Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme antall som meg det!Fikk ut 8 egg! Var ikke vondt, men jeg holdt jo på å svime av, hahahaha!
Sånn er det når man gruer seg veldig til noe, og det ikke er vondt![]()

Samme antall som meg det!Har du også innsett på torsdag?
![]()
Ferdig med uttak!!
Det gikk veldig fint - nesten ikke noe ubehag og 8 egg ut! Fornøyd med det
Dersom vi skulle få et innsett denne gangen, blir det på torsdag! Nå starter de grusomme dagene med å gå rundt og håpe at telefonen ikke ringer![]()
Ikke noe lykkedag den testdatoen vår nei...Håper du får nytt forsøk snart! Venter ennå på mensen jeg... Tok siste progynovapillen på tirsdags morgen, og ennå ikke sett snurten til tanta.. Stadige småmurringen, så jeg tenker at «nå kommer ‘a». Men går over... Bah...
Vil ha ny PP!
Så bra! De spurte om de skulle ringe meg, men jeg sa heller at jeg ville ringe de om jeg fikk behovet, og det får jeg nokDe skulle ringe oss i morgen tidlig for å si hvordan det går![]()

Så bra! De spurte om de skulle ringe meg, men jeg sa heller at jeg ville ringe de om jeg fikk behovet, og det får jeg nok
Da krysser vi alt vi har for god utvikling for oss alle![]()

Da kan jeg settes som ruger
Fikk satt inn et ferskt 2dagers tidligere i dag, og fikk 4 egg på frys. Let the waitinggame begin!

9 egg var modne - kun 3 befruktet
Blir innsett med 3 dagers i stedet for blasto..

Ja, jeg er også veldig nervøs for det. Har hatt 3 avbrutte forsøk fra før, så det er ikke så usannsynlig for megSkjønner den da! De ringer meg eller mannen i morgen tidlig etter kl 0800! Hvis jeg ikke tar den ringer de mannen, jeg er jo kjempe nervøs for at ingen skal befruktes![]()
Blir spennende å høre i morgen. St. Olavs er stengt i morgen, så jeg får tidligst høre noe på mandag 
Ja, jeg er også veldig nervøs for det. Har hatt 3 avbrutte forsøk fra før, så det er ikke så usannsynlig for megBlir spennende å høre i morgen. St. Olavs er stengt i morgen, så jeg får tidligst høre noe på mandag
![]()
Jeg tror man blir litt knust uansett når det ikke går, dette er jo noe man ønsker så sinnsykt mye! Jeg har blitt det alle gangene, men så har jeg plukka meg opp igjen!Dette er vårt første forsøk! Så spennende, men redd jeg blir helt knust hvis ikke det går :'(

Er vi mange testere her? Jeg kan ihvertfall ikke motstå trangen!I dag er det 10 dager siden eggløsningssprøyten ble satt, som gir falsk positiv graviditetstest i normalt opptil 10 dager. Jeg har testet sporadisk siden 4 dpo for å følge med når den blendet slik at jeg kunne stole på en eventuell positiv test etter det. I går var den nesten helt blank og forventet ingen strek i dag, men der er fortsatt en like svak strek som i går. Det kan være ovitrellen, det kan være baby. Såå spennende! Kan sikkert argumentere for at jeg gir meg selv falske forhåpninger, men jeg liker de lysglimtene av forhåpning! Vet jeg kan leve med eventuell skuffelse også
Hvordan blir dpo? Satt inn blasto mandag 18. mai etter sprøyte tirsdag 12. mai kl. 11. Altså satt inn fem-dagers seks dager etter sprøyte. Er eggløsning da forventet 24t etter sprøyten og 1dpo er da 24t etter det igjen? I tilfelle er jeg vel nå på 9 dpo om jeg forstår det riktig![]()
Jeg tror man blir litt knust uansett når det ikke går, dette er jo noe man ønsker så sinnsykt mye! Jeg har blitt det alle gangene, men så har jeg plukka meg opp igjen!Men, det er ingen grunn for at det ikke skal gå for deg på første! Krysses det som krysses kan!
![]()
Jeg satt inn to egg av litt dårlig kvalitet da jeg ble gravid med frøkna mi. Ble altså kun ett barn, men det finnes alltid en mulighet for tvillinger om man setter inn to. Så lenge man tenker at det ikke hadde gjort noe så kan det være verdt et forsøkEt kjapt spørsmål;
Hva tenker dere om å sette inn 2 befruktede egg? Har litt lyst til å be om det neste runde, men vet ikke om jeg tørr.