Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHar dere blitt medlem av termingruppen på Facebook?![]()
Vi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng Åå det hørtes veldig koselig ut!I min første termingruppe så lagde vi fra babyverden en egen skjult termingruppe på facebook og det ble den kosligste facebook termingruppenVi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng
De offentlige termingruppene som alle kan melde seg inn i ble fort veldig upersonlige
![]()

Tenker også at en egen skjult gruppe hadde vært fin, i stedet for en stor offentlig gruppe der man kanskje kan føle seg litt «borte» blant så mange. Enig i at det kanskje kan bli litt upersonlig, men nå har jeg ikke vært i en offentlig facebook-termingruppe før da. Det hørtes ut som min type gruppeI min første termingruppe så lagde vi fra babyverden en egen skjult termingruppe på facebook og det ble den kosligste facebook termingruppenVi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng
De offentlige termingruppene som alle kan melde seg inn i ble fort veldig upersonlige
![]()

Det hørtes veldig fint ut!I min første termingruppe så lagde vi fra babyverden en egen skjult termingruppe på facebook og det ble den kosligste facebook termingruppenVi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng
![]()
I min første termingruppe så lagde vi fra babyverden en egen skjult termingruppe på facebook og det ble den kosligste facebook termingruppenVi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng
![]()
Høres så mye bedre ut enn den som er nå, den er allerede stor og uoversiktlig føler jeg...I min første termingruppe så lagde vi fra babyverden en egen skjult termingruppe på facebook og det ble den kosligste facebook termingruppenVi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng
![]()
Det hørtes ut som noe for megI min første termingruppe så lagde vi fra babyverden en egen skjult termingruppe på facebook og det ble den kosligste facebook termingruppenVi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng
![]()
Jeg vil også være med på denI min første termingruppe så lagde vi fra babyverden en egen skjult termingruppe på facebook og det ble den kosligste facebook termingruppenVi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng
![]()
I min første termingruppe så lagde vi fra babyverden en egen skjult termingruppe på facebook og det ble den kosligste facebook termingruppenVi lagde også felles snap konto som vi fortsatt driver 3 år etterpå og det har blitt en skikkelig sammensveiset gjeng
![]()

Jeg synes det er en mye bedre løsning om vi lager en som er KUN for ossVurderer å melde meg ut fra den store termingruppa på face. Syns nesten det ble for mye![]()
Men jeg blir ikke med før om noen ukerVi får ordne oss Facebook-gruppe og snap-gruppe når vi er lenger på vei vi ogsåJeg er også med i en babyverden facebook termingruppe, jeg driver tilhørende snapchat bruker til den gruppa faktisktror den ble starta når jeg var 10 uker på vei. Vært mye god støtte og samtaler i den gruppa
![]()

Hva heter den?Jeg kan lage en gruppe for oss, så blir dere med når dere er klare![]()