Facebook-gruppe

Januarboom

Helt hemmelig og skjult gruppe :happy:

Hvis gruppen er helt hemmelig tror jeg ikke vi får søkt den opp og melde oss inn, da kan kun administrator legge til medlemmer. For jeg finner den heller ikke:oops: Rettelse, ser du har lagt ut link!:happy:

Hvis gruppen er helt hemmelig tror jeg ikke vi får søkt den opp og melde oss inn, da kan kun administrator legge til medlemmer. For jeg finner den heller ikke:oops: Rettelse, ser du har lagt ut link!:happy:
Ja, la ut link her :) den står nok ikke så lenge, da slike blir slettet etter vært av Admin. Så lagre linken så har dere den :)

Jeg kan lage en gruppe for oss, så blir dere med når dere er klare :)
Kanskje lurt med et kontroll spørsmål om man er medlem her allerede? Feks hva heter den skjulte gruppa vår?
Står at den skal være synlig for alle, men hemmelig hvem som er medlem.

Kanskje lurt med et kontroll spørsmål om man er medlem her allerede? Feks hva heter den skjulte gruppa vår?
Står at den skal være synlig for alle, men hemmelig hvem som er medlem.
Fikk til å opprette kontroll spørsmål :happy:
Men det går vell ikke å endre den fra synlig til skjult? Den er jo hemmelig, så ingen kan se hvem som er medlem.

Fikk til å opprette kontroll spørsmål :happy:
Men det går vell ikke å endre den fra synlig til skjult? Den er jo hemmelig, så ingen kan se hvem som er medlem.
Hm, nei det kan være det ikke går, dvs jeg tror man kan gjøre det når det feks ikke er ønskelig med flere medlemmer feks :)

Back
Topp