IKM uke 21

Kan denne oppdateres med hvem som blir gravide og ikke? :angelic: Synes det er moro å følge med på det
Skjønner at mange er enig i det, men det er ikke lett å følge opp alt- og iallfall ikke når du plutselig får mens 7 dpo.... Jeg skal prøve å finne alle innlegg med positive tester.

Det er en godvilje bare du og jeg har tror jeg:hilarious: Jeg er så glad på dine vegne jeg❤️❤️❤️
Jeg ser streker overalt nå da ❤️ Haha:) tusen takk:) håper bare den klamrer seg fast nå! Orker ikke en abort til jeg altså :dead:

Skjønner at mange er enig i det, men det er ikke lett å følge opp alt- og iallfall ikke når du plutselig får mens 7 dpo.... Jeg skal prøve å finne alle innlegg med positive tester.
Skjønner det veldig godt :)

Vil bare si til alle at jeg ikke synes det er særlig fair når noen gidder å lage en tråd her, mens dere andre ikke trenger å gjør noen ting, at dere snakker stygt om vedkommende! Dere skjønner vel at jeg måtte tar litt pause fra forumet når jeg ble overlykkelig da jeg fikk blødninger 7 dpo og trodde det var festeblødning, og det viser seg at jeg fikk mens etter bare 14 dager siden siste mens. Om dere er ikke tilfreds, så lag en tråd neste gang selv!

Vil bare si til alle at jeg ikke synes det er særlig fair når noen gidder å lage en tråd her, mens dere andre ikke trenger å gjør noen ting, at dere snakker stygt om vedkommende! Dere skjønner vel at jeg måtte tar litt pause fra forumet når jeg ble overlykkelig da jeg fikk blødninger 7 dpo og trodde det var festeblødning, og det viser seg at jeg fikk mens etter bare 14 dager siden siste mens. Om dere er ikke tilfreds, så lag en tråd neste gang selv!
Forstår jeg godt. Om du ønsker kan jeg gå gjennom i morgen og sende over til deg så kan du redigere det? :love7 Regner med det ikke er det kjekkeste for deg akkurat nå :(

047C2D93-FD4B-4B37-B9F6-BD6B8C37AE1C.jpeg Klarte ikke vente til i morgen ❤️❤️❤️

Forstår jeg godt. Om du ønsker kan jeg gå gjennom i morgen og sende over til deg så kan du redigere det? :love7 Regner med det ikke er det kjekkeste for deg akkurat nå :(
Takk, det hadde vært fint! Har oppdatert noen, men usikker om jeg fikk med meg alle. :)

Ååååå så herlig❤️❤️❤️ Jeg tok en ny test i kveld. Lurer på om jeg begynner å bli fullstendig gal, for jeg ser seriøst strek på ALT. Haha
Ja jeg ser jo antydning til noe der streken skal være :hilarious: jeg også ser streker på alle tester nå! Så bare spør:joyful::joyful:

Taaakk❤️ Totalt utvannet urin! Og tissa for bare 1,5 timer siden! Skulle egentlig vente men jeg bare måtte se det svart på hvitt :hilarious:
Hvor mange dpo er du? Er så kjekt når det står svart på hvitt ja :D Jeg får vel vente en mnd til :p tr kommer sikkert i morgen :banghead:

Hvor mange dpo er du? Er så kjekt når det står svart på hvitt ja :D Jeg får vel vente en mnd til :p tr kommer sikkert i morgen :banghead:
Er bare 10 dpo:joyful: er 4 dager til ikm så er jo helt sykt å få positiv digital nå syns da jeg:p håper det går veier denne gangen :) lykke til neste pp:) jeg sender over litt babystøv :shy:

Forstår deg veldig godt :) hadde sikkert gjort det selv om jeg fikk mensen over en uke før jeg skulle ha❤️ Da er det lett å glemme:) Håper det klaffer for deg snart :) det går fint for min del, ingen sure miner ❤️

Tror ikke noen mener å mobbe, er vel bare at det har vært en del med denne tråden som ikke har vært oppdatert slik som man er vant med, mange her har vært med i disse IKM trådene i flere år, og liker å ha det slik det pleier å være Er fint at du laget en, men når man er såpass ny her inne kan det nok være smart å vente på at noen som har vært medlem litt lenger lager en også. Mener det absolutt ikke som kritikk. Det er synd å høre at du fikk mensen, håper du får snarlig EL og en spire som sitter. Om man ikke klarer med en tråd kan man nok kontakte forumansvarlig og be dem fikse opp i det, (Tror jeg) En siste liten ting, ikke vondt ment, men vær grei og ikke skriv på forsiden at "Alle andre". Har fått tanten, det er forvirrende, mange av oss venter ennå på tanten og kanskje kommer den ikke om vi er heldige, ja og mange vi kjenner her inne på forumet er inne og sniker i denne tråden og tror da at vi alle har fått tanten. Sender mange klemmer og håper du som sagt får en spire snart

Ja jeg ser jo antydning til noe der streken skal være :hilarious: jeg også ser streker på alle tester nå! Så bare spør:joyful::joyful:

Haha ikke sant, man blir jo helt tullete. Men se på denne i negativ da, det er jo strek her?! Aner ikke om det betyr noe da. På alle tester er det jo en slags «strek» før man dypper testen i urin, den som skal bli rosa. Men vet ikke om negativ klarer å fange opp den sånn. Kanskje:hilarious:

Vedlegg

• EDE9E49B-4DEC-4411-9574-6131830586D3.jpeg
    EDE9E49B-4DEC-4411-9574-6131830586D3.jpeg
    29,4 KB · Visninger: 101
Back
Topp