IKM uke 21

Haha ikke sant, man blir jo helt tullete. Men se på denne i negativ da, det er jo strek her?! Aner ikke om det betyr noe da. På alle tester er det jo en slags «strek» før man dypper testen i urin, den som skal bli rosa. Men vet ikke om negativ klarer å fange opp den sånn. Kanskje:hilarious:
Når skal du ha tanta?? Onsdag? Mye kan skje på de to siste dagene nå ❤️❤️ Gleder meg til morgendagens test! Jeg er tom for strimler så rett på meny i morgen tidlig :hilarious::hilarious::hilarious:

Når skal du ha tanta?? Onsdag? Mye kan skje på de to siste dagene nå ❤️❤️ Gleder meg til morgendagens test! Jeg er tom for strimler så rett på meny i morgen tidlig :hilarious::hilarious::hilarious:

Tirsdag. Men nå har jeg spottet litt siden torsdag, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva som skjer:bored:

Testa noe mere?? Er såååå spent ❤️

ja! Jeg testet, også sovnet jeg mens jeg ventet på å se på dem. Men sjekk RFSU testen så sterk den er da? Synes det er rart at den er så svak på makesure? Det er hvertfall strek på begge testene, bare mye sterkere på RFSU! og; nå har jeg bare sett de når de er tørket vel og merke!

første bilde gjort sort hvitt, andre bilde original og tredje bilde er sammenligning av RFSU 8dpo og 10dpo. Skygger blir vel ikke rosa og sterkere? Jeg håper..

Vedlegg

• 025DA20C-1BF6-4DCE-969C-A606DDC9E564.jpeg
    025DA20C-1BF6-4DCE-969C-A606DDC9E564.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 141
  • 8E68DFCD-2A71-4018-8D85-6FBF956ED26C.jpeg
    8E68DFCD-2A71-4018-8D85-6FBF956ED26C.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 136
  • 6B626E01-D62A-4768-8CAA-6A563F566215.jpeg
    6B626E01-D62A-4768-8CAA-6A563F566215.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 134
Vil bare si til alle at jeg ikke synes det er særlig fair når noen gidder å lage en tråd her, mens dere andre ikke trenger å gjør noen ting, at dere snakker stygt om vedkommende! Dere skjønner vel at jeg måtte tar litt pause fra forumet når jeg ble overlykkelig da jeg fikk blødninger 7 dpo og trodde det var festeblødning, og det viser seg at jeg fikk mens etter bare 14 dager siden siste mens. Om dere er ikke tilfreds, så lag en tråd neste gang selv!
Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg vet så alt for godt hvor vondt det føles og hvor stor skuffelsen er når mensen kommer alt for tidlig og håpet er så stort! Jeg sender deg mange klemmer, og håper du får det bedre snart og at spiren sitter snart❤️

Jeg skjønner at du trenger å «melde deg ut» litt fra gruppa nå. Og jeg synes vi andre kan trø til og hjelpe med oppdateringer osv. Kanskje noen med et av de øverste innleggene kan redigere innlegget sitt til en oppdatering på hvem som har blitt gravide og hvem som har fått tr? Det blir jo litt annerledes, men vi må vise litt medmenneskelighet. Vi vet godt hvordan det er å bli skuffet, vi er alle i samme båt, og vi må støtte hverandre istedenfor å bli sure på hverandre❤️

Her kom tanten på 16 mai, bare 11 dpo :( Fikk fråtset i spekemat i går, da, så ikke BARE negativt..

ja! Jeg testet, også sovnet jeg mens jeg ventet på å se på dem. Men sjekk RFSU testen så sterk den er da? Synes det er rart at den er så svak på makesure? Det er hvertfall strek på begge testene, bare mye sterkere på RFSU! og; nå har jeg bare sett de når de er tørket vel og merke!

første bilde gjort sort hvitt, andre bilde original og tredje bilde er sammenligning av RFSU 8dpo og 10dpo. Skygger blir vel ikke rosa og sterkere? Jeg håper..
Jeg ser jeg ser ❤️ Bare 10 dpo? Virker lovende da:)

