Ser ut som det kanskje ikke går veien

Kammy

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Da jeg skulle på toalettet i kveld, oppdaget jeg at det hadde kommet brun utflod i truseinnlegget. Jeg blir selvfølgelig redd for at det er starten på en spontanabort. Jeg er bare 3+4. Noen her som har opplevd det hvor det har gått bra? Jeg må jo selvfølgelig bare vente og se. Men jeg lurer på om noen har opplevd det tidlig i graviditeten denne gangen eller i tidligere graviditeter? Var det uskyldig eller endte det i spontanabort?
 
Huff, ikke noe gøy å bli bekymret sånn.
Jeg spottet på ikm-dagen, rødrosa slim. Kunne sikkert sett brunt ut hvis det hadde tørket.

Så lenge du ikke blør friskt blod eller får smerter så skal du nok ikke bekymre deg:Heartpink

Klem
 
Da jeg skulle på toalettet i kveld, oppdaget jeg at det hadde kommet brun utflod i truseinnlegget. Jeg blir selvfølgelig redd for at det er starten på en spontanabort. Jeg er bare 3+4. Noen her som har opplevd det hvor det har gått bra? Jeg må jo selvfølgelig bare vente og se. Men jeg lurer på om noen har opplevd det tidlig i graviditeten denne gangen eller i tidligere graviditeter? Var det uskyldig eller endte det i spontanabort?
Ikke noe ålreit det du opplever ❤️ Meeeen brunt er gammelt blod. Og det kan være at du har festeblødning? Mange opplever det rundt ikm. jeg opplevde en abort i desember og det begynte med rosarød spotting etterfulgt av full blødning!
krysser fingrene for at dette er uskyldig❤️ Også ville jeg tatt det med ro i et par dager. Så ordner nok dette seg kjære deg ❤️
 
Huff, ikke noe gøy å bli bekymret sånn.
Jeg spottet på ikm-dagen, rødrosa slim. Kunne sikkert sett brunt ut hvis det hadde tørket.

Så lenge du ikke blør friskt blod eller får smerter så skal du nok ikke bekymre deg:Heartpink

Klem
Ikke noe ålreit det du opplever ❤️ Meeeen brunt er gammelt blod. Og det kan være at du har festeblødning? Mange opplever det rundt ikm. jeg opplevde en abort i desember og det begynte med rosarød spotting etterfulgt av full blødning!
krysser fingrene for at dette er uskyldig❤️ Også ville jeg tatt det med ro i et par dager. Så ordner nok dette seg kjære deg ❤️
Tusen takk for svar! Det er så herlig med så gode jenter på dette forumet som kan gi noen trøstende ord når man trenger det❤️

Jeg får tenke at det mest sannsynlig er uskyldig så lenge det ikke går over i vanlig blødning. Jeg håper så inderlig at dette er en terminspire❤️
 
Håper virkelig det er helt uskyldig, men forstår du blir utrolig redd. Sender en god klem og håper denne betrygger :Heartred

Screenshot_20200518-161430_Google.jpg
 
Da jeg skulle på toalettet i kveld, oppdaget jeg at det hadde kommet brun utflod i truseinnlegget. Jeg blir selvfølgelig redd for at det er starten på en spontanabort. Jeg er bare 3+4. Noen her som har opplevd det hvor det har gått bra? Jeg må jo selvfølgelig bare vente og se. Men jeg lurer på om noen har opplevd det tidlig i graviditeten denne gangen eller i tidligere graviditeter? Var det uskyldig eller endte det i spontanabort?


Jeg opplevde tydelig blødning under første graviditet, var til og med på legevakten hvor han konkluderte i SA uten å undersøke meg! Det var i uke 7.
Nå er det barnet snart 4 år!❤❤❤
 
Jeg hadde blødning fra torsdag til lørdag forje uke, ingen symptomer og var ganske sikker på at det ikke gikk veien. Det var frisk blod. Men må er det ingen blod mer, og symptomer er kommet. :) så regner med at jeg ikke mistet, og at det kun var en uskyldig blødning.
Hadde også styrtblødning under forje graviditet, da kom det masse blod plutselig, men dette barnet blir 1 år på søndag :happy:
 
Takk for beroligende svar!❤️
Jeg ringte legekontoret i dag, og skal ned for å ta blodprøve med et par dagers mellomrom. Da ser jeg ihvertfall om HCG stiger eller synker.
 
