Hvordan er formen din?

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Jeg er skikkelig uvel for tiden. Blir kvalm av all mat, sover dårlig, masse nedpress og stikking i hufsatufsa, og halsbrann x 1000...

Hvordan er det med dere? Kjenner jeg gleder meg til fødsel (om minst 4 uker...), selv om jeg vet jeg kommer til å savne spark og magen:Heartred:Heartred
 
Mellom bekkenet og ryggen så bytter jeg på mellom å ha så vondt i kroppen at jeg vil bare sove, og på å være så sliten i kroppen at jeg må stå opp :hilarious:
Har vært kvalm siden uke 8-10, så er vant til det men gleder meg til det går over.
Fikk reseptbelagt medisin av legen mot halsbrann da jeg ikke fikk sove lenger pga det. Dette har hjulpet kjempemye :D

Kommer til å savne spark og liv, men fy faen så godt det skal bli å få kroppen tilbake. Har ikke koset meg med dette svangerskape i det hele tatt :oops:
 
Overraskende bra, bedre enn tidligere i svangerskapet faktisk! jeg har slitt med piriformissyndrom siden januar, som har gitt voldsomme isjassmerter, men nå ser det endelig ut til å være over!

Joda, har masse kynnere, bekkenplager, nedpress og halsbrann, samt mye vondt i området rundt lever/galleveier som de ikke finner noen årsak til, men jeg er ihvertfall ikke «sengeliggende og tablettknaskende» lenger, og det er så deilig!
 
Begynner også å bli skikkelig lei! Termin om ca 6 uker og det føles som en evighet, har et indre håp om at baby kommer tidlig akkurat som storebror gjorde. :arghh:

Formen er veldig varierende. Men begynt å få tilbake vondt i bekkenet foran, mye nedpress og kynnere når jeg går og halsbrannen har skutt i været. Kvalmen har kommet snikende tilbake igjen, så ser frem til å få kroppen min tilbake. Spark og liv er for det meste vondt eller ubehagelig nå (sikkert pga lite plass), så akkurat nå ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å savne det :hilarious: Søvnen har skiftet til at jeg nå plutselig drømmer utrolig mye, og drømt om fødsel de siste dagene, så blir ikke mye hvile gjennom natta...

Men snart ferdig alle sammen! Skal bli godt å bli ferdig! :D
 
Jeg har det bra :) sliter med litt jo men generelt sett har jeg det fint! termin ikke før 31.07 så jeg har mange uker igjen
 
Den er ikke på topp. En helt annen svangerskap denne gangen med mye nedpress, stikking i underlivet, halsbrann 24/7, svimmelhet, kvalme som kommer å går, bekkenplager og oppblåst:mad:

+ så er de på sykehuset redd for at jeg har fått svangerskapsforgiftning så har ekstra oppfølging pga det og det gjør jo meg nærvøs:sorry:

Så jeg gleder meg til bebisen kommer om 8 uker:wideyed:
For nå er jeg lei, eneste som er positivt er sparkingen/romsteringen:D
 
Mellom bekkenet og ryggen så bytter jeg på mellom å ha så vondt i kroppen at jeg vil bare sove, og på å være så sliten i kroppen at jeg må stå opp :hilarious:
Har vært kvalm siden uke 8-10, så er vant til det men gleder meg til det går over.
Fikk reseptbelagt medisin av legen mot halsbrann da jeg ikke fikk sove lenger pga det. Dette har hjulpet kjempemye :D

Kommer til å savne spark og liv, men fy faen så godt det skal bli å få kroppen tilbake. Har ikke koset meg med dette svangerskape i det hele tatt :oops:

seriøst?? Jeg ringte legen min og sa at gaviscon ikke hjalp, spiste jo en pakke til dagen, lol:hilarious: fikk beskjed om å sitte å sove, og å drikke melk:bag: forskjell på leger, si!:stop:
 
Er så dritlei. Vondt i rygg og bekken, sliter med søvn. Er overfyllt i hormoner og reagerer litt for lett på ting.
Gleder meg vanvittig til å få kroppen min tilbake.

