de ringer meg med en gang de faller fra hvertfall!

Jeg tror de hadde sett litt snåle ut på dag 4, og utviklet seg sakte mellom dag 4 og 5. På dag 5 hadde de ikke nådd blastostadiet ennå, men de så an en dag til om de kanskje bare var litt treige. Men dagen etter hadde alt stoppet opp.

Ånei, kjære deg for en vond beskjed å få. ❤️ Vi har også hatt to avbrutte forsøk, første gang fordi ingen av de 14 eggene lot seg befrukte med IVF, andre gang hadde alle av 8 ut sluttet å dele seg før dag 5. Så jeg kjenner den følelsen og den unner jeg ingen. Sender deg masse gode tanker ❤️ Men vet de noe om hvorfor det er sånn hos dere? Vi er uforklarlig barnløse. Heldigvis hadde vi mer flaks på uttak nr 3 med nye medisiner og noen livsstilsgrep. Aner ikke Hva som gjorde utslaget, men uansett gikk vi fra veldig dårlig befruktning til 6 fine blastoer på frys! Jeg håper ny protokoll kan gjøre store utslag for dere og! ❤️
Nei, de skjønner ikke hva det er som gjør at eggene er som de er. Jeg har lave reserver, som er årsaken til at vi får hjelp. Samboer hadde lite svømmere før vi startet behandling, men de har vært ganske fine i ettertid. Slik jeg skjønner det ser de ikke at eggene mine er dårlige, men at de jo er det når de blir slik hver gang. De har prøvd ICSI hver gang, og mener nå at eggene mine ikke tåler dette, så neste gang blir det kun vanlig ivf. Problemstillingen min er uvanlig og det er nok derfor jeg får såpass mange forsøk, fordi de ikke helt skjønner hvorfor dette skjer. Men tror kanskje at eggene mine ikke tåler behandlingen de får med uttak og ICSI osv. Men om det ikke går neste gang er det ikke så mye annet å teste ut. Så da vet vi ikke om det vil være vits å prøve i det private heller..

Så glad på deres vegne at du endelig ble ruger! :Heartred

Jeg tror de hadde sett litt snåle ut på dag 4, og utviklet seg sakte mellom dag 4 og 5. På dag 5 hadde de ikke nådd blastostadiet ennå, men de så an en dag til om de kanskje bare var litt treige. Men dagen etter hadde alt stoppet opp.

Off :(

Hvordan går det med deg Hopekov?:Heartred
Bra, jeg var på UL i går. Forventer EL om 4-6 dager. Håper å regner med at det blir innsett av blasto på tir/ons ❤️

Jeg har tørnet fullstendig å bestilt hjem ca 87 graviditetstester, hahahaha! Er det muuulig?? Etter alle disse gangene, så burde jeg jo vite bedre enn det.

Hvordan er det med deg? ❤️

Back
Topp