Snart tobarnsmamma❤️

Ja, den er hvert fall sterkere :wideyed:
Du vet ikke når du kan ha hatt eggløsning heller?
Kan jo ligne litt på 10-11 dpo, men regn gjetting :hilarious: spent på neste test

jeg hadde nok el 12 mai, så det er riktig det du sier:)
 
Du er jo gravid du! :eek: hva tenker du om det? :D

vi hadde jo håpet å kunne vente litt, men slik går det når jeg er så dum og ikke starter på prevensjon, trodde jeg skulle klare fint å følge med El og unngå sex i de fruktbare dagene:wacky: vi hadde oss en gang dagen før EL, og det var visst nok :hilarious:
 
Hva tenker du nå som du sansynligvis er gravid? Snakket med mannen?❤

jeg er jo i sjokk, hadde jo ønsket å kunne leve livet litt til før jeg ble tobarnsmamma:hilarious: men jeg ser på graviditet som en stor velsignelse, og vet at det er ikke sikkert jeg får oppleve det flere ganger, så jeg begynner å glede meg over dette❤️ ja jeg fortalte han det i går, han er en veldig fin mann og sa vi skulle finne ut av det uansett hva jeg velger å gjøre❤️
 
jeg er jo i sjokk, hadde jo ønsket å kunne leve livet litt til før jeg ble tobarnsmamma:hilarious: men jeg ser på graviditet som en stor velsignelse, og vet at det er ikke sikkert jeg får oppleve det flere ganger, så jeg begynner å glede meg over dette❤️ ja jeg fortalte han det i går, han er en veldig fin mann og sa vi skulle finne ut av det uansett hva jeg velger å gjøre❤️

Ja, ser den! Blir nok vandt med tanken, også plutselig er det hele veldig fint❤
Blir veldig spennende å følge med videre!:D
 
da var det avklart:hilarious:

5BD8B4C9-A2F0-4546-B621-705F9624D79F.jpeg


EAE21DEA-97DC-4B20-AC40-91BB3FB21FA6.jpeg
 
Der var det ingen tvil lenger nei!:hilarious:
Gratulerer med en liten uventet, men fin overraskelse ❤
 
Ja, se der ja.
Gratulerer så mye ❤️
Håper det er min tur igjen snart :rolleyes::p

Godt å se at mannen tok det så bra ❤️
Blir sikkert litt hektisk til tider med 2 små, men de kommer til å få mye glede av hverandre når de blir litt større ❤️
tusen takk!❤️
ja det blir nok travelt, men dem kommer nok til å finne stor glede i hverandre❤️
 
Gratulerer!! ❤️ Og hva sier mannen til dette?:p

tusen takk!❤️ nei han ble like sjokket som meg, men han virker overasskende positiv til dette! :)
 
Så bra!! Blir nok stor stas med to tette ❤️ De vil få masse glede av hverandre :)

ja det blir nok veldig bra, men samtidig krevende, men det håper jeg vi klarer❤️
 
Å, så trivelig! Blir skikkelig likt mellomrom som oss: fikk første april 2017, gravid igjen mai 2018. Kan si at det er helt perfekt :Heartred Det har gått som en drøm med det mellomrommet mellom dem, og til tross for litt krangling, så er de allerede så avhengige og glade i hverandre! Dette kommer til å gå supert! Gratulerer så mye :happy:
 
Å, så trivelig! Blir skikkelig likt mellomrom som oss: fikk første april 2017, gravid igjen mai 2018. Kan si at det er helt perfekt :Heartred Det har gått som en drøm med det mellomrommet mellom dem, og til tross for litt krangling, så er de allerede så avhengige og glade i hverandre! Dette kommer til å gå supert! Gratulerer så mye :happy:
åå så godt å høre erfaring! det ble jeg veldig glad for å høre❤️ tusen takk!❤️
 
Back
Topp