jeg også, griner for alt... dattera mi har bursdag til uka. Jeg griner allerede:bag:
 
Begynner også å bli skikkelig lei! Termin om ca 6 uker og det føles som en evighet, har et indre håp om at baby kommer tidlig akkurat som storebror gjorde. :arghh:

Formen er veldig varierende. Men begynt å få tilbake vondt i bekkenet foran, mye nedpress og kynnere når jeg går og halsbrannen har skutt i været. Kvalmen har kommet snikende tilbake igjen, så ser frem til å få kroppen min tilbake. Spark og liv er for det meste vondt eller ubehagelig nå (sikkert pga lite plass), så akkurat nå ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å savne det :hilarious: Søvnen har skiftet til at jeg nå plutselig drømmer utrolig mye, og drømt om fødsel de siste dagene, så blir ikke mye hvile gjennom natta...

Men snart ferdig alle sammen! Skal bli godt å bli ferdig! :D


Ser vi har det veldig likt! Drit å ikke kunne gå mer enn to meter uten å føle at man har nåler i musa...
 
Ræva. Rett og slett!
 
Har det ganske fint jeg :rolleyes: trives som gravid, selv med vondtene og plagene :happy: Er absolutt ikke den som har de tyngste plagene da, så er heldig sånn sett.
 
Formen er overraskende fin!:) Er tung og sliten, men det meste av smerter og ubehag er borte. Synes første og andre trimester var mye tyngre denne gangen.
 
Ser vi har det veldig likt! Drit å ikke kunne gå mer enn to meter uten å føle at man har nåler i musa...
Ja, det er skikkelig irriterende. Føler at det bidrar til at jeg vagger enda mer enn jeg helt sikkert gjør uansett :arghh:
 
Har det ganske greit! I dag har bekkenet vært spesielt vondt, men det handler også om at jeg har styra og holdt på hele dagen. Ellers begynner jeg å bli utålmodig, men holder fint ut noen uker til :p Stikk motsatt av forrige gang, så jeg er bare glad til :hilarious:
 
Er heldig å ha en kropp som tåler godt graviditet, så har det stort sett ganske fint :) Hormonell av og til, bekkenløsning som jeg får has på med yoga, og halsbrann hører også med. Noe skal det være :) Jeg gløder sier mannen
 
Her er formen veldig varierende. Gode dager og ikke så gode dager. Klarer heldigvis å gå turer hver dag og er fornøyd med det. Men går fort på en smell kan bli veldig sliten. Bekkenet har begynt å krangle den siste uka. Har 7 uker igjen til termin. Jobber 50% men blir nok 100% sykemeldt fra juni. Ikke så mye å gå på lengre!
 
Har det jamt over ganske bra tatt forholdene i betraktning ;) eg kviler når eg er trøtt, bekkenet har vore veldig kranglete i dag, fått litt massasje og gjort øvelser, så beg å løsne litt ( heilt bra blir det aldri..), lunta er kort( stakkar 3 åringen), det er tungt og Merkar at pusten blir dårligare... blir annpusten av å sitta litt skrått :hilarious: Ikkje masse plass til mine organ inni der no :wtf: Halsbrann er eit eget tema :woot: Men syns det er stas å kjenna spark og gler meg til å møta lille bebis :dummy: akkurat 2 mnd til termin i dag!! :D

åsså ein annen ting: Høyres rart ut men det føles så ein arm eller fot er heilt nede i tissen min og gjer eit spark... så går den oppatt :smug: nokon andre så føler sånn?
 
seriøst?? Jeg ringte legen min og sa at gaviscon ikke hjalp, spiste jo en pakke til dagen, lol:hilarious: fikk beskjed om å sitte å sove, og å drikke melk:bag: forskjell på leger, si!:stop:

Er stor forskjell på leger ja, har en veldig forståelsesfull og god lege. Jeg ber sjeldent om medisiner så tror nok legen derfor tar det alvorlig når jeg først spør :p
 
Back
Topp