Takk for beroligende svar!❤️
Jeg ringte legekontoret i dag, og skal ned for å ta blodprøve med et par dagers mellomrom. Da ser jeg ihvertfall om HCG stiger eller synker.
Så bra :) har du stoppa å spotte?? ❤️ Masse lykke til ❤️ Håper det går bra❤️
 
Så bra :) har du stoppa å spotte?? ❤️ Masse lykke til ❤️ Håper det går bra❤️
Det stoppet opp i natt og hele dagen fram til nå. Nå er det litt rosa/brunt som kommer. Blir spennende å se hva blodprøvene viser.

Tusen takk❤️
 
Krysse fingrene for at det er helt uskyldig. :) lykke til :happy:
 
Håper det går bra ❤️ Jeg hadde brun spotting rundt uke 3 med lysebrun utflod, ga seg etter et par dager og alt føles ok nå!
 
Hei. Jeg hadde også pitte litt lysebrunt utflod som kom på papiret når jeg tørket meg... Hadde en orgasme, men uten penetrening.... Litt usikker, men får bare håpe det går over, ingen magesmerter. Jeg har i tillegg veldig lite symtomer... Hvordan gikk det med deg, håper alt gikk fint :Heartpink
 
Det gikk fint hos legen. Han mener det er helt normalt å ha både brun og rosa utflod, og at det ofte er helt ufarlig og kommer av andre årsaker. Så det var betryggende:)
Jeg fikk ikke svar på blodprøven i dag, så da må jeg vente helt til mandag..
Han sa også at jeg kunne komme tilbake om et par uker og ta en ultralyd for å sjekke om alt ser bra ut. Og det tilbudet tror jeg nok jeg kommer til å benytte meg av:)

Jeg håper det går bra med dere andre som også opplever brun/rosa utflod eller blødninger❤️
Det er noen lange uker å vente nå i begynnelsen.
 
Det gikk fint hos legen. Han mener det er helt normalt å ha både brun og rosa utflod, og at det ofte er helt ufarlig og kommer av andre årsaker. Så det var betryggende:)
Jeg fikk ikke svar på blodprøven i dag, så da må jeg vente helt til mandag..
Han sa også at jeg kunne komme tilbake om et par uker og ta en ultralyd for å sjekke om alt ser bra ut. Og det tilbudet tror jeg nok jeg kommer til å benytte meg av:)

Jeg håper det går bra med dere andre som også opplever brun/rosa utflod eller blødninger❤️
Det er noen lange uker å vente nå i begynnelsen.
Dette var godt og betryggende å lese!:Heartbigred
Veldig glad for at ting virker bra igjen nå!
 
Det gikk fint hos legen. Han mener det er helt normalt å ha både brun og rosa utflod, og at det ofte er helt ufarlig og kommer av andre årsaker. Så det var betryggende:)
Jeg fikk ikke svar på blodprøven i dag, så da må jeg vente helt til mandag..
Han sa også at jeg kunne komme tilbake om et par uker og ta en ultralyd for å sjekke om alt ser bra ut. Og det tilbudet tror jeg nok jeg kommer til å benytte meg av:)

Jeg håper det går bra med dere andre som også opplever brun/rosa utflod eller blødninger❤️
Det er noen lange uker å vente nå i begynnelsen.
Så godt og lese, fantastisk at de er flink til å betrygge deg også fremover :Heartpink Her går det greit, kom bare litt lysebrunt på formiddagen, nå er det helt slutt, sliter mest med lite symptomer, ikke kvalm, lite ligament smerter, spør om det er på grunn av tredje graviditet? Ømme bryster på ettermiddagen/kveld... Må kanskje bare belage meg på evig bekymring i noen uker til :confused004
 
Så godt og lese, fantastisk at de er flink til å betrygge deg også fremover :Heartpink Her går det greit, kom bare litt lysebrunt på formiddagen, nå er det helt slutt, sliter mest med lite symptomer, ikke kvalm, lite ligament smerter, spør om det er på grunn av tredje graviditet? Ømme bryster på ettermiddagen/kveld... Må kanskje bare belage meg på evig bekymring i noen uker til :confused004
Så bra at det har sluttet hos deg. Her kommer det rosa nå, men veldig utvannet og kun et par ganger i løpet av dagen. Jeg tenker at jeg skal anta at alt er som det skal så lenge jeg ikke blør friskt rødt blod sammen med smerter. Vi kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente å se uansett:confused005

Mangel på symptomer er veldig vanlig da. Så det synes jeg du skal ta helt med ro og bare nyte❤️
I mitt første svangerskap hadde jeg ingen symptomer de første ukene, og nå har jeg «alle» symptomene allerede i uke 4, så det kan være veldig forskjellig fra graviditet til graviditet:)
 
Back
Topp