Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Spesielt snappen, den er bare merkeligVurderer å melde meg ut fra den store termingruppa på face. Syns nesten det ble for mye![]()
Får ikke søkt den opp? Får bare opp en person bosatt i IndonesiaJanuarboom
Helt hemmelig og skjult gruppe![]()

Da er den hemmeligFår ikke søkt den opp? Får bare opp en person bosatt i Indonesia![]()

https://www.facebook.com/groups/567839197502996/Får ikke søkt den opp? Får bare opp en person bosatt i Indonesia![]()
Januarboom
Helt hemmelig og skjult gruppe![]()

Egentlig mye mas fra Admin der..Vurderer å melde meg ut fra den store termingruppa på face. Syns nesten det ble for mye![]()
Ja, la ut link herHvis gruppen er helt hemmelig tror jeg ikke vi får søkt den opp og melde oss inn, da kan kun administrator legge til medlemmer. For jeg finner den heller ikkeRettelse, ser du har lagt ut link!
![]()
Kanskje lurt med et kontroll spørsmål om man er medlem her allerede? Feks hva heter den skjulte gruppa vår?Jeg kan lage en gruppe for oss, så blir dere med når dere er klare![]()
Skal se om jeg får til å endreKanskje lurt med et kontroll spørsmål om man er medlem her allerede? Feks hva heter den skjulte gruppa vår?
Står at den skal være synlig for alle, men hemmelig hvem som er medlem.
Fikk til å opprette kontroll spørsmålKanskje lurt med et kontroll spørsmål om man er medlem her allerede? Feks hva heter den skjulte gruppa vår?
Står at den skal være synlig for alle, men hemmelig hvem som er medlem.

Hm, nei det kan være det ikke går, dvs jeg tror man kan gjøre det når det feks ikke er ønskelig med flere medlemmer feksFikk til å opprette kontroll spørsmål
Men det går vell ikke å endre den fra synlig til skjult? Den er jo hemmelig, så ingen kan se hvem som er medlem.
Var det jeg tenkteHm, nei det kan være det ikke går, dvs jeg tror man kan gjøre det når det feks ikke er ønskelig med flere medlemmer feks![]()
men da er værtfall gruppen oppe å går, så bare å melde seg inn når dere føler for det