Tirsdag. Men nå har jeg spottet litt siden torsdag, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva som skjer:bored:

det gjorde eg forrige syklus og håpte så inderlig at det var festeblødning, men min mens kom til slutt :Heartred

14 dpo i dag og negativ test igjen.. eg trur neste at eg lurer min egen kropp til tider, følte at alle tegna var riktig denne mnd med all trykkingen og stikkingen :( nå har eg trykk og stikking i venstre eggstokk, ingen murring og store ømme pupper , litt kvalm , men kritt kvit babyplan tidlig test

14 dpo i dag og negativ test igjen.. eg trur neste at eg lurer min egen kropp til tider, følte at alle tegna var riktig denne mnd med all trykkingen og stikkingen :( nå har eg trykk og stikking i venstre eggstokk, ingen murring og store ømme pupper , litt kvalm , men kritt kvit babyplan tidlig test
Samme hos meg :( Hadde masse tegn og var sikker på at denne gangen gikk det :( Og siden jeg ikke har hatt så klare tegn før, så er det ganske tungt å innse at tr er på vei :mad: Med ustabil syklus så er det vel 3 ukers tid til neste mulighet :( Lykke til videre :Heartred

Samme hos meg :( Hadde masse tegn og var sikker på at denne gangen gikk det :( Og siden jeg ikke har hatt så klare tegn før, så er det ganske tungt å innse at tr er på vei :mad: Med ustabil syklus så er det vel 3 ukers tid til neste mulighet :( Lykke til videre :Heartred

Ååå føler med deg ! Dette er så kjedelig :( man blir så lei og utolmodig når det ikkje vil gå :( sender klemmer :Heartred:Heartred

Begynner å miste håpet her.. Negativ test i dag, ca 11/12 dpo. 3 dager til tr. :(

Satser på pp3 (alle gode ting er 3?) ;):p

Er det vanlig med skygger på Babyplan stav tester også? Kan skimte noe, men blir jo usikker når det er så svakt.
De er 25 mlu, er 9 dpo i dag.

Er det vanlig med skygger på Babyplan stav tester også? Kan skimte noe, men blir jo usikker når det er så svakt.
De er 25 mlu, er 9 dpo i dag.
Er ikke kjent med babyplan stav. Men 9dpo er jo tidlig :) har du bilde?? :)

Gratulerer til alle gravide! Så glad på deres vegne!:) Denne mnd har vært rar for meg- har alltid ekstremt pms, med veldig ømme pupper, murringer, halsbrann, økt matlyst osv fra et par dager etter EL helt til et par dager etter blødningen starter.
Mao så tror jeg jeg er gravid hver eneste pp, men blir like skuffet hver gang.. Denne måneden har jeg hatt absolutt NULL tegn til pms.. utenom murring i magen som startet i går kveld.. har IKM til onsdag- men med de murringen så tror jeg nesten den kommer før.. går å sjekker hele tiden.. :sorry: Tror kanskje jeg hoppet over EL denne måneden.. å neste pp går i vasken da mannen har reisejobb... er lei nå kjenner jeg...

Men hipp hurra for alle dere som har fått positivt! Og lykke til til dere som fortsatt venter i spenning :Heartred

Nok en test hvor jeg føler jeg kan skimte noe, men nå stoler jeg ikke på øynene mine lengre! Og nå burde det uansett vært en tydelig strek dersom det var noe. Har også veldig mye murringer i dag, så regner med mensen kommer på slaget i morgen ;)

Vedlegg

• BDC443DF-E57E-480D-9428-E313CB7F18A6.jpeg
    BDC443DF-E57E-480D-9428-E313CB7F18A6.jpeg
    31,7 KB · Visninger: 115
Nok en test hvor jeg føler jeg kan skimte noe, men nå stoler jeg ikke på øynene mine lengre! Og nå burde det uansett vært en tydelig strek dersom det var noe. Har også veldig mye murringer i dag, så regner med mensen kommer på slaget i morgen ;)

Eg ser sterk på alt ! føler også at eg skimter noe på testen din:p

Jeg også ser noe sterkere enn i går :happy:

Back
Topp